שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הונדה סיוויק טורר (2014-2017)
    גרסת סטיישן (טורר בהונדאית) לדור היוצא של הסיוויק, שיוצרה בבריטניה. בעקבות השינויים בהעדפות השוק (כלומר הג'יפונים המשתלטים על כל חלקה טובה), לא תזכה למחליפה בדור החדש של הסיוויק שהושק השבוע. דו"ח רכישת רכב משומש

    קטגוריה: משפחתיות סטיישן

    דגמים: חמש דלתות וחמישה מקומות ישיבה

    טווח מחירים: מ-89 אלף שקל לאחת מ-2014 ועד 124 אלף שקל למשומשת מ-2017 (מחירון לוי יצחק)

     

     

     

    תעודת זהות: גרסת סטיישן (טורר בהונדאית) לדור היוצא של הסיוויק, שיוצרה בבריטניה. בעקבות השינויים בהעדפות השוק (כלומר הג'יפונים המשתלטים

    על כל חלקה טובה), לא תזכה למחליפה בדור החדש של הסיוויק שהושק השבוע.

    פרטים טכניים: אחת האחרונות בשוק עם מנוע בנזין ללא טורבו, 1.8 ליטר ו-142 כ"ס. גיר אוטומטי, חמישה הילוכים. הנעה קדמית.

    זיהום אוויר: 148 גרם CO2 לק"מ, קבוצת זיהום 9 מ-15. מכירים היברידיות, הונדה? כן, זאת הייתה עקיצה, אנחנו זוכרים שהשקתם מכונית היברידית עוד לפני טויוטה. אבל איפה הם ואיפה אתם בתחום הזה. לא חבל?

    בטיחות: חמישה מחמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופי, שש כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC) כסטנדרט. ללא מערכות אקטיביות, חלק מהמכוניות נמכרו עם התרעה על סטייה מנתיב והתנגשות מלפנים, בהתקנה מקומית.

    שמירת ערך: ירידה ממוצעת של כ-12% לשנה לפי לוי יצחק, שוק המשומשות החלש מכה גם בה, עם מכוניות שנמכרות ב-10-15 אחוז מתחת למחירון.

    מה לבדוק לפני שקונים: בניגוד לסטיישנים אחרים, כמו פורד פוקוס, יונדאי i30, קיה סיד ורנו מגאן, רוב המכוניות דווקא נמכרו לבעלים פרטיים ולא לחברות הליסינג.

    למי היא מתאימה: מי שצריך רכב משפחתי גדול ושימושי, ולא רוצה להיתקל בעוד עשרה כמותו בחנייה של הסופר.

    למה כן: עיצוב נאה מאוד לסטיישן, מאובזרת ומושקעת, צריכת דלק דומה לקוריאניות. תא מטען ענק, אופציה נחמדה לכיסוי פלסטיק תחתון עבורו, שימושי במיוחד להסעת כלב משפחתי רטוב ומלא חול מהים, בלי להשאיר סימנים באוטו

    למה לא: גם הביצועים דומים לקוריאניות, למרות יתרון הנפח, מושב אחורי קצת צפוף למבוגרים.

    למחפשי אלטרנטיבות: מגרשי הליסינג מלאים בפוקוס במחירי גריטה, ביונדאי i30cw ובקיה סיד זולות יותר ועם תאי מטען קטנים יותר. סקודה אוקטביה סטיישן עדיפה במרווח, בביצועים ובצריכת הדלק, אבל מתוחכמת יותר טכנית ועשויה להתגלות כיקרה יותר לאחזקה.

    השורה התחתונה: סוף סוף סיוויק שלא תגרום לאף אחד לזרוק לך הערות על ערסים. סטיישן מושקעת שמתבלטת בהיצע המשפחתי.

    ציון: ארבעה כוכבים

     

    הכתבה התפרסמה ב"ידיעות אחרונות"

     

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "הונדה סיוויק טורר (2014-2017)"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים