שתף קטע נבחר

סקר הסוכנים: ירידה בשירות של חברות הביטוח

על פי סקר לשכת סוכני הביטוח, נרשמה ירידה בולטת ברמת השירות של חברות הביטוח, בהשוואה לאשתקד. מבין חברות הביטוח שומרה דורגה במקום הראשון ומנורה במקום האחרון

ניכרת ירידה ברמת השירות של חברות הביטוח, כך עולה מהסקר שנתי שערכה לשכת סוכני הביטוח בתחום הביטוח האלמנטרי.

 

הסקר, שהוצג היום במסגרת כנס הלשכה המתקיים באילת, בדק מספר קריטריונים של שירות בהם מהירות הטיפול בתביעות, הוגנות החברה בקבלת החלטות בנושא תשלום תביעות, הנכונות של החברה לתשלום לפנים משורת הדין, תעריפי החברה, גמישות החיתום ועוד, כאשר חלק מקריטריונים נוגעים לאיכות השירות שמקבל הסוכן מחברת הביטוח והעמלה שהוא גוזר.

 

הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד וכלל כ-1,000 סוכנים, מעלה כי בהשוואה לסקר בשנה הקודמת חלה ירידה בציונים שניתנו כמעט בכל הפרמטרים וברוב חברות הביטוח. בציון הכולל דורגה שומרה (שהובילה ב-11 מדדים מתוך 15) במקום הראשון, ומנגד מנורה (שדורגה אחרונה ב-8 מדדים) הגיע למקום האחרון.

 

בבחינת מהירות הטיפול בתביעות דורגה שומרה במקום הראשון עם ציון 8, לאחר מכן הכשרה ואחריה הראל עם ציון של 7.3 כאשר בתחתית הרשימה דורגה חברת מנורה עם ציון 4.6. בבחינת "הוגנות בקבלת החלטות בנושא תשלום תביעות" נרשם דירוג דומה, כאשר בבחינת "נכונות החברה לתשלום לפנים משורת הדין" דורגה שומרה ראשונה עם ציון של 7.3 אחריה הראל עם ציון 7 ובתחתית הרשימה מנורה עם ציון 4.6.

 

אריה אברמוביץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח, אמר עם פרסום תוצאות הסקר "על אף הירידה ברמת השירות שחברות הביטוח מעניקות לסוכן הביטוח, הסוכן ממשיך לתת את השירות המיטבי והמקצועי ללקוחותיו. חברות הביטוח חייבות להפיק לקחים ולשפר את מדדיהן, במטרה לסייע לסוכנים להמשיך לתת שירות מצויין לקהל המבוטחים".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים