שתף קטע נבחר

עסקים קטנים: הנגשה ברשת וחווה חקלאית

ניהול נכון של תזרים המזומנים בתקופת ההתפתחות של העסק והגשת בקשה לאשראי תוך הגדרה מדויקת של הצרכים: במסגרת תחרות העסקים הקטנים, נפגשו מנהלי "מייק סנס" העוסקת בהנגשת אתרי אינטרנט ומנהלי החווה הלימודית "החווה של חוה", עם המומחים וקיבלו מהם עצות להמשך. צפו

בשיתוף בנק הפועלים

 

חוי הייתה הגננת של קיבוץ חפץ חיים במשך 30 שנה ואחר־כך אחראית על משק החי. כשהופרט הקיבוץ, היא המשיכה להפעיל את החווה כעסק תיירותי שיוכל לממן את עצמו. כעת היא מבקשת להבטיח את עתיד המקום גם בשנים הבאות.

 

בפגישה עם אלה ארבל, מנהלת סניף רחובות, מסבירה ארבל כי לפני שניגשים לבקש אשראי מהבנק יש צורך להכין תוכנית מסודרת שתכלול בדיוק מהם הצרכים ומהן העלויות הנגזרות מכך.

 

דוד אדי סובל מליקוי שמיעה, ובינואר 2016 החליט להקים חברה להנגשת תוכן דיגיטלי, בהתאם לחוק החדש המחייב אתרים להיות מונגשים לבעלי מוגבלויות.

 

אריה ברקוביץ, סמנכ"ל המכירות: "גילינו שרבים לא מודעים לחוק, וגם יש קושי ליישמו טכנולוגית". החברה פיתחה כבר מספר כלים. כעת, בפגישה עם עדנה עדני, מנהלת סניף קריית אריה בבנק הפועלים, מסבירה עדני כי צריך לקחת בחשבון ששלבי ההתפתחות בחברה כמו שלהם, יכולים לקחת הרבה זמן. לכן יש חשיבות לליווי מקצועי ולשמירה על תזרים מזומנים לכל אורך התקופה. אביבית בנדר, מנהלת מטה החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, מוסיפה כי רצוי לשים דגש גם על ההיבט השיווקי. צפו

 

 

בשיתוף בנק הפועלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים