רכב  חדשות  בארץ
נפתח קטע נוסף בכביש מספר 6
ynet
פורסם: 21.01.03, 09:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-58 דיונים
31. לא לעלות על כביש זה!!!!
ישראלי שאיכפת לו   (21.01.03)
הפקקים בשאר הכבישים רק מחריפים! מדינת ישראל קוברת מיליארדים בכביש מיותר זה! ביכולתנו לשנות זאת!!!!
32. בשטח העצום שנתנו כמעט במתנה לחברה פרטית,
אזרח   (21.01.03)
אפשר וצריך היה לקיים מערכת רכבות. עד 2020 יהיה גוש דן, מחדרה עד רחובות, צפוף כמו ניו-יורק. מי נוסע עם מכונית בניו-יורק???
33. הכל מושחת !!! במקום שהממשלה תשקיע ברכבת, גוזלים את הציבור
(21.01.03)
34. זהירות - כביש אג-רע , ותחשבו על זה ... אאאהההיי ...
זוזו חלסטרה ,   בדיוק כאן   (21.01.03)
35. חברת אלבר לא מעוניינת להגיע להסכם עם כביש 6 לטובת לקוחותי!
מתוסכל ,   מודיעין   (21.01.03)
כתושב מודיען העובד באיזור השרון הכביש הוא פתרון מצויין עבורי. כעובד חברת היי טק שנוסע ברכב ליסינג של חברת אלבר, הנסיעה בכביש כמנוי אחד המסלולים נמנעת ממני!!! חברת אלבר לא מוכנה לחתום על יפוי כח לנו הנהגים על מנת שנוכל להצטרף כמנויי פסקל או וידאו. מעבר לזה, היא מעוניינת לגבות עשרות שקלים "דמי טיפול" (בנוסף על העלות הרגילה שגובה כביש 6) על כל נסיעה בכביש כלקוח מזדמן!!!
36. מחלף אייל
כץ וקרסו ,   חלם   (21.01.03)
אני קורא לתושבי כוכב יאיר וצור יגאל להחרים את הכביש עד אשר יתוקן המפגע התחבורתי במחלף אייל. (סללום וצומת T לכוון קלקיליה)
37. שימו לב!!! איך דרך ארץ משתילה את תגובותיה האוהדות
רמי ,   מרכז   (21.01.03)
38. למה יפוי כח?
בהמשך ל-24 ו-36   (21.01.03)
למה בכלל הם דורשים יפוי-כח? מי הרשה להם ולמה? בשביל לקבל תו-חנייה עירוני, למשל, לא צריך שום יפוי ושום כח. בשביל לעשות מנוי לחניון לא צריך יפוי-כח. אם X רוצה לשלם עבור האוטו של Y למה צריך יפוי-כח של Y??? איפה אפשר להתלונן? זה מ ת ס כ ל!!!!!
39. תגובה למוישה החלמאי (28)
גדי   (21.01.03)
אזור המגורים שציינת מסביר בצורה מצויינת את איכות תגובתך. פרט משמעותי ששכחת הוא שהחברה המפעילה לקחה בחשבון מספר משתמשים מסויים. כשתגלה שרק אתה ועוד עשרה פראיירים משתמשים בכביש, נחש מה יקרה? ניחשת נכון - המחיר יעלה... נסיעה נעימה!
40. כביש מדהים - כן ירבו
ירון ,   ת"א   (21.01.03)
לא יעזור לאף אחד. אי אפשר לעצור את הקידמה. כביש נוח, יעיל והוגן. הלוואי עוד הרבה כבישים כאלה ועוד פרוייקטים כאלה שיקרבו את מדינת ישראל למאה ה 21 סוף-סוף.
41. חרם צרכנים לא לנסוע במחירים כאלה
רפי   (21.01.03)
42. לכל החוכמולוגים אל תסעו המחירים יירדו
יוסי   (21.01.03)
43. ל'חוכמולוג' מ - 42 - שיעור 1 בכלכלה
המרצה   (21.01.03)
כנראה שלא נכנסת לשיעור זה - פחות ביקוש, המחיר יעלה על מנת לכסות את ההוצאות לעצור את גוזל הקרקעות - ויפה שעה אחת קודם!!!!!
44. גדי, אל תדאג למשה החלמאי - המחיר לא מפריע לו.
אזרח   (21.01.03)
כעובד "דרך ארץ" הוא נוסע בחינם.
45. יקר או לא יקר - תעשו את החשבון בעצמכם
נהגוס ,   פעם פה ופעם שם   (21.01.03)
במקום להתלהם תעשו את החשבון בעצמכם ותחליטו, כל אחד בהתאם לאלטרנטיבות שלו, אם משתלם לכם לשלם את אגרת השימוש בכביש או לא. רכב הנוסע במהירות 100 קמ"ש צורך בערך ליטר דלק על כל 10 ק"מ. עלות ליטר דלק בערך 4.50 שקל. עכשיו תבדקו בכמה קילומטרים מתקצרת לכם הדרך כתוצאה מהשימוש בכביש זה. ברוב המקרים השימוש בכבישים אחרים יאט את נסיעתכם ולכן צריכת הדלק שלכם תעלה אף יותר. אם תרכשו מנוי, רוב הסיכויים שהנסיעה בכביש חוצה ישראל תשתלם לכם עוד לפני שתחשבו את גורם הזמן שחסכתם. אם לא, סימן שבמקרה שלכם לא כדאי לסוע על הכביש הנ"ל.
46. אין מצלמת מהירות בכביש 6, המצלמה שממוקמת ב
חזי ,   מודיעין   (21.01.03)
בין ק"מ 137 לק"מ 138 בכיוון צפון (אחרי היציאה לנחשונים) ולידה חונה מכונית לבנה היא מצלמה של חברת דרך ארץ. דיברתי עם אחד המפעילים של המצלמה, זו לא מצלמה משטרתית אז חברים, אני מבקש לא לנסוע מעל 180 :-)
47. מה עושים עם אגרות הרישוי ?
אבי   (21.01.03)
אם הכביש נבנה ע"י יזם פרטי וגובים מאיתנו כסף בנוסף לאגרות הרישוי ומכס על רכבים, למה לא מורידים את אגרות הרישוי ומכס על רכבים בהתאם ?
48. מי יכול להסביר בבקשה
מנחה היקום ,   דרום   (21.01.03)
קראתי את כל התגובות ובכל זאת לא הבנתי. אם אני נוסע ברכב של חברה ומעוניין לשלם בעצמי עבור הנסיעה, האם זה אפשרי. כמו כן לא הבנתי את שיטות התשלום הנהוגות כרגע. מי יכול לעזור בהסבר טוב?
49. להחרים !!!
משה ,   כ"ס   (21.01.03)
אני קורא להמשיך ולהחרים את הכביש. לא משקיעים בפיתרון הצפיפות והאיכות של הכבישים. מע"צ עובדים על כולם והקבלנים צוחקים כל הדרך אל הבנק. במקום זה רוצים שנשלם מחירים מופקעים על כביש שמגיע לציבור חינם !!! אל תיתפתו ואל תסעו, הכביש ריק וברור למה....
50. בושה שלא נותנים הנחה לנכי צהל
נכה צהל   (21.01.03)
51. מתי תירדו מחרים
עקיבא   (21.01.03)
חבל על כזה כביש אם היה מחיר עממי בלי חלוקה של מחלפים אלא 2 ש"ח לכל כניסה היה מאד מועיל חבל שלא מורדים מחירים .
52. אווילים משרישים, שימו לב!
רועי ,   מרכז   (21.01.03)
"ישראליותם" של רבים ממפרסמי התגובות לכתבה זו נוזלת מהם כמו שירותים בגןלג רוסי. חוסר ההבנה כי בטווח הארוך כביש מופלא זה יחסוך ממון רב לכל אחד ממשתמשיו מדהים, אך לצערי לא מפתיע. יתרה מכך, כל המשכילים הטוענים כי מחירי אירופה נמוכים בהרבה, ככל הנראה ביקרו בדרום פולין או במקרה הטוב בצפון סלובקיה, ולא בקצהה המערבי של היבשת, היכן שהמחירים הם פרקטית אסטרונומיים. מנסיון! בכל זאת, כבישי האגרה הארופיים מפוצצים בכלי רכב של נהגים שרמתם המוחית גבוהה משל אמבה מצוייה... לשיקולכם/ן!!!
53. לבכיינים
משתמש   (22.01.03)
אף אחד לא מחייב אתכם לנסוע בכביש זה.אתם נהנים מרמזורים,מפקקים,ומעצבים,שיבושם לכם.לעומתכם אני ואחרים נהנים לנסוע בכביש זהיש מקום לחשוב על הורדת תעריפים מסויימת ביחוד למשתמשים הקבועים.
54. 6 שקל למנוי, הדלק עולה לכם יותר בפקקים ובעיקופים
פשוט טיפשים   (22.01.03)
55. הסבר ל-47 (+38+35+24)
להרים קול צעקה!   (22.01.03)
אם אתה נוסע ברכב חברה (בד"כ ליסינג) אתה צריך להביא איתך יפוי-כח (על טופס מיוחד) חתום על-ידי העו"ד של החברה. בלי זה אתה לא יכול להיות מנוי, ולכן החשבון יגיע אל בעל הרכב (חברת הליסינג) ולא אליך => אתה לא יכול לשלם ישירות. סביר להניח כי חברות הליסינג גם ירצו לגבות "דמי-טיפול" עקב בלבול המוח שנוחת עליהן. לסיכום: אתה לא יכול לשלם בעצמך, התעריף הוא היקר ביותר (כי אתה לא מנוי) והכל בגלל דרישה לא ברורה ולדעתי גם לא הגיונית ליפוי כח!!!
56. תגובה ל- 24 ושאר הפונים
דפנה ,   דרך ארץ Operator   (22.01.03)
1. על מנת לצרף רכב חברה הנמצא בבעלות ליסינג כמנוי, על חברת הליסינג לחתום על הסכם ההצטרפות לצד הלקוח. אפשרות נוספת, אך בפרוש לא היחידה, היא לקבל מחב' הליסינג יפוי כח המאפשר ללקוח לחתום בשמם על ההסכם. במידה ואתה מעוניין לעשות מנוי והחברה בה אתה מועסק אינה מוכנה לצרף את רכבי החברה כמנויים עליך לבקש מחב' הליסינג לחתום על יפוי כוח פרטני המאפשר לך לצרף את הרכב כמנוי. 2. מחיר הנסיעה הוא אחיד, חב' הליסינג הם אלו שהחליטו להוסיף דמי ניהול וטיפול וגובה הסכום נקבע על ידי כל אחת ואחת מהן, ללא קשר לאגרה. 3. אין אנו מונעים מהאדם הפרטי לרשום את הרכב ולקבל אליו את החשבון, וזאת בתנאי שהוא בעל הרכב או שההסכם נחתם גם על ידי בעל הרכב. 4. נציגי המכירות של כביש 6 פנו לחברות העסקיות והציעו להם לצרף את רכבי החברה למסלולי המנוי של כביש 6 קודם לתחילת הגביה, חלק מהחברות הצטרפו ורבות נמצאות בתהליך צירוף בימים אלו. מקווה שהצלחנו לענות על השאלות, במידה ויש לך שאלות נוספות אנא פנה למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 9081111-03 או 6116* מכל טלפון נייד
57. לקרוא ולא להאמין לכמות השטויות שנכתבו כאן
קורא ,   ולא מאמין   (22.01.03)
קודם כל שיהיה ברור, אני לא מושתל של חברת דרך ארץ, גם אם אני מנסה להצדיק את קיום הכביש. הכביש הנ"ל אמור להקל על העומס בכניסות לתל אביב בגלל שהתנועה מצפון לדרום ולהיפך צריכה לעבור בו ולא בכביש מספר 2 ולא בכביש מספר 4. מחיר האגרה: תעשו את החשבון של החסכון בדלק וזמן מול עלות המינוי. האם באמת אף אחד לא יודע לעשות חשבון?
58. תגובה ל-56 (דפנה מדרך-ארץ)
הוא מ-24   (22.01.03)
1. השאלה המרכזית שלי היא מדוע בכלל נדרשת חברת הליסינג לחתום? הרי אם אני לא אשלם שמורה לכם הזכות, (מכח החוק המיוחד שנחקק לשם כך) לגבות את הכסף מבעל הרכב! אם אני מעוניין לשלם - תנו לי. לא שילמתי? - פנו לבעל הרכב "כרגיל". נניח שהיה מדובר בגבייה רגילה (toll-booth), האם גם אז היה נדרש אישור בעל-הרכב לשם התשלום? מדוע שיטת הגבייה האלקטרונית הופכת את היוצרות? 2. מכיון שאין יחסים ביני ובין חברת הליסינג (רק בינה ובין החברה בה אני עובד) ברור כי הם לא יסכימו לחתום על יפוי כח שכזה עבורי, והנסיון שלכם להתחבא מאחורי הדרישה הזו הוא במקרה הטוב היתממות. 3. הדרישה הזו ליפוי כח היא משהו שהוחלט עליו ע"י דרך-ארץ. זו אינה דרישה בחוק ואין דומה לה בתחומים דומים (כגון תוי-חנייה עירוניים, חניונים, התקנת דיבוריות וכד'). דרך-ארץ הכניסו את העז, אוליי בניסיון להרוויח עוד כסף, או להגדיל את מספר המנויים (כי בפועל, חברה שיש לה צי-רכב תצטרך לרשום את כולו עקב אי-היכולת לתת לעובד לטפל בנושא בעצמו) מקווה שהצלחנו להבהיר את השאלות, ומקווה שתמצאו לנכון לענות לעיניין. אם לא מדובר בתרגיל, אז אנא בטלו את הדרישה או לכל הפחות תנו לחברות המעוניינות בכך לחתום על החוזה רטרואקטיוית. תודה.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה