שתף קטע נבחר

HOT גבתה מעולה חדש 439 שקל על ממיר שהחזיר

עולה חדש, לקוח של HOT, ביקש להחזיר את אחד הממירים שקיבל וגילה שחייבו אותו על החזרת הממיר. לפי HOT, הסכום נגבה ממנו בטעות. לפני כחודש החברה מסרה שכספו יושב לו, אך לטענתו - עדיין לא ראה את הסכום בחשבון

שוב קבלת פנים חמה לעולה חדש: הוא החזיר ממיר לחברת HOT וקיבל חיוב גבוה ומפתיע. מדובר בהיתקלות שנייה של אותו עולה עם נפלאות הגבייה השגויה בישראל. בפעם הראשונה - משרד התחבורה גבה ממנו 2,954 שקל ביתר.

 

יש לכם תלונה? כיתבו לנו >>

 

 

"חתמנו על חוזה עם HOT כשעלינו ארצה, בדצמבר 2016", סיפר ל-ynet. "כל אמצעי התקשורת שלנו הם דרך חברת HOT. יש לנו שני ממירים לטלוויזיה והבנו לאחרונה שאנחנו לא צריכים שניים, אלא אנחנו מסתפקים באחד בלבד. שאלתי את הנציג הנעים מאוד של החברה, אם אפשר להחזיר ממיר אחד והוא אמר שבהחלט אפשר ואף נשלם 70 שקל פחות. התקשרתי לחברה ביוני, וביולי הם הגיעו לקחו את הממיר ואמרו שאין לזה עלות. כך הוסכם מראש.

 

 (צילום: ירון דרוקמן) (צילום: ירון דרוקמן)
(צילום: ירון דרוקמן)

"באוגוסט קיבלתי את החשבונית וגיליתי שהם גבו ממני מעל 400 שקל על הממיר שהוחזר. הם לא היו צריכים לגבות כלום, להיפך - היו צריכים להוריד 70 שקל מהסכום החודשי שהחברה גובה מאיתנו".

 

מחכה למשיח

אחרי פניית ynet, ב-4 בספטמבר, הבטיחו לו בחברה שיחזירו לו 439 שקל. לטענת החברה מדובר בגבייה שמקורה בטעות, שכן שדרגו לו את הממיר הקיים, אך השדרוג היה אמור להיות כמחווה שירותית וללא שום עלות.

 

"התקשר אלי נציג שרצה לשמוע את כל הסיפור ואמר שהוא יעביר לי בחזרה את הכסף לחשבון פלוס מתנה של 15 שקל", סיפר העולה. "הוא אמר שזה ייקח בין שבוע ל-10 ימים". מאז עבר שבוע, עברו 10 ימים ואפילו עברו שבועיים (לא כולל ראש השנה) ולטענתו הוא עדיין לא רואה את הכסף בחשבונו.

 

מ-HOT נמסר בתגובה: "מדובר בטעות נקודתית ואנו מצרים על כך. הלקוח זוכה בגין העלויות וטופל לשביעות רצונו המלאה".

 

בעקבות הטענה לאי קבלת הכסף בחזרה מסרה החברה: "העברנו לחברת האשראי בקשה לזיכוי הלקוח כבר לפני 3 שבועות על מלוא הסכום והוא צפוי לראות זאת בחשבונית הקרובה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים