|
ה-147 שתעלה תוך זמן קצר על כבישי ישראל חייבת לסמן מפנה דרמטי במכירות. המחיר החדש |
|
רכב השטח הבינוני של איסוזו כבר ביקר כאן פעם, תחת מסכת אופל והכינוי פרונטרה. הפעם |
|
R אצל הונדה משמעו חזק וספורטיבי ובקרוב נוכל לבחון את ההצהרה והדגמים מקרוב |
|
הגרסה המעניינת ביותר של הונדה סיוויק תתייצב בימים הקרובים באולם התצוגה. יהיה |
|
הפראדו ילגום בנזין, ליאריס תהיה תיבה ידנית ולסוכנות המקומית של טויוטה עשוי לחזור |
|
ביונדאי פותחים את השנה עם טראג'ט מחוזק, אבל הוא לא היחיד שידאיג את המתחרים... |
|
בטוח שהיא לא חסרה לכם, ברור שכמעט אף אחד לא ממש התגעגע. ובכל זאת, לאדה שוב אצלנו |
|
בעיות אספקה בפרילנדר דיזל משבשות את תוכניות לנד-רובר. אבל היבואן כבר מתכונן |
|
למרות היוקרה ומחירי דגמי הפאר, יתמקד יבואן מרצדס בקטגוריות עממיות - יחסית |
|
מרצדס משגרת למערכה - גם אצלנו- גרסה מחודשת וחזקה של ה-M. עכשיו גם יש מחיר לתרגיל |
|
במיצובישי עדיין מחכים למנועים מתוחכמים, אבל יש כבר תוכניות ל-2002 |
|
המיניוואן הקומפקטי של ניסן הוא הבשורה החשובה ביותר של היבואן, עד הגעת הפרימרה… |
|
במתקפה המחודשת של היצרן היפני הקטן על השוק הישראלי בולטים המיניוואנים, אבל לא רק |
|
הליאון צריכה להפוך את סיאט לשחקן משמעותי בשוק הרכב הישראלי. למעשה, היא חייבת… |
|
לגולף יהיה סוף סוף מנוע 1.6 עם 16 שסתומים, לפולקסווגן תהיה מכונית שתדגדג את |
|
נחיתה מוצלחת של הפורד מונדיאו בארץ עשויה לטרוף את הקלפים בשוק מכוניות ה-2.0 |
|
הפורשה 911 החדשה מקבלת, בהשראת האחות השרירית, מתיחת פנים ראשונה. וכן, גם תוספת |
|
הקומפקטית החדשה לא תגיע לתצוגה של פיאט אבל הלנצ'יה ת'סיס דווקא כן |
|
סיכויי התחייה העתידית של רובר תלויים יותר מכל בגרסאות ספורטיביות חדשות. הגיע |
|
המכוניות הגדולות של רנו יגיעו סוף סוף, אך יסמנו רק את תחילת השינויים הצפויים |