שתף קטע נבחר

חדש בישראל: קוקה קולה צ'רי

השקת המשקה בטעם דובדבדנים תלווה בקמפיין בהיקף של חצי מיליון דולר הפונה באופן ישיר לילדים כקהל מטרה

קוקה קולה ישראל פותחת היום (ד') חזית חדשה בשוק המשקאות המוגזים בארץ בקיץ 2001, עם תחילת שיווקו של משקה חדש - "צ'רי קוקה-קולה", קוקה-קולה בטעם דובדבנים.
השקת המשקה החדש תלווה בקמפיין טלוויזיוני ובפרסום חוצות בהיקף של כחצי מיליון דולר, בהפקת משרד הפרסום דחף אחד. סיסמת הקמפיין המעביר מסר פרסומי ישירות לילדים תהיה "צ'יגעון צ'ל מצ'קה",
"צ'רי קוקה-קולה" הוא המוגז הראשון בשוק הישראלי המעביר מסר פרסומי הפונה באופן ישיר לילדים, המהווים את קהל היעד של "צ'רי קוקה-קולה" ומכונים בעגה המקצועית – Tweens.
ה-Tweens הם ילדים בגילאי 9-12, שלא רואים עצמם כילדים אלא כ"בני נוער צעירים", והתנהגותם בבית, בבית ספר ובכל מקום משלבת ילדותיות ותחכום. מחקרים הוכיחו כי יש להתייחס אל ילדים אלו כפלח בפני עצמו, ולפנות אליו באופן ישיר.
לדברי מנהל השיווק של קוקה קולה, משה קטן, "65% מהילדים אוהבים קוקה-קולה מבין כל מבחר משקאות המוגזים, והיו רוצים לראות בו חידושים. כמו כן, הם היו מעונינים שיפנו אליהם ישירות כצרכנים".
בעולם מוכר משקה ה"צ'רי קוקה-קולה" בשם Cherry Coke, והוא מופץ ב- 16 מדינות. המשקה המוכר בעולם מאופיין בטעם דובדבנים חזק יותר ושונה מהטעם שמושק בארץ.
את הטעם החדש ניתן יהיה לרכוש בבקבוקי 1.5 ליטר, חצי ליטר ופחיות 330 מ"ל בכל רשתות השיווק ובשוק הקר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים