שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מחאת הגלידה
    הנה דרך מתוקה לתמוך בארגונים חברתיים שונים: לקנות גלידה. חברת Ice & Vice פתחה דוכן באיזור טיימס סקוור וחמישה אחוז מכל גביע גלידה שתקנו, יילך לארגון שתבחרו
    לכל אחד יש את הסיבה ללקק גלידה. אנחנו עצובים, מה יותר מנחם מגלידה? אנחנו שמחים? אולי נתפנק בגלידה? אנחנו רוצים להתרענן? אולי נעשה את זה עם גלידה? יום הולדת? אולי נניח זיקוק על איזו גלידה. בימים אלו הגלידה הכי מושחתת של ניו יורק מתועלת למטרה אחרת לגמרי וללקק אותה משמע להצטרף למחאה החברתית.

     

    בימים אלו קשה למי שעובר באיזור הטיימס סקוור להתעלם מהדוכן החדש תחת השם "I Scream”, שמציע רכישה של גלידה שמשמעה תמיכה באחד הארגונים שהממשל החדש מאיים על קיומם או זכויותיהם של אלו עליהם הוא מגן.

     

    בשנתיים האחרונות קשה למצוא ניו יורקר שלא מכיר את Ice & Vice, חברת הגלידות שהחלה על גלגלים והיום מטפחת סניף סופר מצליח באיסט ברודווי. הם קוראים לעצמם נסיינים, כנראה בגלל שאין דבר שלא ניסו על הגלידות שלהם, מ-5 כדורים לגובה, ועד תוספת של דונאט לרוחב, ממרשמלו שרוף ועד גביעי מאקרון בצבעים. אין תאווה מתוקה שלא תתגשם. כמי שרואים בעצמם בני מיעוטים, אמרו בעלי הגלידה פול-קים וקן-לו, שמה שהם יודעים לעשות זו גלידה, לכן, זהו הכלי איתו בחרו למחות.

     

    מחאה במרכז טיים סקוור.
    מחאה במרכז טיים סקוור.

     

    את הדוכן תתקשו לפספס על ברודווי בין 43 ל-44, וכל קניה שלכם תעלה את סכום התמיכה בארגונים.אם תבחרו בגלידת NO BORDERS תיהנו מגביע כפול, ממולא בגלידת שוקולד מקסיקני עם צ'אנקס של בראוני, קינמון ושלל טעמים שחיים נפלא ביחד. אם חשקה קיבתכם בגלידת NO MEANS NO תוכלו להינות מטעמי פטל, בלסאמי ופירורי עוגת תותים (לא בטוח שזה נשמע מפתה, אבל זה טעים).

     

    יש גם את אחד הטעמים הפופולארים בעלי המסר המובהק NO HATE עם גביע מאקרון ורוד מילוי של ריבת תותים, קצפת, שוקולד רבות וסוכריות. אחרי אוסף כזה, כמה שנאה יכולה להיות (לפחות עד שתגיעו לרופא שיניים). וכמובן, אתם תמיד יכולים ללכת על גלידה עם מסר החלטי של NO CENSORSHIPעם טעם שנקרא התחממות גלובלית קפואה, ריבת אוכמניות אוריאו, פניני שוקולד, פרחים אכילים והפתעות נוספות (ורבות).

     

    מנת NO HATE. שווה לטעום ולתרום.
    מנת NO HATE. שווה לטעום ולתרום.

     

    כל אחד מהטעמים יעלה לכם 9$ כש-5% מתוכם יתרמו לאחד הארגונים שעומד מאחורי הטעם שבחרתם, ACLU , Planned Parenthoodוארגונים מקומיים כמו Harlem Grown. על גבי הדוכן ישנו לוח גדול שמציע לטועמים לזעוק את זעקתם ולכתוב את שעל ליבם. בכל יום כותבים הבעלים על הלוח את מה שהם חושבים שראוי למחאה.

     

    בראיון סיפרו השניים שאת הרעיון קיבלו ממעצבת גראפית שהשתתפה בזמנו בצעדת הנשים וחיפשה דרכים נוספות לפעול. "קפצנו מיד על הרעיון", סיפרו. "יש לנו הזדמנות לעשות משהו בעל משמעות. וגם אנחנו כמוה, רצינו לעשות משהו".

     

    בכל יום כותבים הבעלים על הלוח את מה שהם חושבים שראוי למחאה. משפט היום
    בכל יום כותבים הבעלים על הלוח את מה שהם חושבים שראוי למחאה. משפט היום

     

    השניים הדגישו את המשמעות של היוזמה לא רק בכספים שיאספו אלא גם בהצהרה היומיומית על הזכות לביטוי וחופש הדיבור. למרות ההתלהבות רבתי באיזור

    הטיימס סקוור, דווקא בחנות של השניים בלוואר איסט, התגובות היו חלוקות. לחנות הגיעו שיחות מאיימות מאנשים שזעמו על כך שמדובר בעסק שפועל נגד דונלד טראמפ. "זו לחלוטין לא הכוונה שלנו", הבהירו. "אלו האמונות שלנו ודעותינו". מסכימים או לא, מדובר בדעות מתוקות בהחלט.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "מחאת הגלידה"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים