שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פורד טרנזיט - כבר לא סתם אוטו מסחרי
    אחת המסחריות הוותיקות-אך-אפרוריות בהיסטוריה המוטורית הפכה עם השנים לנאה למראה ומתקדמת טכנולוגית. הדור הרביעי עושה כעת צעד נוסף לפנים
    פורד מעדכנת את הדור הרביעי של טרנזיט (קאסטום), אחד מכלי הרכב המסחריים הפופולריים באירופה, אשר אף חצה לאחרונה את האוקיינוס והחליף את האקונוליין הנושן בצפון אמריקה. מהיבואנית, דלק מוטורס, נמסר כי עדיין לא ידוע מועד הגעה לישראל.

     

    פורד טרנזיט

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    העידכון העיצובי מתרכז בחרטום עם יחידות תאורה שונות וסבכה קדמית גדולה. השינויים בתא הנוסעים גדולים יותר וכוללים הגה שלוש צלעות חדש, לוח מחוונים שונה ומסך מגע בגודל "8 עם צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto. כבעבר הוא מציע, לטענת היצרנית, את מספר תאי האחסון הגדול ביותר בקטגוריה, בנפח כולל של 25 ליטר. הטרנזיט יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית במצבי חירום ובקרת יציבות עם סיוע לנגרר.

     

     

    מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל נותר ללא שינוי ויוצע בשלוש רמות הספק, 105 כ"ס, 130 כ"ס ו-170 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית פלנטרית בצמד הגרסאות החזקות. בישראל הוא ישווק רק עם מנוע ה-130 כ"ס שמאפשר בגרסתו האוטומטית תאוצה ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות בדרך למהירות מרבית של 165 קמ"ש, עם צריכת דלק ממוצעת של 14.1 ק"מ לליטר.


     

    תצורות המרכב יהיו כבעבר "ואן" למטען ו"קומבי" לנוסעים, עם בסיס גלגלים קצר (293 ס"מ) וארוך (330 ס"מ) במרכב נמוך וגבוה ובמשקל כולל של 3.4 טון.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "פורד טרנזיט - כבר לא סתם אוטו מסחרי"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים