שתף קטע נבחר

הכירו את Siemplify

השבוע אנחנו פוגשים את Siemplify, מערכת אוטומטית נגד מתקפות סייבר

Siemplify

מערכת המאפשרת לארגונים להגיב בצורה אוטומטית להתקפות סייבר

 

תעודת זהות

 

מייסדים: עמוס שטרן, גרי פטחוב, אלון כהן

 

שנת הקמה: 2015

 

שנות עבודה בניו יורק: שנה וחצי, עם 12 עובדים

 

הרעיון מאחורי הסטארטאפ: בשנים האחרונות כמות התקפות הסייבר על ארגונים גדלה בקצב מהיר. צוותי הגנת הסייבר בארגונים מטמיעים עשרות מערכות הגנה שונות ונאלצים להתמודד עם כמות בלתי אפשרית של התראות. עקב כך, התראות רבות אינן מטופלות וזמן הטיפול בהתקפות מתארך לשעות וימים. כאן נכנסת לתמונה מערכת ThreatNexus של Siemplify, המנתחת בזמן אמת את כלל ההתראות המגיעות ממערכות הזיהוי השונות בארגון, מחברת אותן לתמונה אחת ומאפשרת אוטומציה של התגובה והטיפול באירוע.

 

איך נולד הרעיון?

לשלושת היזמים רקע מודיעיני רחב מקצוות שונים של קהיליית המודיעין. לאחר שירות צבאי של כמעט עשור ביחידה הטכנולוגית במודיעין בה כיהן מנכ"ל החברה, עמוס שטרן, כראש תחום הגנת הסייבר, נפגשו שלושת היזמים בחטיבת הסייבר של אלביט מערכות שם ניהלו פרוייקטי מודיעין וסייבר שונים. באחד מהפרוייקטים, בו בנו מערכת סימולציה לאימון ותרגול צוותי הגנת סייבר, נחשפו לעשרות רבות של צוותים ברחבי העולם ולדרכי הפעולה שלהם בשטח. תוך זמן קצר התברר שלמרות שקיימות מערכות הגנה רבות (או בגלל שכך), הבעיה העיקרית כלל אינה בקבלת התראה על פעילות חשודה ברשת, אלא בהבנה איזו התראה מתוך מאות רבות שמתקבלות מבשרת על התקפה אמיתית ומה ניתן לעשות כדי להגיב ולנטרל את ההתקפה בצורה אוטומטית ובמהירות המקסימלית.

 

 

מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

ראשית גיבוש הצוות, שהינו חשוב לא פחות מאשר גיבוש הרעיון. לאחר מכן החלטנו להתחיל את דרכנו דרך האקסלרטור של מיקרוסופט שנתן לנו הרבה מהכלים להאיץ את התהליך וסיפק כר פורה להצמיח את העסק בחודשים הראשונים שלו. אחד הצעדים הראשונים והקריטיים בכל סטארטאפ הוא עבודה מול לקוחות על מנת לוודא את הצורך האמיתי בשוק ולשפר את התאמת המוצרלהם. באותה תקופה, מהר מאוד ראינו שההתעניינות רבה וכבר בחודשים הראשונים רשמנו לקוחות מהגדולים בארץ ובארה"ב.

 

מדוע בחרתם להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

היה ברור לנו מהיום הראשון שחובה לעבור לארה"ב בהקדם האפשרי. מיד ברגע שהחברה גייסה את הסבב הראשון שלה לקח המנכ"ל עמוס את המזוודות ועלה על מטוס לניו יורק. הבחירה בעיר היתה פשוטה, היו לחברה כבר מספר לקוחות בניו יורק והיה חשוב לנו להיות קרובים אליהם ולהמשיך את הצמיחה בשוק הפיננסי שהתברר כ Early Adopters של טכנולוגיות בתחום הגנת הסייבר, עקב החשיפה הרבה שלהם להתקפות והרגולציה הרבה בתחום.

 

מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

נקודת המפנה היתה שילוב Launch של המוצר בכנס RSA Conference בשנה שעברה יחד עם התחממות גדולה מאוד של השוק והגדרה של אנליסטים ומשקיעים רבים את הקטגוריה החדשה של Security Orchestration & Automation אליה אנחנו שייכים. כמובן, העובדה שתרמנו ליצירת קטגוריה חדשה ושזיהינו את הצורך לפני שהיא הוגדרה תרמה לכך שהיום המערכת נחשבת מובילה בתחומה.

 

לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

מתמקדים יותר בציר העסקי ופחות במוצר. כנראה כסינדרום של יזמים רבים הפוקוס העיקרי שלנו בתקופה הראשונה היה על מוצר ונסיון להביא אותו לשלמות. מכיוון שמדובר במוצר ללקוחות Enterprise, תהליכי המכירה ארוכים מאוד וחשוב להתחיל אותם מוקדם. בנוסף, פיתוח ושיפור של המוצר יכול להימשך לעד והפוקוס העיקרי צריך להיות בפיתוח של אותן יכולות שעונות על הצרכים העסקיים של הלקוח קודם ולאחר מכן מגיע כל השאר.

 

מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

למי שארה"ב היא השוק העיקרי שלו, חובה לעבור כמה שיותר מוקדם. אין להשוות את יכולת הראיה של השוק, פגישה עם לקוחות משוק היעד על בסיס קבוע, התחברות לקהילת ההייטק והיזמות, המשקיעים, השותפים האסטרטגיים, והיכולת לנהל ולבנות צוות מקומי בצורה אפקטיבית.

 

מאז הקמת הסטארטאפ, כמה כסף גייסתם?

14 מיליון דולר

 

מחפשים עובדים? תמיד. בארץ – פיתוח ומחקר. בניו יורק – Sales Engineers

 

חפשו ב: Siemplify.co

 

 

מפת הסטארטאפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY. WWW.IsraeliMappedinNY.com

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים