שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    כל מה שרציתם לדעת על ב.מ.וו X7. וגם, מתי בישראל
    רכב הפנאי הגדול והמסקרן של ב.מ.וו נחשף לפני מספר ימים בתמונות שדלפו לרשת. כעת שוברת היצרנית שתיקה ומגלה את כל מה שצריך לדעת
    ב.מ.וו חושפת רשמית ובאופן מלא את ה-X7, רכב פנאי גדול שיהיה ספינת הדגל החדשה של היצרנית הבווארית ברגע שיגיע לייצור. ה-X7, שיתמקם בראש משפחת ה-X הכוללת דגמים בין 1 ל-6, מיועד בעיקר לשוקים האמריקאי (הייצור יהיה בספרטנבורג, בדרום קרוליינה) והסיני שם יתמודד מול המתחרים הישירים מרצדס GLS, קאדילאק אסקלייד ולינקולן נוויגיטור. מהיבואנית, דלק מוטורס, נמסר כי ה-X7 שייכנס לייצור במהלך 2018, ינחת בישראל ברבעון הראשון של 2019.

     

    ב.מ.וו X7

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    ה-X7 מבוסס על פלטפורמת CLAR של סדרה 7, העושה שימוש בשילוב אלומינים וקרבון על מנת להפחית את המשקל העצמי. בהשוואה ל-X5 הנוכחי הוא ארוך בכ-11 ס"מ (502 ס"מ), רחב בכ-8 ס"מ (202 ס"מ) וגבוה ב-3.7 ס"מ (180 ס"מ). עם 301 ס"מ, בסיס הגלגלים ארוך ב-7.7 ס"מ.

     

     

    המידות הגדולות מאפשרות ברכב התצוגה שישה מושבים אמתיים, בשונה מה-X5 שמוצע כאופציה עם צמד מושבים אחוריים קטנים בשורה השלישית. סביר להניח שגרסת היצור תוצע גם עם שבעה או שמונה מקומות.

     

     

    רכב התצוגה שיעשה הופעת בכורה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, מצויד ביחידת הנעה היברידית-נטענת. על פי הערכות זו אותה יחידת הנעה מה-740e המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (258 כ"ס) למנוע חשמלי (113 כ"ס) המפיקים יחדיו 326 כ"ס.

     

     

    במקרה כזה, ה-X7 יקבל גם את מצברי הליתיום-יון בקיבולת 26kWh שמאפשרים נסיעה ללא שימוש במנוע בנזין למרחק של 44 ק"מ, במהירות של עד 140 קמ"ש. ה-X7 הסדרתי צפוי להציע גם יחידות הנעה נוספות המוכרות מסדרה 7 עם מנועי שישה צילינדר טורבו-בנזין וטורבו-דיזל, כמו-גם V8 ו-V12 טורבו-בנזין בגרסאות הבכירות.

     

     

    מראה הרכב הגדול נחשף ראשית בתמונות שדלפו לרשת לפני מספר ימים. עם צללית גדולה מאד, חרטום בעל סבכת-ענק ויחידות תאורה צרות במיוחד. במכונית התצוגה יש גם חישוקי "23 בוהקים, ידיות דלתות מוסלקות והגג עשוי זכוכית עם חלון שמש ענק לכל אורכו.

     

     

    גם תא הנוסעים מציג את שפת העיצוב החדשה של היצרנית ועושה שימוש בשילוב חומרים וצבעים במטרה לשפר את האיכות והייחוד. הגה שלוש צלעות נאה, בורר הילוכים חדש, לוח מחוונים דיגיטאלי, קונסולה מרכזית כמעט ללא מתגים ומסך מגע גדול ("12.3) הנשלט דרך חוגת iDrive.

     

     


     

     

     


     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "כל מה שרציתם לדעת על ב.מ.וו X7. וגם, מתי בישראל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים