שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מיני סופר-ספורטיבית מוכנה למסלול
    לקראת תערוכת הרכב של פרנקפורט חושפת מיני גרסה סופר-ספורטיבית לתצוגה, אך עם סיכוי לא רע בכלל להפוך לסדרתית בייצור מוגבל
    מיני חושפת קונספט לגרסת מסלול תחת השם GP, לקראת תערוכת פרנקפורט. גם הדור הקודם של המיני הוצג בגרסת GP מחוזקת וקלת משקל בייצור מוגבל של 2,000 יחידות בלבד, ויש להניח כי גם הדור הנוכחי יזכה לגרסה קיצונית שכזו.

     

    מיני ג'ון קופר וורקס GP

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ל-GP קונספט עיצוב סופר-קרבי בדומה למכונית מסלול מקצועית, תודות לשלל מסיטי אוויר בקצוות וסביב בתי הגלגלים המורחבים, כמו גם ספוילר אחורי עצום ממדים בקצה תא המטען. פתחי אוורור מוגדלים בחזית מסייעים לקירור יעיל של המנוע, אם כי מיני לא פרסמה פרטים כלשהם על יחידת ההנעה. היעדר דוושת מצמד מעידה שתיבת ההילוכים כאן היא אוטומטית.

     


     

    מלבד וו גרירה ייעודי כמקובל במכוניות מירוץ, יש מאחור נורות בלימה גם בתחתית הפגוש. יחידות התאורה האחוריות הן בעיצוב "ראש חץ", בדומה לקונספט החשמלי למיני שיוצג לצדה בתערוכה. מיני כן מציינת כי חלקי המרכב מקרבון מסייעים להפחתת המשקל. ה-GP נועלת צמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 דביקים על חישוקים ייחודיים עם מנגנון פתיחה מרכזי. שוב, כמקובל במכוניות מירוץ.


     

    תא הנוסעים הופשט כמעט מכל אביזרי נוחות ובידוד, ומכיל רק צמד מושבי מירוץ (באקט) עם חגורות ארבע-נקודות ייעודיות, מטף כיבוי אש וכלוב בטיחות מרותך למרכב. לוח המחוונים הפך דיגיטאלי וגם מסך התצוגה במרכז הקונסולה כולל רק נתונים חשובים. ההגה זהה לקופר S הרגילה עם מתגים לבקרת השיוט ולמערכת השמע (שניהם אינם קיימים במכונית התצוגה), כמו גם מנופים קטנים להעברת הילוכים ומתגים ייעודיים למערכות שונות דוגמת קשר ועוד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "מיני סופר-ספורטיבית מוכנה למסלול"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים