שתף קטע נבחר

בזק משיקה את "העסק החכם" ומרעננת את הלוגו

הבית החכם כבר מוכר לכולם ועכשיו בזק מוסיפה לליין המוצרים שלה את העסק החכם. תציע מספר חבילות במחיר התחלתי של 99 שקלים לחודש. "הכי טוב בבית" הופך להיות "להרגיש בבית"

חברת בזק מרחיבה את הנגיעה שלה בעתיד החכם ומשיקה בישראל את פלטפורמת העסק החכם, מערכת ניהול המבוססת על טכנולוגיה שפיתחה חברת Axonize הישראלית ואשר כוללת סט מסכים משולב שיאפשר פיקוח וניהול של בית העסק, גדול וקטן, קבלת התראות חכמות על פי תרחישים מובנים, בזמן אמת ובנוסף תאפשר סקירה וניתוח של הנתונים המתקבלים מהמערכות השונות.

 

בבזק אמרו כי העלות היא 99 שקלים לחודש כשהיא אינה כוללת את עלות ההקמה החד פעמית של 540 שקלים, והיא מכסה התקנה של עד 10 חיישנים. התשלום כולל ארבעה חיישנים, ניהול והגדרה ראשונית של האפליקציה הייעודית לבית העסק ועדכונים שוטפים אם וכאשר יידרשו.

 

 

המערכות השונות תאפשרנה פתרונות ושירותים המותאמים ספציפית לבית העסק המדובר, כמו למשל חיישנים שונים שיאפשרו בקרת טמפרטורה, בקרה נפח ותנועה, בקרת פתחים לדלתות וחלונות, חיישנים מיוחדים שיזהו תנועה של לקוחות, מעקב אחרי מכונות כשכל חיישן IOT יהיה מחובר לפלטפורמה ויספק את הנתונים בזמן אמת.

 

בבזק מנסים להרגיע את החששות לגבי דליפת המידע הרגיש, בדמות מצלמות בבתי עסק וחיישנים המסוגלים באופן תיאורטי נתוני מכירה או תנועה בבתי העסק על ידי הבהרה ברורה שכל המידע הזה מוצפן ברמות הגבוהות ביותר בתעשייה ובישראל, מעבר לעובדה שרוב המידע כלל לא מגיע לאינטרנט החיצוני אלא נשאר בענן הפרטי והמאובטח של בזק.

 

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק, אמרה במפגש עם עיתונאים בתל-אביב: "מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר ולהגדיל תפוקות, וזאת על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנו רואים לנגד עינינו מטרות ארוכות טווח בעיצוב הסביבה הדיגיטלית ונמשיך לייצר מהלכים פורצי דרך בתחום".


 

 

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות של בזק, הוסיף: "בישראל קיימים היום כ-560 אלף עסקים, ומהפיכת ה-IOT יכולה להתרחש בכל אחד מהם, קטן וגדול. השירות החדש מאפשר להם להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית, ובנוסף לחסוך להם הרבה כסף בניהול השוטף של העסק".

 

בנוסף, תציע בזק מוקד תמיכה ייעודית לתחום ה-IOT שיטפל בפניות בתחום העסק החכם, שיעבוד בשעות הפעילות הרגילות של החברה.

 

במקביל מרעננת בזק את לוגו החברה ואת הסלוגן המתלווה אליו, כאשר, "הכי טוב בבית" הופך להיות "להרגיש בבית" ואילו הלוגו עצמו, שיישאר האות B, ירוכך מעט מתוך כוונה להפוך אותו לצעיר וחדשני יותר, תוך שמירה על הנכס המיתוגי הקיים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קצת יותר מלא. הלוגו המשודרג של בזק
מומלצים