שתף קטע נבחר

הריקול של סמסונג: רוב הלקוחות החליפו לנוט 7 חדש

למעלה מ-90 אחוזים מהלקוחות שהחזירו את מכשירי הנוט 7 שלהם בעקבות הריקול שערכה סמסונג מעדיפים לקבל מכשיר נוט 7 חדש מאשר לקבל החזר כספי

הבעת אמון של לקוחות סמסונג: יותר מ-90 אחוזים מהלקוחות שהחזירו את מכשיר הנוט 7 שלהם בעקבות הקריאה לריקול שביצעה החברה אחרי שתקלה חמורה התגלתה בסוללה אשר גרם לה להתלקח - בחרו לקבל מכשיר חדש מאותו דגם.

 

גלאקסי נוט 7 (צילום: AP) (צילום: AP)
גלאקסי נוט 7(צילום: AP)

 

בסינגפור, שם החל למעשה תהליך הריקול רק לפני 10 ימים, יותר מ-80 אחוזים כבר החזירו את המכשיר התקול, אולם בשווקים הגדולים שבהם נמכר המכשיר לפני שהבעיה התגלתה, קרי ארה"ב ודרום קוריאה אחוז מחזירי המכשיר עומד כרגע על 60 אחוזים בלבד. סמסונג ממשיכה להפציר בלקוחות שמחזיקים את המכשירים להחזיר אותם, אולם ככל שעובר הזמן דווקא אלו שמחזיקים במכשיר ורואים שאין להם תקלה בו, מעדיפים להמשיך להחזיק בו. כך נמסר ל-ynet מכמה אנשים בישראל שמחזיקים במכשיר.

 

האייקון החדש - בצבע ירוק (צילום: סמסונג) (צילום: סמסונג)
האייקון החדש - בצבע ירוק(צילום: סמסונג)

 

סמסונג דאגה להבדיל בין המכשירים התקולים ולמעשה כל אלו ששווקו לפני הריקול לבין המכשירים מפס הייצור החדש והמתוקן על ידי שינוי צבע אייקון הסוללה לירוק במקום הצבע הלבן שהיה במכשירי הנוט 7 התקולים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים