שתף קטע נבחר

סמסונג מחליפה ללקוחות את הנוט 7 בשדה התעופה

בעקבות האיסור להעלות את המכשיר למטוסים, הציבה סמסונג בשדות תעופה נבחרים נציגים שיחליפו את הנוט 7 למכשיר אחר כדי שניתן יהיה לעלות לטיסה ללא עיכובים

לאחר שהתקבלה ההחלטה ברשות התעופה האמריקנית, לאסור לחלוטין העלאה של מכשירי נוט 7 למטוסים, נתקלו נוסעים שעברו דרך חברות תעופה אמריקניות או לחילופין בחברות אחרות שאימצו את אותה החלטה, בבעיה קשה כאשר ניסו לעלות על טיסה עם המכשיר ברשותם.

 

נציג סמסונג בשדה התעופה SFO (צילום מסך: טוויטר)
נציג סמסונג בשדה התעופה SFO(צילום מסך: טוויטר)

 

ייתכן שחלקם לא שמע על ההחלטה - שאומצה גם בישראל - ובהחלט ייתכן שחלקם חזרו מחופשה כלשהי ולא הייתה להם אפשרות להחזיר את המכשיר, אבל בשורה התחתונה, נוצרה כאן בעיה שחברת סמסונג החליטה להתייחס אליה ולטפל בה.

 

החברה הציבה נציגים בשדות תעופה מסויימים בעולם כמו למשל בדרום קוריאה, באוסטרליה ובשדה התעופה הראשי בסן פרנסיסקו, אשר מחליפים את מכשירי הנוט 7 של הטסים, אם יש כאלו כמובן, למכשיר אחר מתוך מבחר מכשירים אשר מוצעים, כאשר במקרה של הפרשי מחיר, הלקוח מזוכה במקום.

 

נוט 7 שרוף (צילום מסך) (צילום מסך)
נוט 7 שרוף(צילום מסך)

 

יותר ממיליון מכשירי נוט 7 עדיין לא הוחזרו לרשות סמסונג במסגרת הריקול שביצעה החברה לא מזמן והחברה מחפשת דרכים נוספות לעודד את כל מחזיקי המכשיר, להחזיר אותם מהר ככל שניתן לאחד ממרכזי השירות של החברה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים