שתף קטע נבחר

מרצדס חושפת GLC 63 AMG - יגיע לישראל ב-2018

רכב הפנאי של מרצדס זוכה לגרסה סופר-כוחנית מבית חטיבת הביצועים של המותג. על הכוונת: פורשה מקאן טורבו

מרצדס חושפת את ה-GLC 63 AMG בגרסת 5 דלתות וקופה, ומגדירה אותו כחזק ומהיר בקטגוריה. לדברי כלמוביל, היבואנית מרצדס לישראל, הדגם החדש צפוי לנחות כאן במהלך השנה הבאה.

 

 

ה-GLC הכוחני מכולם מצויד במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו המוכר של החטיבה, שמפיק 476 כ"ס בגרסתו הבסיסית או 510 כ"ס בגרסת S. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית (MCT עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט) והנעה כפולה-קבועה המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות בגרסת ה-S (פורשה מקאן טורבו מאיץ ב-4.4 שניות) או 4 שניות בגרסה הרגילה, בדרך ל-250 ק"מש מוגבלים אלקטרונית.

 

 

בהשוואה לגרסה הרגילה, ל-GLC 63 מיתלי אוויר עם בולמי זעזועים אדפטיביים עם שלושה מצבי קשיחות, הגה עם שני מצבי תגבור, מערכת בלימה עם דיסקים מוגדלים (390 מ"מ מלפנים ומאחור), דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (מכאני ברגיל, אלקטרוני ב-S) וצמיגי מישלין פיילוט ספורט. בורר עם 4 מצבי נהיגה (נוחות, ספורט, ספורט-פלוס ואישי) אחראי על התאמת המערכות לפי כיול מוגדר מראש. גרסת S כוללת גם מצב "מסלול" קיצוני עוד יותר.

 

 

מבחינה ויזואלית נבדל ה-GLC בסבכת פסים קדמית (מכונה פאנמריקנה) בדומה ל-AMG GT, פגושים אגרסיביים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים ומסיט אוויר ורביעיית מפלטים מאחור וחישוקים ייחודיים במספר גדלים. תא הנוסעים נבדל בהגה שלוש צלעות בשרני עם סימון מרכוז בחלקו העליון, מושבים תומכים וגימורי קרבון ואלומיניום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים