דיגיטל  מגזין
הרכב לך מחשב באינטרנט
מיכה קאופמן, netמגזין
פורסם: 17.09.01, 10:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות ב-106 דיונים
61. צ'יפ מחשבים הכי טובים
מוטי ,   תל אביב   (20.09.01)
ניסיתי בכל החנויות ואני ממליץ בעיקר על חנות צ'יפ מחשבים היחס מדהים כמו כן החנות היא לא רק וירטואלית אלה אם צריך שירות הם שם. מומלץ!!!
62. אין כמו ללכת לחנות ..
שמעון   (20.09.01)
ולקנות ממקום מוכר ובטוח.. ככה אתה גם את הבן אדם .. ואם יש בעיות .. אתה תמיד יכול לדעת איפה הוא מחנה את האוטו .. סתאאאם !
63. תשובות לתשובותיך לתגובות!
אותו אחד   (20.09.01)
מדוע התעלמת מהטענה לגבי צורת הפניה של הכותב? הצורה שכבר עברה מן העולם המציגה נשים שכל ענינן חלונות ראווה וגברים שכל ענינם טקס הכנת השישליק! או הדרך בה הוא מציג את הישראלי הברברי המפצח גרעינים מעל הליבוביצ'ים??
64. למי להתלונן, לרשות להגנת הצרכן...???
גיל ,   חולון   (21.09.01)
מעבר להיותי לקוח מאוכזב של חנות מסויימת ו "מהוללת" עליה שמעתי רבות גם כאן, מה יכול הלקוח הפרטי לעשות כאשר הוא חש מרומה מעבר לנסיונות כושלים להתלונן בפני בעלי העסק ? האם הרשות להגנת הצרכן יכולה להועיל במקרים מסויימים ? כיצד ניתן, בדרכים לגיטימיות כמובן, להרים קול צעקה במקרים שבהם ברור לכל עובר אורח כי בנושא רכישת מחשבים בישראל במקרים רבים מדובר פשוט בהונאה לשמה ?!
65. יש עוד ארבה יותר זול
מרק ,   דרום   (21.09.01)
יש גם ארבה אתרים נוספים , זולים ועם שירות לקוח ארבה יותר טוב במיוחד מפלונטר...אבל פלונטר גדול ובטוח משלם ארבה ליות ראשון בכל כתבה ....
66. לעולם לא אקסלנט
אלי   (22.09.01)
המחירים גבוהים, שרות גרוע, ואת זה אני אומר מנסיון אישי.
67. לכל נפגעי הגזענות
עופר   (22.09.01)
ממש קישקוש מה שאתם אומרים. במי הוא ביוק פוגע, תוכלו להסביר לי? זאת בכלל לא הפואנטה של הכתבה, מדובר בטכניקה אלמנטרית של הקדמה לכתבה. אז במקום לקרוא את הכתבה ולהגיב עליה אתם מתעסקים בשטויות. וזה ממש שטויות! אין פה פגיעה באף אחד!
68. לדני: כשחנות תרמה אותך גם אתה תתלונן
(23.09.01)
ובנושא הזמנת חלקים דרך האינטרנט יש הרבה רמאויות. אני לא קונה דרך האינטרנט. אני קונה רק מחנות שאני נכנס אליה באופן פיזי, וקונה רק סחורה מהמדף. כשמזמינים סחורה שאינה במדף, יש סיכוי גבוה שתקבל סחורה אחרת.
69. לשוקי גלילי: התגובות אוטנטיות
(23.09.01)
נתקלתי בביקורות כאילו בפורומים בלי קשר לשום כתבה. דבר שני: מי שלא יודע להרכיב מחשב, שום חנות לא תעזור לו. מי שיודע, זקוק רק למידע על חנויות זולות ואמינות לחלקי מחשב.
70. אכלתי אותה במרדנית ובפלונטר
אבי   (23.09.01)
קניתי מחשב במרדנית והייתי במעבדה 6 פעמים ועדיין הם לא מצאו את הבעייה שלי ! פשוט לא מקצועיים. בפלונטר הזמנתי מוצר דרך האתר לקח להם 3 שבועות לספק וכשזה הגיע זה לא עבד. לקח לי עוד כמה ימים רק לדבר איתם על העניין ואז ניסו לזרוק אותי ליבואן בטענה שיש תעודת אחריות של היבואן בפנים. הסברתי להם שמההתחלה זה לא עבד, אני קניתי אצלהם ומבחינתי הם צריכים לספק לי מוצר תקין. רציתי לבטל את העסקה ואמרו לי שבנתיים ירד המחיר ולכן הם יזכו אותי על פחות כסף. בסוף, אחרי הרבה וויכוחים וצעקות "עשו טובה" והסכימו להחליף את המוצר. מכל זה יצא שמהיום שהזמנתי את המוצר ועד היום שיכולתי לעבוד איתו עברו לא פחות מחודשיים !!! אני בפלונטר בטוח לא קונה יותר.
71. האתר של ג.א.י לא מאובטח.
איתי   (23.09.01)
במהלך הזמנה באצר של ג.א.י שמתי לב שהדף בו נדרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי שלו אינו מוצפן. בדף המחירון מצויין בפירוש "האתר מאובטחSSL . פניתי אל מחלקת המכירות, וזו התשובה שקיבלתי: "שלום רב, אמנם אין אבטחה בדף הקניות עדיין, אבל ניתן לשלוח את ההזמנה ללא ציון מס' כרטיס האשראי, אנחנו ניצור קשר טלפוני וניקח את פרטי כרטיס האשראי. בכבוד רב, יוסי - ג.א.י מחשבים בע"מ" שום התייחסות לעובדה שהחברה מטעה במודע את לקוחותיה באתר ומסכנת את פרטי הלקוח. אני במקום כזה לא קונה.
72. אין גבול לקטנוניות?
ג'ו   (23.09.01)
על מה אתם יורדים? על קטע הומוריסטי קצר בתחילת הכתבה? מכאן אתם מסיקים שהכתב הוא גזען, שוביניסט, פלצן? כמה מטומטמים אתם יכולים להיות? עד כמה אפשר לסבול את ה-PC (ולא המחשב) המתועב הזה?
73. גזענים שכמותכם
ג'יימס אזולאי-רבינוביץ'   (23.09.01)
זה פשוט בושה איך שהכותב היקה הזה משתלח בפולנים, ורומז שהרגלי המנגל שלהם דומים לאלו של המרוקאים. או שאולי התבלבלתי והוא מתכוון לעיראקים בכלל? לא משנה, המצרים האלה כמו שהתחלתי לומר, הרבה יותר חכמים מהסורים, שהם לא "מוקה". המוקה, אתם יודעים, הרבה יותר חכמים. חוץ מהנשים כמובן.
74. אקסלנט = עבודה בעיניים וחוסר מקצועיות
איל סריון ,   רעננה   (25.09.01)
שלום לכם! לפני כשנתיים קניתי זוג מחשבים זהים. תנאי התשלום השתנו מהשיחה בטלפון עד קבלת המחשב (לא היו מוכנים לקבל כרטיס אשראי ללא תוספת תשלום עמלה - למרות שדובר בטלפון על כך) לא היתה התאמה בין ההצעה , החוזה שחתמנו עליו והרכיבים שסופקו. באחד המחשבים היתה תקלה בדיסק הקשיח ורק אחרי שלוש ביקורים במעבדה והשארת המחשב שם (כ חודשיים) החליטו להקשיב לי והחליפו דיסק ואכן הבעיה נפתרה. כמו כן פניתי אליהם בכדי שיתקנו את הטעויות שלהם וקבלתי תגובה כי הטעות היא שלי והם צודקים. בקיצור לא אמינים ולא מקצועיים.
75. רק לא אקסלנט, תקראו...
תמר   (26.09.01)
יש אתר שמצאתי פעם של אנשים שמתלוננים על אקסלנט: kickme.to/excellnet כדאי לבדוק!
76. לא ממליץ על "עתיד"
מאוכזב מעתיד   (30.09.01)
מסרו לי מחשב שאינו עובד. לאחר שמסרתי את המחשב לתקון, החזירו לי אותו באותו מצב - לא עובד. המסקנה : הרמה הטכנית של הטכנאים - ירודה. המחירים גבוהים בלמעלה מ25% מחנויות אחרות. מעלה אחת - הקשיבו לי במחלקת שרות הלקוחות שלהם.
77. אקסלנט - חבל על הזמן - חובבנים כבר שנים
ארז ,   ת"א   (28.10.01)
לפני שנתיים וחצי, כשערכתי סקר שוק לפני קניית מחשב חדש, היה לי חוסר העונג לדבר אם אנשי המכירות של אקסלנט בטלפון, כבר אז הם היו חוצפנים וגרוע מכך - בורים גמורים. השבוע נתקלתי באתר שלהם, אמנם מחירים די זולים (לא מצאתי זיכרון 256MB ב-150 ש"ח במקום אחר, אך למען האמת המחיר כבר זול מדי, הצ'יפ ודאי כבר היה מותקן במחשבים של חלק מהגולשים שהגיבו על הכתבה...). בכל מקרה, ניסיתי לדבר עם החנות בת"א. לאחר המתנה ארוכה הגעתי לפקידה שרשמה את הטלפון שלי ואמרה שאחכה לטלפון מנציג מכירות). עד כאן נשמע סביר, אלא שהטלפון צלצל, להפתעתי, לאחר כמעט 4 שעות. מאחורי הקו העבירו אותי ל"איש מכירות" שקשר בינו לבין מחשבים הוא מקרי ביותר. הוא לא היה מסוגל לענות על השאלות האלמנטריות ביותר,על השאלות שהוא כן הצליח לענות, קרי בנוגע לנהלי המכירות (איפה מזמינים, היכן מקבלים, מתי מקבלים... אכן שאלות מתקילות), הוא ענה בקוצר רוח וגסות. שירות, גם הטלפוני הוא חלק ממוצר, אקסלנט כבר בקטע הפשוט הזה הם כישלון. דפדוף קל בדפי זהב (זה מהנייר) - יש שם עשרות חנויות, בכמעט כל חנות אליה התקשרתי נתקלתי ביחס אדיב ובידע מקצועי ברמות משתנות אבל כולם משאירים מרחק רב את ה"פלא" של אקסלנט מאחור. אני בכוונה לא מציין את מי בסוף בחרתי כדי שלא יטענו שמתחרה זה או אחר משלמים לי. לסיכום - פשוט חבל על הזמן - אל תתעסקו איתם.
78. לאדון מרק "ארבה"
אופיר ,   מרכז   (04.11.01)
קודם תלמד עברית ואח"כ תפרסם תגובה לכתבה...
79. מרדנית גם אמינות מצוינת !!!
משה ,   חיפה   (13.12.01)
80. מרדנית מספר 1
מוש ,   חיפה   (04.01.02)
מה אתם מקשקשים מרדנית נותנת אחלה שירות!!! הם עונים לאי מיילים שלי עוד באותו היום והמחירים שלהם מעולים והם מספר אחד בתיקונים, על המקום ובלי כסף רק חבל שהתשלומים שלהם על הפנים והמנהל קצת מנייאק..
81. השבחת מחשב במרדנית
גדעון ,   זכרון יעקב   (29.01.02)
השבחתי מחשב במרדנית למעבד AMD 1400 על לוח ASUS A7A וזכיתי לשרות טוב ויעיל. 2 טענות: 1. נתנו מארז עם 4 מגירות ו - 2 היו חסומות מבפנים ע"י לוח האם. 2. כרטיס הקול אינו תואם Win-XP. סה"כ הטיפול היה בהחלט מקצועני ואוהד.
82. cnm.co.il
קכ ,   צפון   (07.02.02)
האתר חדש ומומלץ בחום רק בגלל השירות והמחיר הכי טוב שקיבלתי בו
83. sales
איש מכירות באקסלנט לשעבר ,   USA   (08.03.02)
אוקיי , פעם אחת אני אסביר לכם איך עובד איש מכירות בכל עסק בעולם!!! הבוס שם מודעה בעיתון או ברשת. איש המכירות מקבל הנחייה שעל המוצר הזול ביותר במדינה אין ממש רווח , אז לא למכור בשום מחיר. עבדתי באקסלנט והיה שם טכנאי ממדרגה ראשונה! לכל המאוכזבים- כנראה לא הייתם אנשי מכירות בחייכם וגם לא תהיו. ופשוט לנדנד לכל עסק שממנו קונים מחשב. ממולץ בחום לקנות מחשב מהחנות השכונתית , כי שם יתנו לכם את הנשמה. וגם תוכנות לא חוקיות!!! אבל את זה לא שמעתם ממני :-)
84. רק חנות קטנה עם שירות אישי...
איציק ,   חיפה   (18.03.02)
בשכונה וותיקה. אני קונה בחיפה אצל " טלמור מחשבים ", שהם לא הכי גדולים, אבל הם בתחום משנת 1975 ! השירות אישי והיחס מצויין.
85. אחי, אני תומך בך ב-100 אחוז!
ניר ,   ראשון לציון   (19.03.02)
אני בעצמי ריצית לקנות שם מחשב, קודם כל ראיתי איך המחירים שלהם בשמים, 2. גם ככה חברים אמרו לי שזו חברה חרא בגלל השירות, אז אני יכול להביא לך רק עצה אחת: רתה יודע כבר שלא לקנות באקסלנט, אבל אני אתן לך עוד עצה, שלא תקנה גם ב"רם" מחשבים, הם עושים שם טריקים מסרחים, סתם מעלים מחירים, מביאים לך גם מארזים ישנים, רואים שאין רמה על החברה...
86. חפריות
מ   (30.04.02)
גם אני כמעט נפלתי בפח אבל הוזהרתי לא לבצע עסק עם חפרים
87. www.pandas.co.il
yafim   (13.05.02)
חבל שלא פרסמתם את פנדה כי הם חנות מהזולות שיש מהנוחות לשימוש והשירות ללקוח שאין לו אף מתחרה פשוט חבל (פיספוס ענק)
88. PCHARDWARE.CO.IL - אחלה !!!
רועי ,   נתניה   (13.05.02)
קניתי מהם כבר 3 מחשבים. אחלה מחירים ושירות מצויין !
89. מאוכזב מאקסלנט
שאול ,   ראשון-לציון   (08.07.02)
רמאים.לא אמינים.שקרנים.שרות הכי גרוע שאני מכיר. להיתרחק כמו מאש.
90. יש גם את למיר: www.lamir.co.il
סתם אחד   (04.08.02)
חברים שלי ואני קונים רק שם. תלחצו על הקישור "הרכב מחשב".
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה