שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    נובחים VIP: מסע התענוגות של שישה כלבים בישראל
    רמיקס הכלב ההיפסטר ממיאמי מלקק בהנאה ארטיק בטעם מרק עוף על חוף הים של תל אביב, ברוס וויין גיבור העל טועם חומוס עם פלאפל, וייוש ורנצו, שני המאהבים הלטיניים מניו יורק, משתזפים עם משקפי שמש על מתנפחים. הצצה לסרטון המסכם את מסע התענוגות של שישה כלבים ידוענים מצפון אמריקה בארץ במסגרת קמפיין של ארגון Vibe Israel

     

    צילום: תומר לוי | סטילס: אור קפלן | באדיבות: Vibe Israel

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    רמיקס הכלב ההיפסטר ממיאמי מלקק בהנאה ארטיק בטעם מרק עוף על חוף הים של תל אביב; איגי ג'וי "המלכה" מטורונטו מטפסת על מיטה בסוויטת הכלבים המלכותית, שעל מצעיה מודפסים צילומים של כלבים, והיא גם יוצאת לגלוש על סאפ.

     

    ייוש ורנצו, שני המאהבים הלטיניים מניו יורק, משתזפים עם משקפי שמש על מתנפחים בים. טדי הפודל המקורזל זוכה לטיפולי ספא מפנקים, וברוס וויין גיבור העל טועם חומוס עם פלאפל. כל הכלבים סועדים בארוחת שף בת חמש מנות. כך נראה הקליפ המסכם את מסע ה-VIP של ששת הכלבים הידוענים מצפון אמריקה, במסגרת קמפיין שיזם ארגון Vibe Israel.

     

    הארגון פועל למתג את ישראל בעולם בדרך מקורית ולהכיר אותה לצעירים ברחבי העולם ביצירתיות ובחיוביות ובעיקר בשפה ויראלית רלוונטית שכל אחד יכול להתחבר אליה - גם אם ישראל לא ברדאר שלו.

     

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
     

     

    הארגון עבד יחד עם סוכנות "גפן טים" לפיתוח קונספט מקורי שיתפוס את תשומת הלב של מיליוני גולשים במדיות החברתיות - מקום רווי מסרים, מידע ופרסומות. הקליפ יושק היום (א') בפייסבוק, באינסטגרם ובטוויטר. הקמפיין עצמו מקודם גם בפוסטים של הכלבים עצמם (כלומר, של בעליהם), שלכל אחד מהם חשבונות אינסטגרם עם 300 אלף עוקבים סך הכול.  

     

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     

    הקמפיין החל בתחרות במדיות החברתיות שפנתה ישירות לכלבים עצמם והזמינה אותם לפרגן לבעליהם ולזכות בביקור בישראל בחינם. מאות השתתפו בתחרות, מהם נבחרו שישה כלבים ידוענים, והזוכים ביקרו בארץ בסוף חודש אוקטובר האחרון.

     

    החוויות שחוו הכלבים ובעליהם בארץ נבנו סביב הכלבים עצמם - יום כיף בחוף הכלבים בתל אביב, סיור בעקבות כלבים בירושלים, ארוחת שף לכלבים עם השפית עתליה בעין כרם, סשן סטארטאפים של אפליקציות בתחום הכלבים, ספא מפנק לכלבים ועוד ועוד. הכלבים, אגב, דיווחו גם הם על חוויותיהם מישראל ושיתפו את הסרטון.

     

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
     

     

    ג׳ואנה לנדאו, מנכ״לית Vibe Israel, מספרת כי ״עד כה הקמפיין נחשף ל-300 מיליון איש (על פי נתוני אנליטיקס של פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר) באמצעות פוסטים בדפים של הכלבים עצמם וכן קידום ממומן במדיות החברתיות השונות. עם השקת הסרטון אנו מצפים לדחיפה נוספת של המסרים בדיוק לקהל היעד שהעניין שלו בישראל נמוך מאוד על גבול הלא-קיים, וככה לעורר את התעניינותו בישראל וליצור תפיסה חיובית כלפיה״. 

     

    עוד רגעים פרוותיים במסעות הכלבים בישראל

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
     

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)
    (צילום: אור קפלן, באדיבות Vibe Israel)

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "נובחים VIP: מסע התענוגות של שישה כלבים בישראל"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים