פורד חושפת תמונות רשמיות ראשונות לאב-טיפוס של פורד ברונקו, מרכבי השטח האגדיים של היצרנית. חשיפה רשמית צפויה כבר באביב הקרוב, המתחרים יהיו ג'יפ רנגלר ולנד רובר דיפנדר. בדלק מוטורס, יבואנית פורד לישראל, אומרים כי שיווק מקומי נשקל בחיוב.
הברונקו המקורי נעלם מאולמות התצוגה של פורד - בעיקר בצפון אמריקה - לפני כרבע מאה, אחרי עשרות שנים בהן שווק בהצלחה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ומחירי הדלק המאוד נמוכים כרכב שטח קשוח עם יכולת כביש סבירה ותדמית מחוספסת.
בהתאם, בסרטון ששחררה פורד נראה אב הטיפוס כשוהא מתמודד עם תוואי שטח במדבר מוהאבי, כאשר בהגה אוחז נהג מרוצי השטח האמריקאי בראד לאוול שגילה כי "בשנים האחרונות אני מסייע לפורד לפתח את אחד מרכבי השטח האייקונים ביותר, וזו גולת הכותרת בקריירה שלי. אני גאה להיות חלק מצוות נהדר של אנשים סופר-מסורים שלא מקבלים 'לא' כתשובה", אמר.
פורד לא מפרסמת בינתיים כל מידע אודות הברונקו החדש, ויש להניח שגם מבחינת מראה הוא יהיה שונה מהותית מהדגם שבווידאו הנשען על מכלולי השלדה וההנעה, אך עם תא נהג של טנדר. אין ספק עם זאת כי הברונקו יבוסס על שלדת סולם עם מיתלי עצמות עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור, אותם יקבל מהריינג'ר. בשונה ממנו הוא יצויד ככל הנראה קפיצי סליל מאחור במקום עלים לשיפור נוחות הנוסעים.
ניתן לשער שיחידות ההנעה יכללו את מנועי הבנזין המוגדשים של פורד – ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר עם כ-270 כ"ס ו-V6 בנפח 2.7 ליטר עם כ-330 כ"ס, בשידוך לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית. בהתאם לצו האופנה, יש להניח כי תוצע גם עם יחידת הנעה היברידית-נטענת. ההנעה תהיה כפולה, עם הילוך כוח לטובת נסיעה בשטח טכני.