שתף קטע נבחר

למבורגיני פתוחה ב-350 קמ"ש - כי הסגורה משעממת

למבורגיני חושפת מתיחת פנים לאוונטדור רודסטר, עם יותר כוח ואבזור והבטחה ליכולת דינמית משופרת. מכיוון שלא תרכשו אחת, אתם מוזמנים להביט בתמונות

למבורגיני מציגה בתערוכת פרנקפורט את האוונטדור S בגרסת רודסטר נטולת גג. תג המחיר בחו"ל ולפני מיסים עומד על 1.2 מיליון שקל, 100 אלף שקל יותר מגרסת הקופה ולחלוטין לא עבורנו.

 

 

בדומה לאוונטדור S קופה, גם הרודסטר מקבלת מנוע V12 אטמוספרי בנפח 6.5 ליטר עם 740 כ"ס, תוספת של 40 כ"ס לעומת האוונטדור הקודמת. איך עשו את זה? בעיקר באמצעות שינוי במערכת תזמון השסתומים המאפשרת גם הצבת מנתק הצתה ב-8,500 סל"ד (150 סל"ד יותר). כבעבר, הכוח עובר לכל הגלגלים דרך תיבת שבע הילוכים רובוטית חד-מצמדית.

 

מנגנון הגג הנפתח (ידני) גורר עליה של כ-50 ק"ג במשקל העצמי, כך שהזינוק ל-100 קמ"ש אורך כעת עשירית שניה יותר - שלוש שניות בדיוק. המהירות המרבית נותרה זהה - 350 קמ"ש. כמו הקופה, גם הרודסטר מצוידת במערכת היגוי אחורי אקטיבי, כיול שונה לבולמי הזעזועים האדפטיביים, לבקרת היציבות ולמערכת ההנעה הכפולה, המסוגלת כעת להעביר עד 90% מהכוח לגלגלים האחוריים. לבורר הנהיגה נוסף מצב רביעי עם שם רב משמעות (Ego, אגו) המאפשר כיול פרטני של מערכת ההנעה והמיתלים.


 

ה-S נבדלת ויזואלית בפגוש קדמי שונה עם פתחי אוורור גדולים ומסיטי אוויר מסיביים, בעוד מאחור יש מפלט תלת-קני בצורת משולש. תא הנוסעים עודכן במסך מגע גדול יותר עם צימוד ל-Apple Carplay ובתצוגה שונה ללוח המחוונים הדיגיטאלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
למבורגיני אוונטדור S רודסטר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים