שתף קטע נבחר

כבר לא הכל ב-10 שקלים: דייסו משיקה מוצרים מ-19 שקל ומעלה

עם כניסתה לארץ ב-2018 הצהירה הרשת היפנית למכירת מוצרים וגאדג'טים שכל מוצריה יימכרו במחיר אחיד של 10 שקלים. כעת היא משנה מדיניות במטרה לשפר את רווחיותה על רקע התחרות הגוברת בענף

הרשת היפנית דייסו (DAISO), שהצהירה בהשקתה שכל מוצריה יימכרו במחיר אחיד של עשרה שקלים, משנה מדיניות. הרשת, שבה נמכרים מוצרים וגאדג'טים לבית, החלה למכור מוצרים שהיא מגדירה איכותיים יותר תחת המותג "דייסו פלוס", במחירים של 49-19 שקל.

 

נפתחה חנות דייסו בישראל: צפו בתורים, בפריטים ובצרכנים המכורים

יפן בישראל: 11 מוצרים שנמכרים בדייסו

מיניסו פותחת סניף ראשון בארץ: מה תמצאו שם ובמה היא שונה מדייסו?

 

הרשת פועלת בישראל בזיכיון של איש העסקים ג'ורג' חורש מאז שנת 2018. המתחרה מיניסו, שנכנסה לארץ באותה תקופה, מפעילה כבר 17 סניפים, בעוד שלדייסו שישה בלבד. לאחרונה נפתחה רשת מתחרה נוספת מסין בשם "אקסימי ווג" שמפעילה מספר סניפים ומוכרת מוצרים החל מחמישה שקלים.

דייסו חנות יפנית daiso (צילום: יח
חנות של דייסו (צילום: יח"צ דייסו)

לפי הערכה, שינוי מדיניות המחיר האחיד נועדה לשפר את רווחיותה ולמשוך קהלים נוספים. עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, החברה שמרכזת עבור משפחת חורש את פעילותה הקמעונאית בארץ, אמר ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" שהפריטים החדשים ייכנסו לחנויות לצד המוצרים הקיימים שנמכרים בעשרה שקלים. "אני מאמין שהצרכן הישראלי יאהב את הקונספט החדש", אמר.

  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים