שתף קטע נבחר

מאור בוזגלו מבשל לשיר אלמליח

הכדורגלן נבחר יחד עם הדוגמנית לשמש כפרזנטור של מותג הג'ינסים לי קופר. סמנכ"ל אסטרטגיה בקבוצה המפעילה את הרשת: "בוזגלו מייצג את הגבר המצליחן המטרוסקסואל, שמקפיד על המראה שלו"

הדוגמנית שיר אלמליח והכדורגלן מאור בוזגלו נבחרו זו העונה שנייה ברציפות כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר בישראל. כל אחד מהפרזנטורים יקבל כ- 200 אלף שקל, עבור קמפיין עונת סתיו חורף 2017/18.

 

הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של 4 מיליון שקל ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה, פעילות רחבה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ופעילות יחסי ציבור.

 

מאור בוזגלו ושיר אלמליח (צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)
מאור בוזגלו ושיר אלמליח(צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)

כל אחד מהפרזנטורים יקבל 200 אלף שקל (צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)
כל אחד מהפרזנטורים יקבל 200 אלף שקל(צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)

נבחרו זו השנה השנייה ברציפות. בוזגלו ואלמליח (צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)
נבחרו זו השנה השנייה ברציפות. בוזגלו ואלמליח(צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר)

 

דן איתמר, סמנכ"ל אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל, המפעילה את רשת לי קופר בישראל, הסביר מדוע נבחר הכדורגלן לקמפיין: "מאור בוזגלו מייצג את הגבר המצליחן המודע לעצמו, חדור המוטיבציה והביטחון העצמי. זהו הגבר המטרוסקסואל, שמקפיד על המראה שלו: קעקועים, תספורת, אקססוריז".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר
מאור בוזגלו ושיר אלמליח
צילום: דודי חסון. פריזנטורים: לי קופר
מומלצים