שתף קטע נבחר

מאזדה מזמינה 63 אלף מכוניות למוסכים בישראל

הריקול הענק, מהגדולים שהתבצעו בישראל, נועד לטפל ברעידות ורעשים בעת נסיעה כתוצאה ממנגנון כיוון מושב הנהג בדגמי 2, 3 ו-6

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, מזמינה 63,249 מכוניות למוסכיה המורשים. זאת כחלק מקריאת תיקון (ריקול) מהגדולות שהתבצעו בישראל - לשלושה דגמים פופולריים: הסופר-מיני 2 שיוצרה בין 25.6.2007 ל-11.9.2010, המשפחתית הקומפקטית 3 שיוצרה בין 25.2.2009 ו-30.9.2010, והמשפחתית הגדולה 6 שיוצרה בין ה-6.9.2007 וה-31.8.2010.

 

מאזדה 3, למוסך (צילום: רונן טופלברג) (צילום: רונן טופלברג)
מאזדה 3, למוסך(צילום: רונן טופלברג)

 

לדברי דלק מוטורס, הקריאה החוזרת לתיקון נועדה למנוע כשל אפשרי בזרוע מנגנון כיוונון מושב הנהג. ביבואנית אומרים כי הזרוע עלולה להיסדק או תפס החיזוק עלול להשתחרר, ובכך לגרום ל"רעשים ורעידות של מושב הנהג". במסגרת התיקון ייבדק מנגנון הכוונון בצד הנהג ויוחלפו חלקים בהתאם לצורך. דלק מוטורס מעריכה את זמן השהייה במוסך בכשעתיים וממליצה לתאם את התיקון מראש.

 

בימים הקרובים צפויים להשלח הודעות לבעלי כלי הרכב הרלוונטיים באמצעות דואר. עם זאת, בעל מכונית מאזדה המעוניין לוודא האם הרכב שברשותו כלול אף הוא בקריאה לתיקון, מוזמן לבדוק זאת באתר היבואנית או להתקשר למוקד שירות לקוחות בטל. 08-9139995.

 

יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן טופלברג
מאזדה 3 - למוסך
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים