שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    קיה סורנטו דור שלישי (2017-2015)
    אח תאום ליונדאי סנטה-פה, וניידת רב-משימתית נפוצה במשטרת ישראל, בגרסת דיזל 4x4 שיכולה קצת לרדת לשטח ומושב אמצעי שמופרד משאר הרכב בסורגים. דו"ח רכישת רכב משומש

    קבוצה: רכבי כביש-שטח

    דגמים: 5 דלתות, 7 מקומות ישיבה

    טווח מחירים: מ-140 אלף שקל לבנזין בסיסי עם הנעה קדמית מ-2015, ועד 272 אלף שקל לטורבו-דיזל 4x4 חדש מ-2017 (מחירון לוי יצחק)

     

     

    תעודת זהות: אח תאום ליונדאי סנטה-פה, וניידת רב-משימתית נפוצה במשטרת ישראל, בגרסת דיזל 4x4 שיכולה קצת לרדת לשטח ומושב אמצעי שמופרד משאר

    הרכב בסורגים, המשמש כתא מעצר זמני ואופנתי

    פרטים טכניים: מנוע בנזין 2.4 ליטר (188 כ"ס), הנעה קדמית, או טורבו-דיזל 2.2 ליטר (200 כ"ס), הנעה כפולה-קבועה, אך ללא הילוך כוח שהיה לדור הראשון. לשני המנועים תיבת שישה הילוכים אוטומטית

    זיהום אוויר: 161-149 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 15 מ-15. כל ביקורת כאן תיחשב להפרעה לשוטר במילוי תפקידו

    בטיחות: 5 מ-5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי. 6 כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC), אבל ללא מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות שהן סטנדרטיות בספורטאז', העולה לעיתים חצי מסורנטו

    שמירת ערך: ירידה ממוצעת של כ-15% לשנה. ביקוש טוב בשוק היד השנייה, כמו לכל רכב אחר שנראה כמו ג'יפ ומציע 7 מקומות ישיבה

    מה לבדוק לפני שקונים: יהיה מעניין כשסורנטואים 4x4 יגיעו למכרזי המשומשות של המשטרה, שאמורה להחזירם לפני כן למצבם האזרחי, תוך פירוק תא המעצר והחזרת מושבי השורה השלישית שהוסרו מהניידות

    למי הוא מתאים: לכל מי שצריך שורת מושבים שלישית שמסוגלת לשאת לעתים לא רק ילדים

    למה כן: נאה בעיצובו כמו כל קיה בשנים האחרונות. תא נוסעים מרשים ואיכותי, מזגן נפרד ונדיר לשורת המושבים השלישית המרווחת יותר מזו שבמיצובישי אאוטלנדר ושות'. נוח יחסית, מנוע דיזל מוצלח. מחיר זול לבנזין הבסיסי

    למה לא: מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית ובאיכות נמוכה, מנוע בנזין ותיק ולא הכי חסכוני. דגמי הבנזין נטולי יכולת השטח שעליה מרמז העיצוב, הדיזלים יאכזבו את מי שהתרגל ליכולות של הסורנטו המקורי

    למחפשי מציאות: אאוטלנדר זול משמעותית וחסכוני יותר, כך שתוכלו לרכוש רכב יד שנייה פחות משומש באותו מחיר. שברולט טראוורס גם נראה כרכב שטח, מרווח יותר, אבל גם צמא ומגושם יותר. וכמובן סנטה-פה התאום, שמגיע רק בדגמי 4x4 ומאובזר יותר.

    השורה התחתונה: כביש-שטח גדול במחיר טוב, אבל בטעם של החמצה. מנוע מודרני ומולטימדיה איכותית היו מעניקים לו שדרוג חשוב

    ציון: 4 כוכבים

     

    הכתבה התפרסמה ב"ידיעות אחרונות"

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "קיה סורנטו דור שלישי (2017-2015)"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים