ynet - צרכנות - כתבות נוספות
 
אינטרנט  |  ynet  |  בעלי מקצוע  |  קניות  |  ספקים למשרד

   חדשות תוכן ועדכונים 24 שעות - Ynet

כל הטורים של האותיות הקטנות / יעל אונגר
על מכות צרכנות, עבדות וחירות
תמונת מצב בתחום הצרכנות ערב פסח תשס"ח: די דומה להגדה במובנים מסוימים. לפרעה יש מתחרים, אבל גם למשה רבנו
יעל אונגר (10:19 ,16/04/08)
תו השעה
פסח המתקרב מעורר שוב בעיות במהלך רכישה באמצעות תווי שי. מה חוקי, מה לא, ואיך להתמודד עם כל המכשולים
יעל אונגר (07:50 ,10/04/08)
שומר הסף בסופרמרקט
שומר במגה לא איפשר ללקוחה לצאת עם עגלת הקניות, מאחר שהיא תלשה מתחתית שובר הקופה את שובר כרטיס האשראי וסירבה להראות לו אותו. מגה: זה לגיטימי
יעל אונגר (09:12 ,03/04/08)
כמה תשלומים נשארו?
במשרד המפקח על הביטוח מתמהמהים כבר כמעט שנה במתן תשובה לשאלה מדוע חברות הביטוח לא מציינות את מספר התשלומים שנותרו בגין עסקאות שבוצעו בכרטיסי אשראי. האוצר בתגובה: הטיפול בנושאים השונים נעשה בהתאם לסדרי העדיפויות
יעל אונגר (09:41 ,27/03/08)
סגרו את הברז
חברת גזגל הודיעה ללקוח כי עליו לשאת בעלות הזזת ברז הגז שבביתו, שהוצב במקום לא בטיחותי על ידה. הוא סירב, משרד התשתיות תמך בו, ומה עשתה גזגל בתגובה? ניתקה אותו מהגז. גזגל: בזמן ההתקנה של הברז נושא הנגישות לא היה בתקן
יעל אונגר (08:44 ,20/03/08)
קרטלים באין מפריע
על אף שעיתונאי ynet הציעו מידע לרשות ההגבלים העסקיים על מנת שתחקור קיומם של קרטלים, התעלמו מהם – והכל לרעת הצרכנים. לא בשורה משמחת ליום הצרכן הבינלאומי. רשות ההגבלים בתגובה: שאלת מעמדה של מייקרוסופט כבעלת מונופולין בשוק הישראלי נבחנת בימים אלו
יעל אונגר (07:21 ,13/03/08)
חורים בשירות
שלושה חודשים לאחר שרכש שני זוגות מכנסיים ב-H&O, גילה הלקוח כי נוצרו בהם חורים. הוא ביקש החזר, ומאז החלה סאגה שמראה יותר מכל איך לא צריך לעבוד שירות לקוחות. H&O : נענה ללקוח כאשר תתקבל תלונתו בכתב כמקובל
יעל אונגר (10:11 ,06/03/08)
לא מודדים את הזמן
אי-התקנת תקנות בדבר מחיר ליחידת מידה משרתת רק את הסוחרים. הצרכנים רק נפגעים מהמצב הקיים. והכל באדיבות התמ"ת. סחבת כבר אמרנו?
יעל אונגר (07:56 ,28/02/08)
תשמעו סיפור על כביש 6
חירשים שמעוניינים לקבל טיפול משירות הלקוחות של כביש 6, צריכים לשלוח מכתב, שלא יטופל מיידית. סוג של אפליה?
יעל אונגר (09:53 ,21/02/08)
פוּל גז בניוטרל
לא ממש עניין לגאווה, דו"ח התמ"ת ל-2007. מספר הביקורות אולי גדל, אבל מספר כתבי האישום צלל. ועוד לא אמרנו כלום על שקיפות בהצגת נתונים
יעל אונגר (08:37 ,14/02/08)
דיון לא אקדמי
בחברת הטיולים נווה אקדמיה לא הסכימו לרשום לטיול לדרום אמריקה זוג חירשים אם לא יתלוו אליהם חברים שומעים. הדבר מנוגד לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. נוה אקדמיה: מצטערים אם פגענו במישהו
יעל אונגר (09:02 ,07/02/08)
חוק קצוץ כנפיים
הצעת החוק לפיה נותני שירותים יחוייבו להודיע לצרכנים על סיום מבצע או תקופת התקשרות, לוקה בחסר, בעייתית ולא תעשה את העבודה עבור הצרכנים
יעל אונגר (07:43 ,31/01/08)
תרגילים בחשבון עם סטודיו c
לקוחת סטודיו c שביטלה מנוי לפני סיומו עקב בעיות רפואיות, לא קיבלה החזר כספי מלא על התקופה החסרה, "בגלל הנהלים". החברה בתגובה: היא תקבל החזר מלא
יעל אונגר (07:26 ,17/01/08)
מכתב מהעירייה
עיריית הרצליה דרשה מאישה תשלום חוב עבור עבירת חניה שכלל לא ביצעה, בתוספת מכתב מאיים ממשרד עו"ד. כל נסיונותיה להסביר כי מדובר ברכב שכבר לא היתה ברשותה עלו בתוהו. רק לאחר התערבות ynet הודיעה העירייה כי החוב מבוטל
יעל אונגר (09:19 ,10/01/08)
"שהחירשת תטלפן בעצמה"
מידת האטימות שהפגינו אנשי לאומי קארד בטיפול בפנייתה של חירשת באמצעות בן זוגה לא פחות ממקוממת. לאומי קארד: מתנצלים על המקרה החמור"
יעל אונגר (06:33 ,03/01/08)
ככה לא נותנים שירות
יותר מחודש לקח לטכנאי תדיראן-אמפא לתקן לג' כפתור של תרמוסטט בתנור האפייה. בין הטלפונים החוזרים ונשנים לחברה הגיע טכנאי בלי החלק המתאים שגם ביצע "תיקון זמני". למרות הכל, נאלצה הלקוחה לשלם 470 שקל על התיקון הלא מושלם. החברה בתגובה: מתנצלים. זיכינו את הלקוחה על התשלומים
יעל אונגר (10:28 ,27/12/07)
זה השעון שמתקלקל
שעון סאב כרונו שנרכש לפני כשנה הספיק להתקלקל 4 פעמים, כשבחברה לא מצליחים לתקן אותו, וגם לא מוכנים להחליף לה אותו בחדש
יעל אונגר (09:29 ,20/12/07)
מקלחת של צוננין
לקוח של מכון הכושר שייפ נכנס למקלחת בצמוד לשעת הסגירה, והאור כבה לפני שהוא סיים. כשביקש להדליק כדי שיוכל להתלבש ולהתארגן זכה לשטיפה ולשלל נזיפות מצידה של מנהלת המשמרת
יעל אונגר (09:36 ,13/12/07)
הזיכוי המחיק של גולף
זיכוי על סך 249 שקלים שקיבלה לקוחה של רשת האופנה גולף נמחק. התלאות שעברה הלקוחה על מנת לקבל מענה לא עזרו לה. גולף: עשינו ככל יכולתנו
יעל אונגר (10:31 ,06/12/07)
כמה עולה המתנה של קווי זהב
קווי זהב מבטיחה למי שיצטרף לשירותי הטלפונייה שלה טלפון במתנה, בלי דמי אחזקה חודשיים ובלי דמי התקנה. בפועל זה שונה לגמרי וכולל עלויות שונות. קווי זהב: אין לנו שום כוונה להטעות
יעל אונגר (07:31 ,29/11/07)
תיקון דחוף לשירותי רפואה דחופה
הצעת חוק שמקודמת בכנסת קובעת כי חוזה לשירותי רפואה דחופה לקשישים יהיה לשנה אחת בלבד ויהיה מצורף אליו טופס עם שלל גילויים נאותים על מהות החוזה. סוף סוף מישהו דואג לאחת הקבוצות היותר מופקרות בישראל
יעל אונגר (07:23 ,22/11/07)
כך תתבעו פיצוי לדוגמא
הפשילו את השרוולים – נפתח עידן חדש ביחסי צרכנים וסוחרים. החוק מאפשר לכם, במקרים מסוימים, לתבוע פיצויים מסוחר שפגע בכם, בלא שתצטרכו להוכיח כי נגרם לכם נזק
יעל אונגר (10:02 ,15/11/07)
חופשה שכזאת
זוג שרכש חופשה בטורקיה באמצעות אשת טורס, נשלח למלון שנמצא בשלבי בנייה: השטחים הציבוריים לא היו ממוזגים, המסדרונות היו חשוכים והחדרים לא היו מוכנים לאכלוס. אשת טורס: המלון קיבל חוות דעת מצוינות
יעל אונגר (13:11 ,08/11/07)
אטרקטיבי? אתם תשפטו
פיאט מבטיחה במודעה מכונית ב-19,990 שקלים, אבל ככל שמתעמקים במודעה ועוברים לאותיות היותר קטנות, מגלים מסלולי מימון, כוכביות, סכום נוסף של 50 אלף שקלים, עלות הלוואה ואגרת רישוי. היבואנית: מדובר באחת מהעסקאות האטרקטיביות ביותר בשוק ואין שום הטעיה
יעל אונגר (09:43 ,01/11/07)
שהכסף יחזור אלינו
הקנסות שמשלמות חברות בגין עבירות על חוק הגנת הצרכן לא מגיעים להמשך אכיפת חוקי המגן הצרכניים. הגיע הזמן שהכספים האלו יועברו לאגף הגנת הצרכן בתמ"ת שיגביר את מערך האכיפה - המדינה רק תרוויח מזה
יעל אונגר (06:51 ,25/10/07)
מתנה היא חלק מעסקה
מה מעמדם המשפטי של מוצר או שירות המוגדרים כמתנה – במסגרת עסקה שעבורה משלם הצרכן? הסכם פשרה שנחתם בביהמ"ש בעקבות תביעה מלמד כי מתנה היא חלק אינטגרלי מעסקה
יעל אונגר (09:26 ,18/10/07)
הפריטו את האכיפה
בתמ"ת ובמשרד המשפטים העדיפו שלא להפוך את כל סוגיית מודעת מדיניות החזרת מוצרים למעשה פלילי. וכך, במקום שהתמ"ת יפעל לאכיפת החוק, הצרכנים הם אלו שנאלצים להתמודד מול העסקים הסורחים כי בתמ"ת רוצים לעודד "אכיפה פרטית"
יעל אונגר (09:33 ,11/10/07)
כסף אפור
חוק נתוני האשראי גורם לכך שיותר ויותר אנשים פונים לשוק האפור כדי לקבל הלוואות. מה אומר החוק, איך הוא מגן על הלווים החדשים ומה קבע בית המשפט בנושא?
יעל אונגר (10:51 ,05/10/07)
חוק עם הרבה חולשות
חוק החוזים האחידים, שאמור להגן על הצרכנים מפני אותם חוזים מקפחים ועמוסי אותיות קטנות, לא תמיד עושה את העבודה. ליעל אונגר יש כמה הצעות ייעול שאולי יצמיחו לחוק שיניים
יעל אונגר (06:57 ,26/09/07)
ציון נכשל עם חותמת מבית המשפט
מעקב ynet: חיילת משוחררת שלא הצליחה לקבל את כספה חזרה ממכון HIGH-Q המכין לבחינה הפסיכומטרית תבעה וזכתה. לשופטת היו כמה דברים לומר על התנהגות HIGH-Q
יעל אונגר (10:26 ,20/09/07)
איש השנה שלי: העיוור שלימד לקח את עיריית ת"א
כנגד כל מוגבלויותיו הוכיח צעיר חירש וכמעט עיוור מהי נחישות בהגנה על זכויותיו. הוא לא נרתע גם כאשר מולו עמדה עיריית תל אביב שנהגה בו בצורה משפילה – והצליח לכופף את ידה. ב' הוא הגיבור שלנו לשנת תשס"ז
יעל אונגר (11:45 ,14/09/07)
לא ממהר לחזור בתשובה
למרות ההבטחות של מנכ"ל ביטוח לאומי כי גולשים שיפנו אליו לתיבת הדואר האישית יזכו למענה ולטיפול אישי, בפועל זה לא קורה. יעל אונגר מביאה דוגמה שנפתרה רק עם פניית המערכת
יעל אונגר (09:28 ,06/09/07)
נשמח להיות מופתעים לטובה
החלטת משרד התמ"ת להקים רשות לסחר הוגן מעודדת. אבל אנחנו כבר שבעי הבטחות ואם שינוי המדיניות לא יגובה במעשים, לא יועילו כל הסלסולים וההתקשטויות. נחכה בסבלנות
יעל אונגר (08:43 ,30/08/07)
וככה מנסים לעבוד עליכם
לקראת עונת קניות החגים שבפתח ynet מציג: שלל שיטות ההטעיה במודעות. הדפיסו, שמרו, ובעיקר היזהרו
יעל אונגר (11:04 ,23/08/07)
קופ"ח כללית: ארבע גרסאות לשאלה אחת
מ' ביקש החזר משירותי בריאות כללית, והופנה לוועדת הערר. אלא שבמוקד השירות נתנו לפחות ארבע גרסאות שונות לשאלה מתי מתכנסת הוועדה. כללית בתגובה: מתנצלים, הפקנו לקחים
יעל אונגר (10:07 ,16/08/07)
ההתעקשות עלתה לשייפ ביוקר
מעקב ynet: רשת מכוני הכושר שייפ לא הסכימה לשחרר לקוחה מחוזה ארוך טווח בנימוקים שונים ומשונים. בית המשפט חשב אחרת, קבע כי סעיף בחוזה האחיד שלה הוא מקפח, ועכשיו שייפ תשלם
יעל אונגר (09:49 ,09/08/07)
אדישות צפויה
מי שאינו מוכן לוותר על מוצר מוכר ואהוב גם כשידוע לו שהיצרן זילזל בבריאותו, בבקשה אל יבוא בטענות למי שעושים במלאכה עבורו שנים רבות. יעל אונגר בהרהורים אחרונים על פרשת אסם
יעל אונגר (07:42 ,02/08/07)
הזיווג הלא נכון של בזק
בזק חייבה לקוחה במשך יותר משנתיים עבור שירות שלא ביקשה. אחרי שהתלוננה הציעה לה בזק החזר כספי של שנה בלבד. החברה בתגובה: היא זוכתה במלוא הסכום
יעל אונגר (07:20 ,26/07/07)
לא ראו את התלונה?
במשך חצי שנה ביקשה לקוחה של אופטיקה הלפרין כי יתקנו לה את המשקפיים שרכשה לאחר שהם התפרקו. רק בעקבות התערבות ynet זה קרה. אופטיקה הלפרין: אנו מתנצלים על המקרה
יעל אונגר (06:48 ,19/07/07)
לא זכתה בשירות
לקוחה של רשת ACE שקיבלה זיכוי וביקשה לממש אותו באחד מסניפי הרשת, נתקלה בסירוב וביחס מעליב מצד העובדים. ACE: היא תפוצה
יעל אונגר (07:11 ,12/07/07)
הפרקטיקה הפסולה של ביטוח לאומי
ההתנהלות של ביטוח לאומי, שתבע ללא הצדקה חוב מאשה, מעלה כמה הרהורים על כך שקיימת אפשרות שרבים שילמו לגוף זה - מתוך חשש - כספים שהם לא היו חייבים לשלם
יעל אונגר (08:35 ,05/07/07)
כשקרן הפנסיה שולחת יד לכיס הגמלאים
קרן פנסיה אינה נתפסת אצל רובנו כגורם שעלול יום אחד להרגיז אותנו. עניין של גיל ושל חוסר מגע עם הגופים הללו. אבל תראו מה שאטימות יכולה לעשות
יעל אונגר (07:15 ,28/06/07)
לא הלך לה עם אנטילופ
לקוחה של רשת אנטילופ שלחה שלוש פעמים לתיקון את הסנדלים החדשים שרכשה, וקיבלה אותן בחזרה עם מראה פגום. עכשיו היא רוצה את הכסף בחזרה. אנטילופ: הסנדלים תוקנו כראוי
יעל אונגר (09:41 ,21/06/07)
לא רוצים לשדרג ביטוח משלים? בעיה שלכם
משרד הבריאות לא התחשב במבוטחים כשאישר למכבי לשדרג ביטוח משלים בלא הסכמת המבוטחים ועל חשבונם. המגמה המסוכנת הזאת עלולה לתפוס תאוצה, אך לא מאוחר מדי לעצור אותה. משרד הבריאות בתגובה: התוכנית משרתת את טובת המבוטחים
יעל אונגר (09:56 ,14/06/07)
תלאות בנסיונות להתנתק ממכון "שייפ"
למרות שהציגה אישור רפואי מאורתופד, סירבו במכון הכושר שייפ בראשל"צ לאשר למתעמלת להפסיק את חוזה ההתקשרות עימם. אלא שלסירוב התווסף יחס מזלזל והתחמקויות של עובדי המכון בכל פעם שניסתה ליצור קשר עם האחראים
יעל אונגר (12:14 ,07/06/07)
של מי הבאג הזה?
לקוח שרכש בבאג מחשבים מכשיר MP3 נאלץ להחליפו 3 פעמים. מי אשם? לכל אחד גרסה משלו
יעל אונגר (09:18 ,31/05/07)
"בדמדומי תקופת תת האכיפה בהגבלים העסקיים"
כדאי ומשתלם לפעמים להפר את החוק כשהרשויות לא מנסות לתפוס עבריינים. זה מה שעשוי להצטייר ממשפט קרטל הגז
יעל אונגר (09:23 ,24/05/07)
אישית לוחצת מדיסקונט
חודשיים לאחר שהפקיד בחשבונו צ'ק על סך 17 אלף שקלים, הודיע בנק דיסקונט ללקוח כי הוא נאלץ להחזיר את הצ'ק בגלל תאריך שגוי וכי הכסף ייגבה מחשבונו. דיסקונט: הלקוח זוכה אבל לא מן הנמנע שננקוט נגדו צעדים משפטיים
יעל אונגר (09:39 ,17/05/07)
מקרר עם תוספות
תדיראן אמפא הודיעה ללקוחה שרכשה מקרר אמנה כי אם לא תרכוש שקע מיוחד למניעת נפילת מתח לא תינתן לה אחריות, ובנוסף הציע לה הטכנאי שלל מוצרים נלווים למקרר שלא סיפרו לה על המחסור בהם לפני הרכישה. תדיראן אמפא: נרענן את נהלי העבודה
יעל אונגר (09:32 ,03/05/07)
והואיל והשפה העברית אינה שגורה בפיך
גם החוק אינו ממש מגן על עולים המוחתמים על מסמכים בעברית, שפה שאינם מבינים כראוי. הנה רעיון איך לפתור את הבעיה
יעל אונגר (09:54 ,26/04/07)
החודש הפך לשבוע
פסטרמה של עוף טוב התקלקלה מספר ימים לאחר פתיחתה, ובשירות הלקוחות של החברה אמרו ללקוח כי בתחתית הקופסא, באותיות קטנות, כי מומלץ להשתמש 7 ימים לאחר הפתיחה, למרות שהתאריך האחרון לשימוש היה בעוד חודש. עוף טוב: לא מדובר בהטעיה
יעל אונגר (09:13 ,19/04/07)
והיה כי תבוא לשוק בארץ כנען
יציאת מצרים הניבה כמה תפיסות צרכניות מודרניות, עם כמה עקרונות שלא מביישים מדינה במאה ה-21. יעל אונגר מביאה דוגמאות
יעל אונגר (09:30 ,05/04/07)
"ככה זה, אלו המחירים"
בדקנו אצל ספקיות האינטרנט כמה תעלה חבילת גלישה במהירות 1.5 מגה. כולן ביקשו פחות או יותר אותו מחיר, שנע סביב 39 שקלים לחודש. לידיעת הממונה על ההגבלים העסקיים
יעל אונגר (08:38 ,29/03/07)
לא זיהה את עצמו
דיסקונט למשכנתאות לא אישר משכנתא ללקוח בגלל שבדן אנד ברדסטריט מופיע תחת מספר הזהות שלו שם של אדם אחר. מכאן הוא החל בדרך ייסורים כדי לתקן את הרישום
יעל אונגר (09:22 ,22/03/07)
קחו לדוגמא את חוק הקופאיות
העובדים הפוגעים בזכויות הצרכנים הם לעיתים קורבנות של מעסיקיהם לא פחות מהצרכנים. זה הפן המעוּות והמשפיל של תרבות הצריכה כאן. מבט אחר לרגל יום הצרכן הבינלאומי
יעל אונגר (09:18 ,15/03/07)
החבילות לא הגיעו בשלום
ארבע חבילות שלחה מהארץ משפחה שעברה להתגורר בניו זילנד: שלוש הגיעו, לשתיים נגרמו נזקים לתכולה, והרביעית לא נשלחה שתי פעמים בשל טעות בשקילה, עד שהדואר הודה בטעות. דואר ישראל בתגובה: הנזקים לא נגרמו על ידינו
יעל אונגר (13:12 ,08/03/07)
נפל לבור של העירייה
אדם לקוי ראייה שנפל לבור שנפער במדרכה בת"א ביום גשום במיוחד, תבע מהעירייה פיצוי על הטלפון הסלולרי שלו שניזוק. אלא שהעירייה ענתה לו במלים אלו: המקרה אירע באשמתך המכרעת". רק בעקבות פניית ynet הוא קיבל פיצוי
יעל אונגר (09:30 ,01/03/07)
הקלות הבלתי נסבלת של החיוב
תמי 4 דרשה עמלה של 200 שקל מלקוח שרצה להעביר את תשלומיו החודשיים לכרטיס אשראי אחר. רק בעקבות התערבות הרשות לצרכנות בהסתדרות הסכום פחת ל-50 שקלים
יעל אונגר (09:19 ,22/02/07)
יורוקום מצאה פרטנר
לקוח פרטנר שביקש לשדרג מכשיר, גילה לתדהמתו כי הנציגים שהגיעו למשרדו היו של יורוקום - שמוכרים מכשירי נוקיה בלבד. איך הם הגיעו אליו? פרטנר: יורוקום היא משווקת מורשית שלנו
יעל אונגר (10:37 ,15/02/07)
לסוחרים העבריינים אין מה לדאוג
התמ"ת פירסם כי 169 כתבי אישום הוגשו ב-2006 נגד עברייני צרכנות, ובמקרים רבים אחרים הסתפקו בהתראות. לא ממש סיבה לגאווה, כי ביננו - קוראים לזה תת אכיפה
יעל אונגר (10:45 ,08/02/07)
היזהרו מעסקאות ברוכלות
עסקאות שנעשות בבית הצרכן על ידי משווקים אגרסיביים ניתנות לביטול, אלא שגם הביטול עולה פעמים רבות ביוקר. את החוק עומדים לשנות, אבל בינתיים מומלץ שלא להיכנס לעסקאות מעין אלו כלל
יעל אונגר (08:44 ,01/02/07)
הפילו עליה תיק?
באגד לא ששו לנדב פרטים לגבי גורלו של תיק שנשכח באוטובוס, והנוסעת אף ספגה עלבונות מהסדרנים מהם ניסתה לדלות פרטים. רק כשהחליטה לשאול את המשטרה אם התיק הגיע אליה, נענתה בחיוב. אגד: לא מצאנו עדות למקרה, שהוא חמור ביותר
יעל אונגר (09:23 ,25/01/07)
ציון נכשל בשירות
חיילת משוחררת שביקשה לבטל את ההתקשרות עם מכון HIGH-Q לאחר שהתברר לה כי אין פתרון לבעיה רפואית שמנעה ממנה להיבחן, נדרשה לשלם דמי ביטול
יעל אונגר (11:58 ,11/01/07)
שירות לא נקי
שנה וחצי החזיקה מכונת הכביסה שנרכשה בסקאל אצל משפחת ר', עד שהתקלקלה באפריל אשתקד. את מה שהם עברו מאז, באדיבות סקאל וחברת שירות פלוס, הם לא מאחלים לאף אחד. סקאל: הופקו הלקחים המתאימים. שירות פלוס: פעלנו באופן סביר
יעל אונגר (07:13 ,04/01/07)
אנשי השנה שלנו
הצרכנים המתלוננים והעומדים על זכויותיהם נלחמים למען זכות חברתית – הזכות שלא יכניסו יד לכיסינו ויפגעו בהכנסה הפנויה שלנו. הם גם אנשי השנה שלנו
יעל אונגר (09:13 ,28/12/06)
שוהים לא חוקיים ברוסיה בעל כורחם
צרכן הרוכש חבילת תיור בחו"ל קשור גם לסוכנות הנסיעות וגם לספק. על מי מהשניים מוטלת האחריות כלפי הצרכן במקרה של תקלות? פסק הדין בעניין משפחת לוגסי כדוגמה
יעל אונגר (10:43 ,21/12/06)
למען בריאות ילדינו
יצרני המזון הגדולים כועסים על הוראת משרד החינוך למכור במכונות האוטומטיות בבתי הספר רק מזון ושתייה בריאים, ודורשים לדון מחדש בהוראה. נא לא להתקפל
יעל אונגר (09:19 ,14/12/06)
ניפחו לו את החשבון?
אדם ששכר רכב מבאדג'ט הופתע לגלות כי חשבונו חויב ב-145 דולר אחרי שהחזירו, בטענה שהצמיג ניזוק לאחר שנסע עם פנצ'ר. באדג'ט: הלקוח השחית את הצמיג לחלוטין
יעל אונגר (09:23 ,07/12/06)
הנדוניה הבעייתית של תנובה
לרוכשי תנובה כדאי לזכור כי נגד החברה תלויה ועומדת תביעה ייצוגית בגין פרשת הסיליקון - שאם תתקבל תיאלץ החברה להיפרד ממאות מיליוני שקלים
יעל אונגר (09:46 ,30/11/06)
לא קיבל את זה
לא אחת לקוחות שזכו במכרזי מכירות של אתרי אינטרנט מגלים כי זכייתם נפסלה עקב "תקלה". מקרה אחד לדוגמה שקרה באתר Get it מלמד על התופעה
יעל אונגר (09:40 ,23/11/06)
תביעות קטנות, בעיות גדולות
אדם שהגיש כתב תביעה בבית משפט לתביעות קטנות, נתקל במענה לא מקצועי כשניסה לברר כיצד היא מתקדמת. הנהלת בתי המשפט: אנו מתנצלים ומצרים על תחושתו
יעל אונגר (09:35 ,16/11/06)
שלא תאכלו אותה
מה לעשות כשמגלים שהמזון שרכשתם פגום? אל תיענו להצעת היצרנית להביא לה את המוצר למרות שתקבלו פיצוי. צריך לפנות למשרד למשרד הבריאות למסור שם את המזון הפגום, להגיש תלונה מסודרת, ולהיות מוכנים בבוא היום להעיד על כך בבית משפט
יעל אונגר (09:17 ,09/11/06)
זהירות: המובילים של איקאה
מובילים של איקאה דרשו מלקוחה שרכשה ארון תוספת של 35 שקלים על כל קומה מעל הקומה השלישית, למרות שבחוזה רשום במפורש כי מדובר ב-35 שקלים בסך הכל. שיטת מצליח מכה שוב. איקאה: רואים בחומרה רבה את השירות הלקוי
יעל אונגר (09:15 ,02/11/06)
כמה ילדים יצטרכו עוד להיחנק?
פרוטקול הדיון בוועדת העבודה והרווחה על התקנות בדבר אזהרות על מוצרי מזון מסוכנים לילדים, מלמד כי הוועדה לא ממש מילאה את תפקידה
יעל אונגר (09:16 ,19/10/06)
"על טעות אחת אפשר לסלוח"
התלאות שעברו שני גולשי נטוויז'ן בניסיונות ההתנתקות שלהם מהחברה, מלמדות כי לא מדובר בתקלות, אלא בשיטה
יעל אונגר (09:10 ,05/10/06)
משימות צרכניות לשנה החדשה
הרבה עניינים צרכניים גודשים את שולחן העבודה ללא פתרון. לרגל השנה החדשה בחרה יעל אונגר שלושה נושאים הזקוקים לטיפול דחוף מצד הרשויות. אתם מוזמנים להוסיף משלכם
יעל אונגר (09:40 ,22/09/06)
אחריות עם אחריות
בתחילת השבוע הבא ייכנסו לתוקף תקנות חדשות להגנת הצרכן בכל הנוגע לאחריות ולשירות אחרי מכירה. מה הן אומרות וכיצד הן יגנו עלינו, הצרכנים. יעל אונגר מסבירה
יעל אונגר (09:24 ,14/09/06)
בלי קלאסה
שש שנים לאחר שפשטה את הרגל, שלח כונס הנכסים של חברת קלאסנט שסיפקה שירותי גלישה, מכתבים ללקוחות בגין חוב על מתנה שקיבלו מהחברה כשהצטרפו אליה
יעל אונגר (09:16 ,28/09/06)
לא מצא פרטנר
בתקופה של שנה נאלץ לקוח פרטנר להביא את שני המכשירים שלו לתיקון 11 פעמים, מבלי שהצליחו לפתור את הבעיה. בסוף הציעו לו לשדרג, אבל להמשיך לשלם על המכשירים הישנים. פרטנר: לא אובחנה תקלה
יעל אונגר (09:30 ,07/09/06)
להתנתק מהספק בקלות
לא פעם מגלים צרכנים כי למרות שביקשו להתנתק מספק שירות מסוים, חשבון הבנק שלהם או כרטיס האשראי ממשיכים להיות מחויבים, והחברה טוענת כי לא התקבלה בקשת ניתוק. עו"ד יעל אונגר נותנת עצות איך להימנע ממצב כזה, בקלות יחסית
יעל אונגר (09:48 ,31/08/06)
עולה לנו בבריאות
שני אזרחים שביקשו להתלונן על מזון פגום בשירות המזון של משרד הבריאות, נתקלו בחומת סירוב מצד הפקידים
יעל אונגר (09:13 ,24/08/06)
בסך הכל רצה להתנתק
לקוח yes שביקש להתנתק לאחר שעבר דירה משדרות נתקל במסכת תלאות: הודיעו לו שאת הממירים יאספו ממנו מהכתובת הישנה, דרשו ממנו תשלום קנס למרות שלטענתו הוא לא חתם על התחייבות, ובשירות הלקוחות של החברה לא מוכנים לדבר איתו. yes מכחישה את הטענות הלקוח התנתק לפני תום תקופת ההתחייבות שלו בגין מבצע אותו ביקש, ולכן הוא חייב לנו כסף
יעל אונגר (09:12 ,17/08/06)
תיווך יקר
כסף זר שהיה אמור לעבור לחשבון בבנק הדואר, עבר דרך בנק הפועלים - אבל לא לפני שביצעו שם פעולת המרה תוך גביית עמלות והפרשי שער. הבנק: הכל נעשה כחוק
יעל אונגר (10:48 ,10/08/06)
הטעות שחזרה על עצמה
למרות שבסלקום הודיעו ללקוחה כי הורו לחברת האשראי לבטל חיוב על עסקה שבוטלה, היא נוכחה לדעת לאחר מספר חודשים כי החיוב נמשך, וגם בחברת האשראי לא שמעו על הביטול. רק לאחר בירורים רבים ושיחות טלפון ארוכות התברר כי החיוב שבוטל היה על כרטיס אשראי אחר . סלקום: צר לנו
יעל אונגר (08:36 ,03/08/06)
בסך הכל רצו מזגן תקין
10 ימים לאחר שטכנאי טיפל בתקלה בשני מזגנים של מורפי ריצ'ארדס, היא חזרה על עצמה. אבל רק לאחר התערבות ynet הבעיה טופלה
יעל אונגר (09:15 ,27/07/06)
הקו של קרייזי ליין
ברשת קרייזי ליין לא הסכימו להחליף ללקוחה בגד שרכשה במבצע, ודרשו ממנה השלמה למחיר המלא של הבגד. הרשת בתגובה: המבצע שונה למבצע חדש
יעל אונגר (09:21 ,20/07/06)
הקפדה בהגנה על הצרכנים
בבית המשפט לתביעות קטנות לא תמיד ערים לזכויות הצרכנים. מקרה שהיה בירושלים גרם לכך שבית המשפט המחוזי בעיר ביטל פסיקה של שופט תביעות קטנות תוך שהוא נוזף בו
יעל אונגר (09:17 ,13/07/06)
התייחסו בביטול לביטול
נציגת שירות לקוחות של אל על הודיעה ללקוח כי לא ישלם קנס על טיסה שביטל ואף שלחה לו מייל. אלא שמנהלת מרכז המכירות סירבה להכיר בעובדות. רק לאחר התערבות ynet כספו הוחזר
יעל אונגר (09:32 ,06/07/06)
לא שמים גז
תלונה על חשד לקרטל גז אותה הפנה אזרח לרשות ההגבלים העסקיים, לא זוכה לטענתו לטיפול נאות ורציני. הרשות בתגובה: הטיפול בתלונה טרם הסתיים
יעל אונגר (08:39 ,29/06/06)
התחתן בלי טבעת
יותר משלושה שבועות המתין י' לטבעת הנישואין שהזמין בה. שטרן, אך כשהיא הגיעה התברר שהיא קטנה מדי והוא נאלץ להתחתן ללא טבעת. עברו עוד 3 שבועות, ורק לאחר התערבות ynet הגיעה הטבעת המיוחלת שניתנה לו במתנה כפיצוי
יעל אונגר (09:11 ,22/06/06)
לא רואות אותנו ממטר
שלושה מקרים אצל שלוש רשתות האופטיקה הגדולות - אירוקה, אופטיקנה ואופטיקה הלפרין, מלמדים משהו עליהן וגם על איכות המוצרים שהן מוכרות לנו
יעל אונגר (07:29 ,15/06/06)
תראו מי מגן עלינו
תלונת צרכן על הטעייה בפרסום נתקלה באוזניים לא קשובות במשרד התמ"ת, דבר המעיד על ליקוי קשה בחוליה מרכזית במערך הטיפול בתלונות הציבור במשרד . משרד התמ"ת: התלונה תיבדק לגופה
יעל אונגר (11:24 ,08/06/06)
יחס מקפיא
לפני יותר מחודשיים קנתה ת' מקפיא בשקם אלקטריק, בהמלצת מנהל החנות. מאז היא רודפת אחריהם בטלפונים - ומקפיא אין. שקם אלקטריק: מתנצלים על היחס והאיחור באספקה
יעל אונגר (10:06 ,01/06/06)
לא ספרו אותו
סניף בנק הפועלים בפארק המדע ברחובות סירב לקבל 50 המחאות מלקוח שמנהל את חשבונו בסניף אחר, בגלל "שזה יעכב להם את התור". בנק הפועלים: "מדובר בסניף שפועל במתכונת מיוחדת, אבל אנחנו מתנצלים"
יעל אונגר (09:09 ,25/05/06)
ללכת בלי ולטעון שזה עם
המועצה לשידורי כבלים ולוויין מחייבת את HOT ו-yes להודיע למנויים 14 מיום מראש על סיום מבצע. יעל אונגר מסבירה למה זה לא מספיק ומה צריך לשפר
יעל אונגר (09:19 ,18/05/06)
תשאלו את דודו...
אדם שביצע הזמנת ארון בגדים בהום סנטר על סמך הבטחות של נציג מכירות, גילה כי ההבטחות לא קוימו במלואן ובנוסף עליו לשלם 500 שקלים יותר מהמחיר שנקבע. הום סנטר: הוא יפוצה
יעל אונגר (09:51 ,11/05/06)
תביעות קטנות, בעיות גדולות
כדי שהמצב בבתי המשפט לתביעות קטנות ישתפר לטובת האזרח הקטן, צריך להכשיר את השופטים לתפקיד שיפוטי זה, וגם לתקן את חוק בתי המשפט לטובת הצרכנים
יעל אונגר (09:20 ,04/05/06)
תג ירוק חיוור
התג הירוק מציג עצמו כמי שמפקח על איכות המזון בסטנדרטים וטרינריים גבוהים. אלא שהעובדה שרשתות המזון משלמות לו עבור הפיקוח מעוררת שאלה האם פיקוח כזה יכול לעבוד. התג הירוק: אנחנו מציבים רף גבוה
יעל אונגר (09:19 ,27/04/06)
עבדים היינו
הלקוחות הישראליים משולים במקרים רבים לעבדים של ספקיות שירות: הם לא יכולים להתנתק, מחויבים לחוזה של 3 שנים ולפעמים גם מגלים חיובים מחברות שהם כבר לא לקוחות שלהן. מתי בני חורין?
יעל אונגר (08:08 ,12/04/06)
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
צרכנות
תרבות ובידור
רכילות Pplus
מחשבים
בריאות
ירוק
יהדות
תיירות
רכב
אוכל
יחסים
סרטים
הוט
כלכליסט
משחקים
מקומי
לימודים
מדע
לאישה
דרושים
ynet-shops
ynettours
winwin
בעלי מקצוע
ביגדיל
 

אודות ועזרה
כתבו אלינו
עזרה
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
ארכיון
מרכזי המבקרים
Israel News
 
אודות האתר
RSS
הפוך לדף הבית
ניוזלטרים
פרסמו אצלנו
אנציקלופדיה
באבלס
ערוצי תוכן
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
בריאות
מחשבים
נופש
Xnet
Yschool
יהדות
דעות
צרכנות
תיירות
אוכל
רכב
בעלי חיים
שופינג לאשה
כיכר השבת
יחסים
אסטרולוגיה
מעורבות
ירוק
לאשה
דילים
ynetArt
kick
כלכליסט
בלייזר
רכילות Pplus
מנטה
משחקים
mynet
מפות
פרוגי
כלים ושירותים
קניות
מניות
דרושים
מחירון רכב
דירות להשכרה
קופונים
זיכרונט
ידיעות בתי ספר
ידיעות אחרונות
דירות למכירה
לוח רכב
יד שניה
בעלי מקצוע
משחקים Games
עברית
דירות חדשות


YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציותApplication delivery by radwarePowered by Akamaiהאתר פועל ברישיון אקו"םהאתר פועל ברישיון תל"יאקטיב טרייל
-nc  כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט ©