שתף קטע נבחר

גוגל תיתן עדיפות לאתרים עם פרסומות נעימות

מהפכת הפרסומות של גוגל יוצאת לדרך: החברה תיתן עדיפות בתוצאות החיפוש לאתרים עם פרסומות נעימות על פני אתרים עם פרסומות שמעצבנות את הגולשים

חברת גוגל (Google) הודיעה לאחרונה כי תתחיל ב"מהפכת פרסומות" ברחבי האינטרנט, במהלכה תקדם בתוצאות החיפוש שלה אתרים עם פרסומות נעימות לעין, ואתרים עם פרסומות מעצבנות – כמו פרסומות קופצות (Pop-Ups) – ידחקו לסוף תוצאות החיפוש. לג'ירפה, ענקית הטכנולוגיה לא תצטרך לפנות, אבל אתרים אחרים כבר התחילו לקבל הודעות מהחברה שמודיעות להם על הפרסומות הבעייתיות שהם מפרסמים.

 

עוד בג'ירפה:

 

Gett רוכשת את StreetSmart

פייסבוק סוגרת את Lifestage

הוכרז: Galaxy S8 Active

 

סוף לפרסומות המעצבנות? (צילום מסך: ג'ירפה) (צילום מסך: ג'ירפה)
סוף לפרסומות המעצבנות?(צילום מסך: ג'ירפה)

 

"החלפת המודעות ה'מעצבנות' עם מודעות נוחות יותר תעזור להבטיח שכל יוצרי התוכן, הן הגדולים והן הקטנים, יוכלו להמשיך לקיים את עבודתם באמצעות פרסום מקוון. מסיבה זו אנו תומכים במאמציה של הקואליציה (ארגון Coalition for Better Ads) לפתח הנחיות לסטנדרטים של מודעות טובות יותר, ונמשיך לעבוד איתם על הסטנדרטים ככל שאלו יתפתחו." הודיעה גוגל בבלוג הרשמי שלה.

 

ההנחיות עליה מבססת את גוגל את החלטה, הן הנחיות שנוסחו על ידי ארגון Coalition for Better Ads שערך מחקר ומצא כי פרסומות קופצות גורמות למשתמשים להפסיק לגלוש באתר, או להוריד חוסם פרסומות. פעולות שמובילות, בסופו של דבר, להפסד כספי ליוצרי התוכן. אתרים שיקבלו פנייה מגוגל, יופנו לניתוח הפרסומות ולדוגמאות של פרסומות שלא עומדות בהנחיות, על מנת שיוכלו לפתור ולתקן את הבעיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים