שתף קטע נבחר

צעירה טוענת: "הגלאקסי S7 Edge שלי התפוצץ"

עדן לוגסי טוענת כי המכשיר התפוצץ בזמן שהטעינה אותו עם מטען מקורי. "אם היד שלי לא הייתה מתחת לראש - הפרצוף שלי היה מאבד כל צורה", היא אמרה. בסמסונג אמרו: בשלב זה לא ניתן לקבוע את סיבת התקלה

בפוסט ויראלי שפורסם אתמול (יום ג') בפייסבוק, טוענת עדן לוגסי מרמלה כי מכשיר הסמסונג גלאקסי S7 Edge שלה התפוצץ וגרם לכווייה קשה בכתף שלה. בתוך פחות מיממה שותף הפוסט מעל 2,000 פעמים. בסמסונג אמרו כי כיוון שהמכשיר טרם הגיע לידיהם - לא ניתן, בשלב זה, לקבוע את סיבת התקלה.

 

 

לוגסי סיפרה כי רכשה את המכשיר לפני חצי שנה בחברת פלאפון. לדבריה, ביום שבת האחרון הלכה לישון כשהמכשיר נמצא בטעינה (עם המטען המקורי, לדבריה), ועם כיסוי מגן, כשהוא מונח על המיטה לצידה. אחרי שעתיים היא התעוררה בבהלה כשהיא מרגישה בחום עז בכתף. המכשיר העלה עשן וניצוצות ולמעשה התלקח והתפוצץ. המכשיר גרם לשריפה בכרית ובמיטה, והיא קיבלה כווייה חמורה בכתף שאילצה אותה ללכת למיון. "לקח לי זמן להבין מה קרה" אמרה.

 

בפוסט בפייסבוק כתבה: "אני באמת לא הבנתי מאיפה זה נפל עלי.. אחרי שאני מעכלת הכל אני מתחילה להרגיש את הכאבים ביד ואני נשבעת שאלוהים אהב אותי באותו רגע, כי אם היד שלי לא הייתה מתחת לראש - הפרצוף שלי היה מאבד כל צורה".

 

 (צילום: עדן לוגסי) (צילום: עדן לוגסי)
(צילום: עדן לוגסי)

 (צילום: עדן לוגסי)
(צילום: עדן לוגסי)

 

ביום ראשון הלכה לוגסי לסניף פלאפון בפתח-תקווה, שם הציעו להביא לה מכשיר חלופי ולשלוח למעבדה. אך היא סירבה לתת את המכשיר, שכן בשלב זה כבר שקלה להגיש תביעה. "לא ידעתי מה יעשו עם המכשיר", היא הסבירה. "ניסיתי לסגור את העניין בפשרה, אך אמרו שלא מעוניינים לתת לי פיצוי".

מבדיקה שנערכה עולה כי לוגסי אכן פנתה לסניף של פלאפון עם הטענה, אך לא ניתן כרגע לדעת מה גרם להתלקחות שכן המכשיר טרם נמסר לבדיקה.

 

לדברי לוגסי, היא פנתה גם לסניף של סאני (יבואנית מכשירי הטלפון של סמסונג) בפתח-תקווה, שם - לדבריה - הציעו לשלוח את המכשיר לבדיקה תמורת תשלום. בסופו של דבר היא השאירה את המכשיר אצלה, פרסמה את הפוסט אתמול וכעת במגעים עם עורך דין במטרה להגיש תביעה.

 

מסמסונג נמסר בתגובה: "המקרה הנ"ל נמצא בשלבים ראשונים של בדיקה מול חברת פלאפון. מפני שהמכשיר טרם הגיע למעבדות החברה, לא ניתן, בשלב זה, לקבוע את סיבת התקלה. סמסונג מקפידה על איכות מוצריה ועל מתן שירות מקיף ללקוחותיה ותתחקר מקרה זה עד תומו".

 

מפלאפון נמסר בתגובה: "מדובר במכשיר מתוצרת סמסונג. הלקוחה עדכנה את נציג השירות כי בכוונתה למסור את המכשיר לבדיקת סמסונג לאחר שהתלקח. כיוון שהמכשיר לא נמסר לידינו - לא ניתן היה לבדוק אם אכן מדובר במכשיר שנקנה מהחברה".

 (צילום: מתוך פייסבוק)
(צילום: מתוך פייסבוק)

 (צילום: מתוך פייסבוק)
(צילום: מתוך פייסבוק)

 

בעיות עם הנוט 7

כזכור, סמסונג עלתה לכותרות לאחרונה סביב פרשת ההתפוצצויות של ה-Note 7, שבחודשים האחרונים בוטל והוחזר על ידי סמסונג עקב מקרי התפוצצות. אחרי המקרים הללו הודיעה סמסונג ללקוחות כי מכשיר ה-S7 וה-S7 Edge "בטוחים לשימוש".

 

בעולם אפשר למצוא דיווחים וטענות על מקרים נוספים של התפוצצות גם מכשירי גלקסי S7 וגלקסי S7 Edge. במקרה אחד זה קרה ללקוח בקנדה ובמקרה שני לעובד של ספקית סלולר בארה"ב. גם אדם באוהיו הגיש תביעה נגד סמסונג בעקבות מכשיר שהתפוצץ. אך לא נראה כי מדובר בתופעה נפוצה כפי שהיה במקרה ה-Note 7.

 

ב-2014 פרסם "ידיעות אחרונות" סדרת כתבות על סוללות שהתחממו והתפוצצו במכשירי גלקסי S4, אך סמסונג ניסתה להסתיר את המקרים ולשכנע את הלקוחות שלא להתלונן. יש לציין כי מקרי התפוצצות אמנם נדירים, אך הם מתרחשים מדי פעם בסמארטפונים של יצרניות נוספות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדן לוגסי
המכשיר שהתלקח
צילום: עדן לוגסי
מומלצים