שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ככה עושים את זה: מהלך הטוויטר הגאוני של KFC
    רשת הפאסט פוד הוותיקה החביאה סוד קולינרי בחשבון הטוויטר שלה. כשאחד המשתמשים עלה עליו - היא העניקה לו פרס שווה במיוחד. ככה עושים סושיאל

     

    ככה עושים שיווק בטוויטר

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מאז קמפיין הפייסבוק של עיריית תל-אביב שעורר הדים, נשאלה שאלת אחת מרכזית: איך עושים סושיאל טוב? הכוונה כמובן, היא למהלך שיווקי שבניגוד לזה של העירייה שטענה שהיא חוסמת את עמוד הפייסבוק שלה לתגובות - יהיה מספיק ייחודי, מעניין ולא מזלזל בקהל המשתמשים. השבוע הגיעה דוגמה טובה למהלך שכזה, מקרב רשת הפאסט פוד האמריקנית KFC שמתמחה בעוף מטוגן.

     

    בחשבון הטוויטר של הרשת הוחבא סוד קולינרי, וכשאחד המשתמשים האחרים עלה עליו ופרסם את מסקנותיו בציוץ ויראלי - הוא קיבל לא רק התייחסות ותהילת עולם בטוויטר, אלא גם ופרס שווה במיוחד.

     

     

     

    בחודש שעבר צייץ משתמש טוויטר בשם מייק אדג'ט, המתגורר בסו פולס שבדקוטה הדרומית, את הציוץ הבא: "KFC עוקבת (בטוויטר) אחרי 11 אנשים. מי האנשים האלה? 5 חברות להקת הספייס גירלז, ו-6 בחורים בשם הרב. 11 תבלינים (ספייס) ועשבי תיבול (הרב). אני צריך קצת זמן כדי לעכל את זה".

     

    הציוץ הפך ויראלי כמובן, וגרף עד כה למעלה מ-700 אלף לייקים, 300 אלף ריטוויטים ו-4,000 תגובות. בכך חשף אדג'ט פרט שמנהלי חשבון הטוויטר של KFC רק חיכו שיעלו עליו, ושהוסתר בצורה די מחוכמת בחשבון. 11 ה"רכיבים" מתייחסים כמובן למתכון המפורסם של הרשת שמכיל, ניחשתם נכון, 11 סוגים של תבלינים ועשבי תיבול.

     

    אבל פה רק התחיל המהלך. השבוע נודע כי אדג'ט קיבל מתנה מופלאה מ-KFC: ציור שמן גדול ובו מופיעה דמותו, כשהוא בתנוחת "שק קמח" על גבו של קולונל סנדרס - האיש שהקים את KFC ומשמש עד היום כפנים של הרשת. אדג'ט מחזיק בתמונה נתח עוף מטוגן, והשניים נראים כשהם על רקע נוף פסטורלי. בנוסף, קיבל 52 שוברי הנחה בסך 5 דולר כל אחד.

     

    ברשת כמו ברשת, שעות ספורות לאחר שקיבל את הציור כבר החלו לצוץ שמועות על כך שמדובר היה בתרגיל יח"צני מהונדס ומתוכנן, אולם אדג'ט מכחיש את השמועות. אבל האמת היא שגם אם אכן מדובר בתעלול שיווקי - זו דוגמה מוצלחת לתעלול מהסוג החכם - כזה שלא מזלזל בקהל שלו, שיש בו מידה מסויימת של אינטליגנציה והומור, ושבסופו לקוח אחד יוצא מרוצה בזכות פרס בלתי צפוי לחלוטין. וככה, חברים, עושים סושיאל טוב.   

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "ככה עושים את זה: מהלך הטוויטר הגאוני של KFC"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים