שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ביטחון לרוכבים? המדינה מכריחה להסתכן על הכביש
    החוק קובע כי על רוכבי האופניים לרדת מהמדרכה לכביש כדי שלא לסכן את הולכי הרגל. אך מה על המדוושים ומשתמשי האופניים החשמליים ברחובות סואנים, בין אוטובוסים למוניות וסתם מכוניות? אסף קמר חירף נפשו, וחזר לספר

     

    צילום: מתן טורקיה, אסף קמר

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מעיריית תל אביב-יפו נמסר כי "החוק שאוסר על רוכבי דו-גלגלי (בעיקר חשמליים) לנסוע על המדרכה הוא לא חדש ולא עירוני, זהו חוק של המדינה". עוד אומרים שם כי "קיים הבדל במדיניות האכיפה. לאופניים חשמליים אסור בשום מקרה לנסוע על מדרכה. לעומת זאת, האכיפה נגד רוכבי אופניים רגילים (בני 16 ומעלה) שנוסעים על המדרכה תתבצע רק ברחובות שבהם יש שביל אופניים וברחובות ללא שביל אופניים שהוגדרו וסומנו כממותני תנועה בתמרור מיוחד (30 קמ"ש)... הסיטואציה שבה רוכב אופניים רגילים נדרש לנסוע על הכביש היא ברחוב שבו מהירות הנסיעה המותרת היא עד 30 קמ"ש והוא בן 16 ומעלה. ברחובות שבהם אין שביל אופניים והם לא ממותני תנועה (כמו רחוב אלנבי) לא תבצע העירייה אכיפה כנגד רוכבי אופניים רגילים הרוכבים על המדרכה.

     

    "העירייה מובילה בהיקף שבילי האופניים בעיר, והינה הרשות העירונית הראשונה והיחידה בארץ שסוללת רשת שבילי אופניים בהיקף כה גדול. משנת 2000 נסללו בעיר כ-130 ק"מ שבילים... העירייה ממשיכה להשקיע מדי שנה עשרות מיליוני שקלים בהמשך סלילת שבילים חדשים ויצירת חיבוריות בינם לבין השבילים הקיימים... וליצירת הפרדה מפלסית במקומות שהדבר מתאפשר".

     

     

     

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "ביטחון לרוכבים? המדינה מכריחה להסתכן על הכביש"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים