שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גוגל מציגה חיפוש ממוקד יותר
    מנוע החיפוש מאפשר לתחום חיפושים לפי סוגים (קטעי וידאו, ביקורות, דיונים), ולצפות בתוצאות על ציר זמן, על גבי גרף או על פי הקשר נושאי

    חברת גוגל הציגה אתמול (ג') מספר שינויים ושיפורים בממשק המאפשרים לבצע חיפוש ממוקד יותר ברשת. זאת במסגרת אירוע אותו הם מכנים Searchology ("חיפושולוגיה").

     

    בלחיצה על Options בראש עמוד תוצאות החיפוש, יפתח טור בצד החלון המצג אפשרויות נוספות. כך ניתן לצמצם את תצאות החיפוש לדיונים בפורומים, ביקורות של מוצרים וקטעי וידאו - אותם אפשר לתחום לפי אורך - עד ארבע דקות, מארבע עד 20 דקות, ולמעלה מ-20 דקות.

     

    עוד ניתן לסנן את התוצאות לפי זמן הפירסום - ב-24 שעות האחרונות, בשבוע האחרון ובשנה האחרונה. כך ניתן לקבל מידע שאמור להיות רלווטי ועדכני יותר. אפשר גם לראות את התוצאות על גבי ציר זמן שמרכז התייחסיוות לנושא שחיפשתם על פי שנים וחודשים ומציג אותן בגרף.


     

    לפני כחודשיים הציגה גוגל טכנולוגיה חדשה המאפשרת למנוע החיפוש לשער מה הגולש התכוון לחפש לפי מילות חיפוש עם הקשר דומה. כעת הוסיפה גוגל את ה-Wonder Wheel (שהיה זמין כבר בימים האחרונים ב-Google News) - המציג במכרז את מילת החיפוש ובענפים שיוצאים ממנו מילים קרובות - הקלקה על כל מילה כזאת מעדכנת את תוצאות החיפוש ופותחת ענפים חדשים בהם אפשר לשוטט.


     

    יש לציין כי מרבית התכונות החדשות נתמכות באופן חלקי בלבד בממשק העברי של גוגל, ובחיפושים שנעשים בעמודים בעברית.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "גוגל מציגה חיפוש ממוקד יותר"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים