אינטרנט  |  ynet  |  בעלי מקצוע  |  קניות  |  האינדקס  |  ספקים למשרד
|שלום אורח
התחבר
|הירשמו ל-ynet

חדשותספורטכלכלהתרבות ובידורמחשביםבריאותיהדותתיירותרכבאוכליחסיםמקומיסרטיםהוטאנציקלופדיה
   חדשות תוכן ועדכונים 24 שעות - Ynet

   קהילות ראשי > העיר והבית > תל אביב
נושאתאריךמחבר/ת
    תלונה צרכנית על חנות הבגדים עלמה/בנקר
10/02 20:04
talfor
נושא : תלונה צרכנית על חנות הבגדים עלמה/בנקר
שלום לכולם,
לפני כחודשיים רכשתי זוג מכנסיים בחנות עלמה ב-520 ש"ח. כשהגיע זמנם לכביסה, כיבסתי אותם על פי הוראות היצרן שהופיעו על התוית. בעקבות הכביסה המכנסיים הושחטו כליל והפכו ללא לבישים. לפנים משורות הדין (שלי) החלטתי לגשת לחנות כדאי שיחליפו לי את המכנסיים. הגעתי בערב המוכרת הנחמדה להפליא (צרפתייה מתוקה) הזדעזעה ממצבם של המכנסיים והסבירה לי כי היא צופה שלא תהיה בעיה אבל עליה לדבר תחילה עם המנהלת. קצת כעסתי; אני עובדת קשה וזמני יקר, מדוע עלמה שמכרו לי מוצר פגום שלא באשמתי, צריכים להטריח אותי שוב לחנותם? נאלצתי להסכים. בתמימותי ציפתי לקבל טלפון למחרת בבוקר מעלמה, אך זה לא קרה. התקשרתי לחנות ושאלתי מדוע לא חזרו אליי? המוכרת הסבירה לי כי מדובר ביום שבתון. לא הבנתי את הטיעון מכיוון ששני הסניפים של המותג פתוחים. אבל שוב הפגנתי סבלנות וביקשתי שיתקשרו אליי ביום רביעי. כעבור מספר רגעים, המוכרת צילצלה ואישרה לי שאני יכולה לבוא ולקבל זיכוי אבל ביקשה שאבוא עם קבלה. הסברתי לה שאין לי קבלה מכיוון שאינני מקיימת רישום על כל הבגדים שאני רוכשת (ואני רוכשת הרבה) מה גם שעל המכנסיים יש תוית של עלמה, כך שברור מעל לכל ספק סביר כי המכנסיים הם של עלמה. היא הבינה ואמרה לי להגיע. הגעתי, שוב נשלף טיעון הקבלה, שוב הסברתי את מה שכבר הסברתי בטלפון. המכנסיים לא הוחלפו.
בשורה התחתונה: עלמה/בנקר מכרה לי מוצר יקר להחריד ופגום וגילגלה את האחריות עליי (לא שמרתי קבלה ולכן עליי להענש בשלב כלשהו גם הועלתה סברה שייתכן וגנבתי את המכנסיים ולכן אני צריכה להראות קבלה). הסברתי לה שוב ושוב מדוע אין לי קבלה ושאם הם מוכרים מוצרים פגומים עליהם לדרוש מהקונים כבר בשעת הרכישה לשמור קבלה. עלמה לא התנצלה על כך שמכרה לי מוצר פגום אלא רק גרמה לי הרגשה רעה ונפסדת. אני אשמח אם תעבירו את תלונתי הלאה ואתם מוזמנים לעלות תלונות נוספות על המותג ובכלל על בגדי מעצבים יקרים להחריד בעליי איכות ירודה
אני לא מבינה מדוע כל מפגש עם מותג צריך להסתיים במפח נפש, השפלה, תבוסתנות ותחושה קשה?
תודה רבה על תשומת הלב


 מקרא : הודעה ללא תוכן הודעה עם תגובה הודעה בלי תגובה
 הנהלת הפורום קובץ מצורף הודעה חדשה

 

אודות ועזרה
כתבו אלינו
עזרה
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
ארכיון
מרכזי המבקרים
Israel News
 
אודות האתר
RSS
הפוך לדף הבית
ynet בסלולר
ניוזלטרים
פרסמו אצלנו
אנציקלופדיה
באבלס
ערוצי תוכן
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
בריאות
מחשבים
נופש
Xnet
Yschool
יהדות
דעות
צרכנות
תיירות
אוכל
רכב
בעלי חיים
קטלוג אופנה
JumpStarter
יחסים
קהילות
אסטרולוגיה
מעורבות
ירוק
לאשה
דילים
ynetArt
kick
כלכליסט
בלייזר
רכילות Pplus
מנטה
משחקים
mynet
מפות
פרוגי
כלים ושירותים
קניות
מניות
דרושים
מחירון רכב
דירות להשכרה
קופונים
זיכרונט
דירות למכירה
לוח רכב
יד שניה
בעלי מקצוע
משחקים Games
עברית
דירות חדשות

YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציותTotal media - Interactive media technologiesApplication delivery by radwarePowered by Akamaiהאתר פועל ברישיון אקו"םהאתר פועל ברישיון תל"יאקטיב טרייל
as24-nc  כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט ©