ליגת האלופות תיפתח ביום שלישי הקרוב ולישראל יהיה נציג אחד: מנור סולומון. שחקנה של שחטאר דונייצק רושם עונה שלישית ברציפות במפעל היוקרתי ביבשת, אבל ייאלץ לחכות למחזור השני בכדי לשחק וזאת בגלל יום כיפור. שחטאר תתארח ביום רביעי במולדובה אצל שריף טיראספול, אבל סולומון לא ייכלל בסגל בגלל צום יום הכיפורים, שנכנס כמה שעות קודם לכן.
ספורטאים ישראלים רבים נתקלו לאורך השנים בבעיה בגלל התנגשות הצום עם משחק או תחרות. המקרה המפורסם ביותר היה באולימפיאדת סיאול ב-1988, אז צמד השייטים, יואל סלע ואלדד אמיר, לא התחרו וסיימו במקום הרביעי הכללי. הטניסאי דודי סלע, למשל, פרש מטורניר בסין ב-2017. גם כדורגלנים רבים, ליתר דיוק ליגיונרים, התמודדו עם הסוגיה וביניהם חיים רביבו בתקופה בסלטה ויגו, אריאל הרוש, אלמוג כהן, אופיר מרציאנו, ניר ביטון ורבים אחרים.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון. ימתין למחזור השני
(צילום: עוז מועלם)
שחטאר דונייצק הוגרלה לבית 4 יחד עם ריאל מדריד ואינטר. המשחק הבא של האוקראינים בו יקווה סולומון לחזור להרכב ייערך ב-28 בספטמבר, אז תארח שחטאר את אלופת איטליה במחזור השני של ליגת האלופות.
ואם כבר בצ'מפיונס ויום כיפור עסקינן אז תכינו את המקלטים בממיר כי במהלך הצום יהיו מספר משחקים מסקרנים במיוחד ובראשם ליברפול מול מילאן, אינטר נגד ריאל מדריד ואולי גם בכורה אירופית ללאו מסי במדי פ.ס.ז' שתתארח אצל קלאב ברוז'.