עוד הוכחה ליתרונות הבריאותיים שבקפה: מחקר אמריקני מגלה כי נשים שצרכו שתי כוסות קפה או יותר ביום נמצאו בסיכון מופחת
על אף חששות שהובעו בעבר, שתייה מרובה של קפה אינה מגבירה את הסיכון ללקות ביתר לחץ דם. כך מגלה דו"ח חדש שסיכם ממצאים
לא יכולות בלי הקפה של הבוקר? יש לכן מאנצ'יז לשוקולד? היזהרו אם אתן בהריון: מחקר חדש רחב היקף מצא כי די בשתיה של כוס
קפה זה לא רק משקה: ההיסטוריה של הפולים הכי פופולריים בעולם מאפשרת לא רק להציץ במגמות בהתפתחות האנושית, מימי הביניים
הקפה שאתם שותים מעלה לחץ דם ודופק לא רק אצלכם: מחקר חדש מצא כי מתן קפאין לתוך הווריד לפגים משפר את תפקוד הלב וזרימת
חיייבים לפתוח את הבוקר עם כוס קפה, ולהמשיך ולשתות אותו עד הלילה? לפחות בכל הנוגע ללחץ הדם, אפשר להירגע: מחקר חדש
כמויות מתונות של קפה במהלך ההריון אינן מסכנות את העובר, כך מגלה מחקר חדש שנערך בדנמרק, הסותר הנחות קודמות שרווחו
מכורים לקפה ומודאגים? בכל מה שקשור לבריאות הלב - אתם בטוחים: מחקר רחב היקף שנמשך 20 שנה ונערך בשיתוף פעולה
נשים בסיכון גבוה ללקות בסרטן שד עשויות להפחית את הסיכון ללקות במחלה באמצעות שתיית קפה, כך מגלה מחקר קנדי חדש
כמה כוסות קפה הספקתם ללגום היום? אפילו אם הסתפקתם בכוס או שתיים אתם אמורים לזכור: מחקר נוסף מאשר כי לקפאין השפעה
ניסיתם למצוא אלטרנטיבה לקפאין שבקפה? כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם שוב מכינים לעצמכם קפה נטול קפאין: חוקרים בארה"ב
קפאין עשוי לסייע לספורטאים, באמצעות שיפור ספיגת פחמימות, כך גילו אתמול (ד') חוקרים מאוניברסיטת בירמינגהם שבבריטניה.
קפה מזיק לבריאות או מסייע לה? התשובה לכך רחוקה מלהיות ברורה ומוחלטת. מדי שנה מתפרסמים עשרות מחקרים על הקשר בין
לא יכולים בלי ה"בוץ" שלכם? ייתכן שההרגל דווקא בריא: מחקר חדש שנערך ביפן מגלה כי שתייה יומיומית קפה ביום עשויה למנוע
גם אתם מכורים לקפה? כדאי מאוד שתקראו את הכתבה הבאה. מחקר חדש על השפעות הקפה מגלה, כי שתיית יותר מכוס אחת ביום מעלה
כוס קפה מדי בוקר אמנם עשויה לגרום לך להתעורר, אבל יחד עם זאת לגרום לעיכוב פעולתו של הזיכרון, וכך לגרום לך "לשכוח"
שתיית קפה עשויה להפחית את הסיכוי ללקות בסוכרת מבוגרים, כך סבורים מדענים בפינלנד, אשר ערכו את המחקר הגדול ביותר
שתיית קפה עשויה להפחית את הסיכון ללקות בסוכרת מבוגרים, כך מגלה מחקר חדש שנערך בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת
קפה מפחית את הסיכון לאבני מרה אצל נשים, והסיכון פוחת ככל שעולה הכמות הנצרכת. כך נמצא במחקר שערך מייקל לייצמן, חוקר
אנשים שצורכים קפאין עשויים לחוות עלייה בלחץ הדם, להרגיש לחוצים יותר ולייצר יותר הורמוני סטרס מאשר בימים שבהם הם
שתיית ספל קפה משפיעה על הגוף בתוך דקות ומאפשרת לו להתמודד עם כאב בטווח הקצר. כך מצאו חוקרים מגולדסמית 'קולג