צרכנות  הכסף שלי
קירבי האשמות נטולות בסיס
פורסם: 06.02.03, 12:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות ב-50 דיונים
31. תגובות ישירות - אשמח לסייע
דורון   (20.04.04)
שלום אבי וכל מגיב או קורא אחר, קראתי בעיון רב את תגובתך ועל פי הרשום בה ישנם נושאים שהיית רוצה לראות אותם מטופלים, גם בעבור מה שלדבריך קרה וגם לשם העתיד. חבל שלא רשמת פרטים מלאים או שלא פנית אלינו ישירות לשם טיפול אישי ומקצועי. אשמח לסייע לך ולכל פונה אחר בכל נושא שהוא הקשור במוצר, תמיכה, שרות, שאלות טכניות ועוד. כמובן שכל אחד יכול להרגיש עצמו חופשי להגיב ישירות מעל האתר אך אולי חשוב לא פחות גם ופנות אל גורם שיוכל לסייע. דורון 1-800-450-650
32. תגובה ל- 12 גם דורון הוא פולקמן
(02.06.04)
33. נו באמת 32, תגובה "ראוייה לשמה" "שמקדמת עניינים"
דורון, כן, גם פולקמן ,   שרון - רעננה   (03.06.04)
שלום רב לכל הקוראים והמגיבים, אני שוב מוצא עצמי מגיב עם נכונות לסייע, לתמוך ולעזור עם זיהוי מלא שלי (אז כן, אז גם אני "פולקמן", האם זו מילה נרדפת למצורע?) וזאת מול קריאות ביניים וצעקות חסרות פשר ובטח ללא זיהוי של כותבן וכמובן ללא סימוכין ותימוכין. באם קראתם עד כה כולכם בוודאי יודעים כי אכן הקירבי הגיע לישראל בזכות משפחה עם חזון ועם רצון להביא לכאן משהו מאותם דברים מיוחדים שיש בכל מקום אחר ומלבד כאן. חבל מאד כי רק עצם ההשתייכות לאותה משפחה כבר נראה בעיני מגיב 32 כמצדיק תגובה מזלזלת מצידו (למען האמת, הזלזול היחידי הוא בעצמו שכן רדידות התגובה, עד כה, מראה על רדידות ההתייחסות של האדם לנושא, רק להתלהם ולצעוק במלוא הגרון אך לא להתדיין, להסביר, להקשיב, ללמוד, ללמד). תרבות הדיון והשיחה כנראה אינם בראש מעייניו של מגיב 32. אני אשמח להציג עצמי בפני כל פונה וכן בפני הקוראים והמגיבים. בקצרה, תפקידי מנותק לחלוטין (חוזר שוב, מנותק ! ) מפעילות המכירה והשיווק של הנציגויות השונות של קירבי ובעצם ניתן להגיד כי אני ומשרדי פועלים ישירות כנציגים של היצרן לצורך שרות לקוחות, תמיכה טכנית, מבקרי פנים. לחברה מרכזי חטיבה כאלו בכל אזור גאוגרפי בעולם ובתוכם יש נציגים האחראים על מתן שרות בשם החברה ובמנותק מהנציגויות השונות. באם לקורא או מגיב יש כאן נושא הדורש מבחינתו בדיקה או סיוע אשמח לקבל פנייה ישירה אלי לשם בדיקת הנושא, הפנייה אל הנציגות הרלוונטית והצגת פתרון. אני שוב חוזר ואומר, כמובן וכדאי שרצוי גם לכתוב על כל פנייה גם בתגובות כאן, כולל הטיפול והתמיכה שניתנו. בברכה, דורון - כן, פולקמן (32, במבט לאחור, ואחרי שהתגובה שלך רשומה לעד, האם באמת סייעת, האם באמת רשמת משהו בעל אופי חיובי, האם באמת תרמת לבאים אחריך משהו משמעותי?)
34. אין חדש תחת השמש
נפגעת ,   גוש דן   (09.05.06)
השנה 2006 ועדיין הכתבה רלוונטית.!!! הסחטנות הרגשית וטקטיקות מכירה הממצות כל מניפולציה נמוכה ביותר אפשרית ...כל אלה, עדיין נכונים גם היום. ההתחסדות והנחמדות של סוכני החברה, ומנהליה הבכירים כביכול , ממש מורידה לאפס את מידת האמון שאתה רוצה לרכוש לבני אדם בכלל ולאנשי מכירות בפרט... מה על מעט הגינות ?.. האם תמיד המטרה צריכה לקדש את האמצעים?... השואב הנפלא אולי מנקה את האויר מאבק , אבל בכל אותם מקרים בהם אנשים מוצאים עצמם "תקועים" עם מכשיר שאינם מעוניינים בו, את תחושת התסכול ,את הכאב של היותך מרומה, את חוסר האונים שאתה חש אל מול הנסיונות כביכול לבוא לקראתך , את כל אלה השואב הנפלא לא יצליח לנקות ואתם שתגיעו למקום הזה תשארו מוכתמים לעד בכל אותן תחושות . ז ה י ר ו ת !!!! אל תכניסו אותם לביתכם...
35. לכל הפונים, והקוראים, אשמח לסייע, בבקשה לקרוא
דורון פולקמן ,   רעננה   (17.05.06)
שלום רב לפונה האחרונה וכל פונה או מתעניין אחר. דעת הקהל חשובה לנו מאד, וכשאני אומר לנו הכוונה שלי היא אל החברה - היצרן (לא, אני לא היצרן), כלל המפיצים והסוכנים המורשים בארץ וספציפית לי ולמשרדי. בתפקידי כאחראי על תמיכה ושרות לקוחות במשרד הממונה על ידי היצרן, בין השאר, גם לסייע בנושאים אלו, אני רק שמח לשוחח עם השטח, בכל נושא שהוא. מחמאות - יופי !!! הצעות לשיפור - תמיד מוכן לשמוע ולפעול ליישום שלהן. הערות, טענות ותלונות - הזדמנות לטפל באתגרים וקשיים מקצועיים ולהפוך כל לימון ללימונדה - " מחייה". כל מה שרשום למעלה נכון, רק תנסו אותי. אבל יש קושי אחד קטן שבאמת לא מאפשר לתקן ולטפל, ושהתייחסות חיובית אליו תסייע לכולם. מבקש, בנוסף ובמקביל לפנייה של כל אחד כאן, גם לרשום את פרטי ההתקשרות (דואר אלקטרוני) או לכל הפחות לפנות אלי כדי שאוכל לבדוק ולפעול בנושא. טלפון 1800450650, פקס 097460385 דואר אלקטרוני ibermed@zahav.net.iil דורון פולקמן משרד חטיבת איברמד מרכז חטיבה ותמיכה מטעם היצרן בישראל דורון , רעננה (27.12.05) ibermed@zahav.net.il
36. הביקור לבדוק את המכשיר
אילנה ,   צפת   (14.11.06)
הפעם חשדתי מאד באדם שבא לבדוק איך כביכול האם השואב תקין השואב תקין נראה שהוא עשה טריק קלקול בזה שהרים את המכסה ודרך עליו בכובד רגלו אוי לו אם אכן יתקלל ישר למדיה ולעיתונות
37. רמאות
משה וייס ,   יבנה   (19.05.07)
לכל הלקוחות שקנו ויקנו מכשיר מחברת קירבי -- עליהם לדעת שהמכשיר שהם רכשו הוא לא מכשיר ------ ח ד ש ---- מכיון שכל סוכן של קירבי בישראל ובכל העולם יחס המכירות שלו הוא בין --- 1 ל 5 --- ועד 1 ל 20 ולמעלה מזה זה ההבדלים בין סוכן ותיק לבין סוכן חדש = אינפורמציה זו אפשר לאמת בכל משרד של חברת קירבי לפי דפי הרישום של התצוגות שנעשות בכל יום , דפים אלו הם לביקורת בעתיד לעבודה של המשרד --- לקוח יקר ---- דרוש מהמשרד שממנו יש לך קבלה לדעת באם המכשיר שרכשתה הוא מתצוגה ראשונה של הסוכן לפי חוקי מס הכנסה כל החומר חייב להישמר עד שבע שנים -------- האם רימו אותך----- ז כ ו ת ך ל ק ב ל א ת כ ס פ ך ב ח ז ר ה ---- כל עו'ד מתחיל יסדר לך את החזרת התשלום גם אם הישתמשתה במכשיר מספר שנים = ב ה צ ל ח ה !!!
38. קרדיט אבק הבית
רופא משפחה ,   רמלה   (19.05.07)
ברצוני להבהיר לכל המתענינם בנושא ולכל האנשים שראו ואו יראו תצוגה של סוכני חב' קירבי , שלא הוכח שעלידי השימוש בשואב מחברת קירבי במזרון בחדר שינה תחלה ואו תהיה בריא יותר וגם באם אתה אלרגי לאבק בית שהאלרגיה שלך/כם תעלם כפי שמספרים לכם סוכני קירבי -- בכל שואב שיש לו מברשת בחלק השאיבה ובאים המברשת מיצרת ויברציה תקבלו אפקט מספיק טוב לצורכי נקיון ובריאות לאחר מספר דקות של שאיבת המזרון הנקיון שיתקבל הוא מספק לצורכי ניקיון ובריאות ואו לבריאות וניקיון .
39. למי שרוצים החזר כספי --- מחברת קירבי
א . כהן -- עורך דין ,   בת - ים   (20.05.07)
ברצוני לידע אותך/ם שחוק החוזים הישראלי אינו מכיר בחוזים / הסכמים שלא נעשו בתום לב . נושא זה ניתמך ע'י בית המשפט העליון . עצתי לכל כותבי המכתבים במדור זה להיתארגן ולידרוש החזר כספי מנציג חב' קירבי בישראל - באמצעות עו'ד . בהיתיחס לכתבה מספר 37 באם זה נכון זוהי עילה נוספת להחזר כספי שהרי כל לקוח בתום לב שילם עבור מכשיר ח ד ש ולא עבור מכשיר מחודש ואו כמעט חדש
40. המלצה
א . צרפתי . ,   רעננה   (21.05.07)
חברים יקרים . 1 . אני לא מבין אחרי כל הכתבות מדוע לא מתארגנת קבוצה להחתים צרכנים שמרגישים מרומים ומפנים עצומה זו למשרד המשחר ותעשיה עם העתק לשר הממונה בכנסת . 2 . מדוע אותה קבוצה לא תיפנה לתוכניות חקירות בטלוויזיה לצלם איך הסוכנים מפחידים לקוחות במחלות באם לא ישתמשו במכשיר קירבי לניקיון בביתם . 3 . בואו נצא בקריאה --- מהיום לא נותנים לסוכני קירבי להיכנס לבתינו -- דברו עם ועד הבית שיעביר חוזר בין הדירים בבינין שבבית הזה לא עושים הדגמות לקירבי
41. תגובה לכתבה מספר 40
י . שפירא . ,   נס ציונה   (21.05.07)
אני מסכים עם כותב התגובה מספר 40 שמשהוא חייב להוביל מהלך כזה , לצלם אותם במצלמה ניסתרת ועמזה לתבוע את הכסף חזרה ---- בתביעות קטנות ! אני מצידי כתבתי שלט בלוח מודעות של ועד הבית שאני ממליץ לדירי הבית לא לתת לאנשי קירבי להדגים את המכשיר בבנין שלנו - אני מזמין לקוחות פגועים וכאלה שלא רוצים להיתנסות בבעיות שעברו לקוחות אחרים כמו אלו שמפורסמים כאן לעשות כמוני שבבנין שלנו לא נכנסים סוכני קירבי !!
42. קשה לי לאמין שאתה רופא
מיכאל מאיק   (05.05.08)
מותר לרופא שיהיו לו שגיעות כתיב, אומנם בושה, אבל לא נורא, קשה להאמין שרופא לא יודע לכתוב קרדית אבק הבית לגבי ניגמר לך הקרדיט.
43. לכל מטבע יש שני פנים
מיכאל מאיק   (05.05.08)
תגובתכם גובלת בעבירה פלילית של לשון הרע וגם עבירה של תורת ישראל, על פי דין תורה פגגיעה בפרנסה דינה מוות וללא זכות מחילה ולשון הרע היות ובמדינת ישראל מאות סוכנים ומרביתם אנשים ישרים שעובדים קשה לפרנסתם וגם אם קיימים כמה סוכנים סורחים אין סיבה לפגוע בפרנסתם של ישרים.
44. מה רוצים מ"קירבי"??
haim001 ,   ת"א   (27.05.08)
שואב אבק מצויין במחיר יקר - כן יקר מאוד. סוכן קירבי שדופק על דלת לקוח להראות לו הדגמה של המכשיר, יכול להגיד לא תודה ובזה זה נגמר. אם בכל זאת, הלקוח נותן לו לבצע הדגמה, ולאחר מכן שומע את המחיר שנראה לו יקר - יגיד לו תודה ושלום על ישראל! לי אישית יש קירבי כ-10 שנים, מרוצה ומצפצף על כל המלעיזים.
45. שגיעות כתיב ??????
אמיר ,   מ.מ   (07.10.08)
חשבתי שכותבים "שגיאות" מה שבטוח שמי שקונה קירבי מאבד הרבה מהקרדיט בבנק לא בטוח כמה יאבד מהקרדית במזרונים
46. נוכלים!
נעמי   (16.11.08)
חברתי, נכה מלידה, שהעברית אינה שגורה בפיה, חזרה לביתה אחרי ניתוח סרטן. באותו יום "התישבה לה על הוריד" דרך הטלפון סוכנת קירבי. חברתי הסבירה לה את מצבה הגופני והנפשי, אבל את הסוכנת זה ממש לא עניין (אולי ההפך הוא הנכון). עוד באותו הערב הגיעה אליה עם מכשיר הפלא, סרבה לצאת מהבית ובסופו של הביקור חברתי המותשת והמבולבלת, שרק רצתה שיעזבו אותה כבר לנפשה, חתמה לה על חוזה קניה. ברור שהיא לא ידעה על מה בדיוק היא חותמת. רק כעבור כ-6 חודשים ובהתערבותו של עורך דין היא הצליחה להפטר מהשואב ואף לקבל חזרה חלק מכספה. גם אלי התקשרו אנשי קירבי אין ספור פעמים, עד שאיימתי שאפנה למשטרה ואגיש נגדם תלונה על הטרדה. אז, בבקשה, שאף אחד לא יספר לי שהמכירה נעשתה "בתום לב על ידי אנשי מקצוע הגונים".
47. אנשים משועממים אוהבים לעשות נזק(עזה)
מולי קרילה ,   ארה"ב   (11.01.09)
אני נמצא בארה"ב וקירבי עולה כאן בין 1400$ ל- 2250$ גם כאן בארה"ב "ארץ התמימים" משתמשים בשיטות מכירה אשר גורמות ללקוח לקנות-כמו בכל רשת צרכנית אשר מטרתה לגייס כמה שיותר לקוחות ע"י פירסום כלומר -שטיפות מוח!!! שילטי חוצות!!! והנחות חסרות תקדים של עד 75% , וכולנו יודעים שתמיד מעלים את המחירים על מנת להוריד-זאת עובדה!!! אני לקוח של קירבי כבר 15 שנים, וקירבי כמוצר שינה לי את חיי !!! איכות , עוצמה, חיסכון , שירות ועוד ....פשוט תענוג!!! נכון - לא הכול מושלם בקירבי אבל מנסיוני אין משהו יותר טוב !!! גם כאן בארה"ב -לא עברו יותר משלושה חודשים ללא קירבי עד אשר הליכלוך עלה על גדותיו ורכשתי קירבי!!! בארץ יותר מ 15 קרובי משפחה רכשו ובארה"ב יותר מ-10 רכשו וכולם מרוצים!!!
48. בושה שיש חברה כזו ג.ק מערכות מתקדמות
יפה ,   מרכז   (19.01.09)
בושה וחרפה קירבי מוכרים לוקשים, עובדים על אנשים בעיניים סוכנים שקרנים במצח נחושה וכשרוצים למחות אין לאן ואין למי. עד מתי? כל כך הרבה אנשים מתלוננים צריך גוף שיתארגן לתביעה יצוגית נגדכם! ביינתיים מי שקורא שירשור זה:לא להתקרב לקירבי.
49. גם אותי דפקו
איתי ישראל ,   קיבוץ כפר מנחם   (05.02.09)
הסוכן משקר בזמן המכירה ועשה מצגת שיקרית השואב הישן שלי שהוא השמיץ שואב אחרי הקירבי וממשיך להוציא אבק הם לא נתנו לי להגיע בטלפון לזה שלטענתם הוא המנהל היחידי המוסמך לדון בענין ורק לאחר 14 יום אמרו שאין החזרות כמו כן הופיע אצלי כנציג החברה סוכן "כדי לבדוק את המכשיר כאילו" הוא הניע אותו ונסע 1/2 מטר לאחור ולפנים ואמר הוא תקין וכבר הכל לבצע עיסקת מכירה חדשה 5 סקיות ב170 ש"ח כאשר אמרתי שאיני מעונין הוא צעק עלי וסימן ביומן שלא יכו יותר לשום שירות בבית זה. בין שקריו היו גם "לשואב שלנו יש מנוע סילון" דבר שבגינו לבד אפשר להחזיר את ה"טובין" השקרי.
50. סוכן מכירות דופק בדלת? תזמינו משטרה!
בוב   (15.04.09)
אל תתפתו ל"דוגמה חינם", או "ניקוי שטיח בחינם". שלא יהיה לכם ספקות, הסוכן לא פרייר.
מי שרוצה לקנות שואב אבק ב 8000 ש"ח כדאי לו לקחת מונית לחברה, להשוות מחירים, לקרוא בעיון את האותיות הקטנות של האחריות, ולהתמקח על המחיר.
בהצלחה.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה