שתף קטע נבחר
הכי באזזזז
    זירת הקניות
    כנס הפורמטים הישראלי מציג: "ישראל היא קצת כמו ניו יורק"
    אמש (שלישי) נפתח בתל אביב כנס הפורמטים (התוכן הטלוויזיוני) הבינלאומי השני, בהובלת מכון היצוא מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד החוץ בהשתתפות עשרות בכירים בתעשיית הפורמטים והתוכן הטלוויזיוני העולמית. אז מה הפורמט שהשחקן אלון נוימן מציע? צפו

    אמש (שלישי) נפתח בתל אביב כנס הפורמטים (התוכן הטלוויזיוני) הבינלאומי השני, בהובלת מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה ומשרד החוץ, במטרה לחשוף את גופי השידור וההפצה הישראלים בפני עשרות אנשי מפתח מתעשיית הפורמטים והטלוויזיה הבינלאומית ולסייע להם ביצירת קשרים עם גופי מדיה, שידור והפצה מהמובילים בעולם.

     

    "מבחינתנו זו הזדמנות נהדרת להביא את כל השחקנים הכי חשובים מכל העולם בתחום הפורמטים לכאן - למגרש הביתי - לישראל ובעצם להיחשף למה שיש לישראל להציע בתחום" אומר דורון ממו, ממשרד הכלכלה.

     

    צפו בכתבה

    צילום: אסף מגל

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    לכנס הגיעו בכירים בתעשיית הפורמטים והתוכן הטלוויזיוני העולמית, שקיימו פגישות עסקיות מתואמות מראש עם גופי השידור והיוצרים הישראלים והשתתפו בפאנלים מקצועיים. בין גופי השידור וההפצה הישראלים המשתתפים באירוע: קשת, רשת, הוט, יס, ארמוזה פורמטס, דורי מדיה, ענני תקשורת, גיל פורמטס, האולפנים המאוחדים ולצדם שורה ארוכה של יוצרים צעירים.

    ליאור קוניצקי, משנה למנכ"ל מכון היצוא ובן סילברמן, מנכ"ל שותף ויו"ר חברת ההפקה propagate לוס אנג'לס ארה"ב (צילום: חיים ורסנו)
    ליאור קוניצקי, משנה למנכ"ל מכון היצוא ובן סילברמן, מנכ"ל שותף ויו"ר חברת ההפקה propagate לוס אנג'לס ארה"ב(צילום: חיים ורסנו)

     

    כשבן סילברמן, מנכ"ל שותף ויו"ר חברת ההפקה propagate לוס אנג'לס ארה"ב שמשתתף בכנס נשאל מה הסוד שיש בפורמטים הישראליים? הוא אומר: "אני חושב שהסוד הוא שזו מדינה קטנה אבל מדורגת גבוה ביצירתיות ובטכנולוגיה ולכן הפורמטים שעובדים כאן יכולים לעבוד בכל מקום. זה קצת כמו ניו יורק".

     

    היוצר הראל יוספסון מוסיף: כנראה שיש לישראלים משהו שהם יודעים לספר סיפור. בעולם הפורמטים והדרמות כל הפטנט זה לספר את הסיפור מחדש"

     (צילום: חיים ורסנו)
    (צילום: חיים ורסנו)

     

    בין האורחים בכנס: ג'ון לנדגרף, נשיא רשת הכבלים האמריקאית FX, מקבוצת Fox, לארי טאנז, סגן נשיא ומנהל התוכן של נטפליקס, אדם ברקוביץ, ראש מחלקת הטלוויזיה של ה CAA והאיש שסייע למכירת סדרת הנוער הישראלית "החממה" ,בן סילברמן- לשעבר ראש חטיבת הבידור של NBC, כיום בעלים ויו"ר של חברת ההפקות Propagate, היה אחראי בין השאר להפקת סדרות בידור מוצלחות כגון: "המשרד" ו"בטי המכוערת", דאג הרצוג- הנשיא לשעבר של קבוצת ויאקום שבבעלותה ערוץ MTV, מייקל לומברדו, הנשיא לשעבר של חברת HBO.

     

    בנוסף, הגיעו קנייני גופי שידור גדולים ונציגי ערוצי הטלוויזיה כמו: Paprika Ltino מהונגריה,Entertainment Squareone מגרמניה, Media Ranch מהולנד LionsgateTV מלונדון Telemundo Studiosמיאמי, ארה"ב, Red Arrow Entertainment Group לוס אנג'לס , ארה"ב, HBO ארה"ב , RTL גרמניה, Strawave Media מאירלנד ועוד. 

     (צילום: חיים ורסנו)
    (צילום: חיים ורסנו)

     

    בשיתוף מכון היצוא 

     

     

     

     

    בשיתוף מכון היצוא

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "כנס הפורמטים הישראלי מציג: "ישראל היא קצת כמו ניו יורק""
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים