שתף קטע נבחר

רנו מגאן סדאן בישראל - החל מ-132 אלף שקל

המשפחתית של רנו תחליף את הפלואנס הוותיקה, תצויד במנועים מתקדמים ואבזור נדיב, אך מוותרת על מערכת בלימה אוטונומית המשווקת בחו"ל

יבואנית רנו לישראל, חברת קרסו, משיקה את המגאן סדאן החדשה שתכונה אצלנו "גרנד קופה", ותחליף את הפלואנס. היא תצויד במנועי טורבו-בנזין עם תג-מחיר של 132 אלף שקלים, וטורבו-דיזל במחיר 134 אלף שקלים, רשימת אבזור ארוכה אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות הקיימות בחלק מהמתחרות הישירות.

 

 

המגאן סדאן מתבססת על פלטפורמת CMF המודולארית של רנו וניסאן, ובעלת בסיס גלגלים ארוך בסנטימטר מקודמתה (271 ס"מ). במפתיע, נפח תא המטען קטן ב-27 ליטר (503 ליטר בסך הכל) מבעבר. העיצוב החיצוני מרשים בהרבה מהפלואנס היוצאת, תודות ליחידות תאורה גדולות מלפנים ומאחור.

 

 

גם עיצוב הפנים שודרג, ורנו טוענת לחומרים איכותיים מבעבר. יש לוח מחוונים דיגיטאלי (בגודל "7) ומסך מגע ענק בקונסולה המרכזית ("8.7) לצורך תפעול מערכות שונות, כולל מערכת הפעלה בעברית ומצלמת נסיעה לאחור. עוד ברשימת האבזור - ריפוד מושבים משולב עור, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם כולל פתיחה חשמלית ללא מגע לדלת תא המטען, בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים. 

חשוב להזכיר כי המגאן משווקת בחו"ל עם מערכת בטיחות מתקדמת חשובה - בלימה אוטונומית. זו אינה משווקות בישראל, בשונה מהמקובל אצל המתחרות הבולטות בקטגוריה: טויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה. קרסו כן משלבת את מערכת הבטיחות של מובילאיי בהתקנה מקומית, המעניקה בין היתר התראה על סטיה מנתיב ואי שמירת מרחק.


 

היצע המנועים כולל טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר המפיק 132 כ"ס ומשודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד וטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (110 כ"ס) עם תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. הזינוק ל-100 קמ"ש יארך בבנזין 10.9 שניות ו-12.5 שניות בדיזל, וצריכת הדלק הרשמית עומדת על 18.5 ק"מ לליטר ו-27 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים