שתף קטע נבחר

נחתם הסכם: מותג הטיפוח והאיפור קיקו מילאנו מגיע לישראל

קסטרו והודיס חתמו על הסכם הבנות עבור קבלת הזיכיון ופתיחה של עד 60 חנויות של קיקו מילאנו, הידוע במחיריו הנמוכים ושל מותג הטיפוח לגברים וומו. כן קיבלו זיכיון למותג המסעדות האורגניות סולגרין. "שואפים למחירי איטליה"

חברת קסטרו הודיעה היום (ג') לבורסה כי חתמה יחד עם קבוצת הודיס על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו (KIKO MILANO) , מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי לנשים, ושל מותג הטיפוח האישי לגברים וומו (WOMO).

 

קסטרו והדיס שילמו תשלום ראשוני בסך 2 מיליון אירו והוא עבור פתיחה של עד 60 חנויות של המותג. מחצית מהסכום ישולם עם חתימת מזכר ההבנות והיתרה תשולם במועד חתימת ההסכם. כן הוסכם כי תשולם עמלת עיצוב ובנייה בסכומים שונים שנקבעו בגין כל חנות נוספת, ותמלוגים והוצאות שיווק ופרסום בשיעורים שונים ממכירות הזכיינית (נטו). בנוסף, התחייבה הזכיינית לרכוש את מוצרי המותג מבעלי המותג בלבד. 

 

בהודעה לעיתונות נמסר כי הזיכיון הבלעדי להפצה בישראל של מותגי קיקו ניתן לחברות לתקופה של 10 שנים, עם אופציה להארכה לחמש שנים נוספות.

 

במסגרת ההסכם, החברות יפתחו בישראל, תוך חמש שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים וכן אתר אינטרנט מכירתי. כמו כן קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות סולגרין (SOULGREEN).

 

מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו גבי רוטר מסר בהודעה: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה".

  

הבטחה: המחירים יהיו נמוכים מאוד יחסית לשוק

בכוונת החברה לפתוח בארץ בין 50-40 חנויות ששטחן נע בטווח של 150-60 מ"ר. קיקו מפעילה שני סוגים של חנויות, כשהקונספט החדש הוא הגדול יותר.

  

"קיקו מייצרת באותם מפעלים של מאק ולוריאל במחיר נמוך", אמר ל-ynet בכיר בחברה. "אנחנו מכוונים ושואפים לכך שהמחירים בארץ יהיו כמו מחירי איטליה, אך קשה לומר כרגע, זו השאיפה. מה שבטוח, המחיר יהיה מאוד נמוך יחסית לשוק".

  

עוד נלחמו על הבאת קיקו לארץ הקבוצות מוליוב, מאניה וסופר-פארם.

 

 הבעלים של קיקו הוא אנטוניו פרקאסי, כדורגלן לשעבר, שמחזיק גם במותגים מדינה מילאנו ו-Womo. החברה שבבעלותו משמשת גם כזכיינית נייקי ואדידס באיטליה. מחזור המכירות של קיקו עומד על כ-430 מיליון אירו בשנה.

 

למותג קרוב ל-1,000 סניפים בעולם, המוצרים מיוצרים באיטליה ולא נוסו על בעלי חיים. למעט במדינות המפרץ, החנויות של הרשת לא מופעלות בדרך כלל על ידי זכיינים, אלא ישירות על ידי החברה, שהמטה שלה נמצא בברגמו. עקב כך, הפעלת הרשת בארץ על ידי זכיין היא בבחינת צעד נדיר של החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים