שתף קטע נבחר

כמו בטינדר: קמפיין המימון לאפליקציית אימוץ - מושהה מקיקסטארטר

האפליקציה מעוררת המחלוקת "אדופטלי", מציעה למשתמשים לבחור, ממש כמו בטינדר, את התינוק או התינוקת שיאמצו. ב"קיקסטארטר" השהו את קמפיין המימון - ככל הנראה מפני שנחשד כי מדובר באפליקציה מזוייפת

אפליקציות סלקציה דוגמת טינדר מעוררות בכם אי נוחות? זה עוד כלום לעומת "אדופטלי": האפליקציה החדשה מבטיחה למשתמשים תהליך אימוץ בקליק - שבו אפשר, בדומה לטינדר, לבחור תינוק או תינוקת על פי תמונה וקריטריונים בסיסיים כמו מגדר, גיל ומיקום. נשמע מזעזע? יכול להיות שזה כל הרעיון.


 

קמפיין מימון המונים לאפליקציה השנויה במחלוקת עלה לפלטפורמת המימון "קיקסטארטר", אולם הושהה ממנו בתוך פחות מיום, ולאחר שזה כבר הספיק לגייס כ-4,000 דולרים, מתוך יעד של כ-150 אלף דולרים. עמוד הקמפיין נראה סטנדרטי, וכולל סרטון תדמית שבנוי על פי כל הכללים של סטארטאפים מתחילים, ומציג את הדמויות המרכזיות בחברה - המייסדים, אחראית השיווק וצוות הפיתוח.

 

מקיקסטארטר לא נמסרה סיבת ההשהייה של הקמפיין, אולם אפשר לשער שמדובר בקמפיין מזויף - ולכן החליטו בפלטפורמה לעצור את גיוס הכספים עבורו, עד שיתברר העניין לעומק. זהות העובדים בסטארטאפ השאפתני לא אומתה עד לרגע זה. בעמוד הפרויקט נכתב: "המטרה שלנו היא להפוך את תהליך האימוץ לאישי יותר, נטול מאמץ ופשוט כייפי. בעזרתכם, הורות יכולה להיות במרחק תנועת החלקה".

 

אם אכן מדובר במתיחה, אין ספק שיש כאן אמירה חזקה בנוגע לאפליקציות הסלקציה הפופולריות - בראשן טינדר, שמאפשרות שיפוט אנושי על בסיס מאפיינים חיצוניים ובלתי מעמיקים בלבד, ובהן ניתן "להחליק" את האצבע ולסמן אנשים אחרים כנחשקים או לא.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים