שתף קטע נבחר

שופרסל משיקה קולה במותג בפרטי גם בפחיות

שבוע לאחר שהרשת החלה במכירת משקאות קולה בבקבוקים תחת המותג הפרטי, היא משיקה גם פחיות שדומות בעיצוב לקוקה קולה המקוריות ומיובאות מטורקיה

הפחיות של שופרסל. דומות בעיצוב לפחיות של קוקה קולה, מיובאות מטורקיה ()
הפחיות של שופרסל. דומות בעיצוב לפחיות של קוקה קולה, מיובאות מטורקיה

 

שופרסל הודיעה היום כי היא משיקה גם פחיות קולה במותג פרטי, זאת לאחר שהשיקה בשבוע שעבר בקבוקי ליטר וחצי של קולה במותג פרטי.

 

מדובר בפחיות קולה ודיאט קולה אשר יוצעו לצרכן כעת במחיר של 2.4 ש"ח לפחית. המהלך של שופרסל להשקת מותג פרטי אחרי שנגסה בנתחי השוק של תנובה ואסם, מנסה שופרסל לגרוף חלק ממכירות החברה המרכזית למשקאות. המהלך במסגרתו חודרת שופרסל לשוק המשקאות הלא אלכוהוליים מתבצע באמצעות השקת משקאות קלים מוגזים, מיצים ומים מינרלים תחת המותג הפרטי.

 

מדובר במהלך מקיף הכולל ייבוא משקאות קולה וקולה זירו מקונצרן אולקר הטורקי. החלטת שופרסל להיכנס לתחום המשקאות עולה כאמור בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה לפעול עם המותג הפרטי שכבר חולש על 21% ממכירות הרשת בכל קטגוריות המזון ובראשן תחליפי החלב לתינוקות, החיתולים, הבשר והחלב.

 

תחום המשקאות הלא אלכוהליים גלגל בשנה החולפת 2.7 מיליארד שקל שנחלקו בעיקר בין שלוש חברות מהגדולות בשוק המזון. שוק משקאות הקולה והדיאט קולה נשלט על ידי החברה המרכזית למשקאות המחזיקה כ-89% ממכירותיו, שוק המיצים הלא מוגזים נשלט אף הוא על ידי חברה זו עם 39.9% מהמכירות, והמים המינרלים נשלטים על ידי יפאורה עם 53.7% מהמכירות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
פחיות במותג הפרטי של שופרסל
מומלצים