צרכנות  חדשות צרכנות
רכבת ישראל: לוח זמנים חדש וקווים נוספים
ynet
פורסם: 07.04.03, 12:25
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות ב-40 דיונים
1. ביטול חלקי של רכבות מפ"ת
שלמה ,   פ"ת   (07.04.03)
מה החוכמה בפתיחת קו חדש לכ"ס אם הרכבת מבטלת מחצית מהרכבות מתחנת פ"ת? האם זוהי הדרך לנהוג בלקוחות קבועים של הרכבת הנוסעים מידי יום מפ"ת לת"א וחזרה?
2. רכבת לאילת
דנה ,   אילת   (07.04.03)
זוהי בשורה משמחת ביותר, רק רכבות יכולות לפתור את בעיית העומס בכבישי ישראל ואת ריבוי תאונות הדרכים, שהקורבנות בהם רבים כ"כ! בשורה יותר משמחת מזו עבורי יכולה להיות רק פתיחת קוו רכבת לאילת! זה נראה אחד הדברם המובנים מאליו שצריך לעשות, אך שום דבר לא קורה בעניין. כביש הערבה הוא אחד הכבישים המסוכנים שיש, התנועה בו מסכנת מאות אנשים ביום. הנסיעה ארוכה ומונוטונית מדי, וחייבים לפתור את הקטל הנוראי של תאונות הדרכים בו!
3. יש קו אוטובוס בתחנה החדשה של ראש העין ?
יובל   (07.04.03)
4. חבל להרוס דבר טוב
צילה ,   פתח תקוה   (07.04.03)
חבל חבל חבל חבל להרוס דבר כל כך טוב שעושים !!! חבל שלא מצויין שהרכבת בפ"ת תגיע רק אחת לשעה !! חבל שלא מצויין שהרכבת בשעות מסויימות לא תעצור בפ"ת !!! חבל !!!!
5. כל שני וחמישי יש שביתה ברכבת כדאי לרכוש מכונית
אלכס   (07.04.03)
6. אבל אי אפשר להגיע לתחנות!!!
סלמן ,   תל מונד   (07.04.03)
מה שווים קווים חדשים אם אי אפשר להגיע לתחנות? למה לעזאזל כבר ארבע שנים עובדים על הרחבת כביש 553 המוביל מישובי השרון לתחנת הרכבת בית יהושוע, ואפילו לא התחילו לבנות גשר מעל מסילת הברזל שם, מה שגורם לפקקים בלתי נסבלים ולחוסר כדאיות להגיע בכלל לרכבת!
7. הוד השרון צוחקת על עצמה
ערן ,   שכונת מגדיאל - ה"ה   (07.04.03)
התחנה המדוברת בכפר סבא ממוקמת בתוך שטח הוד השרון. התחנה אמורה לתת מענה לצרכים של תושבי הוד השרון וכפר סבא. בפועל, אין דרכי גישה נוחים לתושבי הוד השרון, השטח שייך להוד השרון, המרוויח הגדול הוא תושב כפר סבא. דרך אגב, זה לא המקרה היחיד של שיתוף פעולה בין הוד השרון לכפר סבא, לשתי הערים מתקן משותף לטיהור מי שופכין. המתקן שוב ממוקם בשטח הוד השרון אולם הריחות שנודפים ממנו מגיעים רק להוד השרון. בקיצור, תושבי כפר סבא מחXXנים על תושבי הוד השרון. תודה רבה לך מר בנימיני המוכשר, ראש עירנו האהוב.
8. אין שינוי ממשי
נוסעת קבועה ,   חדרה   (07.04.03)
ראיתי כבר את הלו"ז החדש. מבחינתי אין שינוי ממשי בלו"ז. הפרבריות "נדפקו" מכל העסק. יש רכבות אחה"צ שיוצאות סמוך אחת לשנייה ואח"כ אפשר לדבר ללמפה כ- 50 דקות. אני נוסעת מזה 5 שנים. עוד בשינוי האחרון היתה הרעה משמעותית לנוסעי ת"א-חדרה.
9. רכבת מהעולם השלישי
אלון   (07.04.03)
הגאונים מרכבת ישראל שלחו לי באי-מייל "עדכון" לגבי לוח השמנים החדש. ה"עדכון" היה מורכב מהודעת טקסט פשוטה ומטומטמת בנוסח: "שלום מנוי יקר !מהיום ניתן לראות לוח זמנים חדש שיופעל מ- 12/04/03 נסיעה נעימה" איפה "ניתן לראות ?" זה כבר לא אומרים. לא צרוף לוח הזמנים עצמו, לא קישור לאתר שלהם - כלום !! ממש פרימיטיביים. ועל אלה נסמוך שיביאו אותנו בזמן ובנוחות לכל מקום ?!!!
10. איפה ההיגיון בלוח הזמנים?!
אב סורד   (07.04.03)
חבל שהרכבות שיוצאות מת"א אוניברסיטה יוצאות 4 דקות לפני שעה עגולה וסטודנט שרוצה להספיק לרכבת צריך לסתור את תורת היחסות של איינשטיין ולחזור אחורה בזמן (היה קשה לקבוע מועד חדש נוח יותר לרכבות????)
11. סוף סוף רכבת מהירה ב- 18:00 למוצקין. מצאו את החולייה החסרה !
שמואל ,   קרית מוצקין   (07.04.03)
12. חבל רק שאי אפשר להעלות אופניים לרכבת
רוכבת אופניים ,   הדרום   (07.04.03)
אז היא היתה שימושית!
13. פטור ???
ח"כ ,   קריית הממשלה   (07.04.03)
עפ"י אתר "רכבת ישראל" (http://www.israrail.org.il/), חברי כנסת וח"כ לשעבר זכאים לפטור מתשלום בנסיעה ברכבת. (בעמוד "סוגי כרטיסים" תחת "זמנים ותעריפים") מי יכול להסביר לי מדוע זה כך ??
14. מנסיוני המר עם הרכבת
שלמה ,   נתניה   (07.04.03)
אני יכול לומר שכל שינוי בלוח זמנים מגביר את האיחורים. יותר תחנות זה אומר יותר רכבות על אותן מסילות (אני מדבר על תל אביב) ומספיק שרכבת אחת תיתקע, ואפילו לזמן קצר, כדי לגרום לתוהו ובוהו בלוחות הזמנים. לכן אני אומר עדיף פחות רכבות ביום ויותר קרונות לרכבת.
15. רכבת לאילת? תגובה לדנה (מס 2)
רמי ,   רעננה   (07.04.03)
דנה יקירתי רכבת לאילת תהיה רק בעוד כמה דורות. האם לא שמת לב שכל מה שהרכבת עושה זה לשפץ מסילות בתוואים קיימים, ולא נפרץ אפילו מטר אחד של תוואי רכבת חדש. לאילת לא היה מעולם קו רכבת ולפיכך לא נראה כזה בשנים הקרובות
16. קודם שילמדו לתת שירות! נא לקרוא
יעל   (07.04.03)
1) המוכרים, הפקחים, המאבטחים. כל העובדים ברכבת הם האנשים הכי חצופים בעולם. תודעת השירות שלהם שואפת לאפס המוחלט. 2) הרכבת מאחרת כל הזמן 3) זה בלתי אפשרי להגיע לתחנות שלא בת"א ברגל - כבר יותר זול ליסוע באוטובוס מאשר שני אוטובוסים ורכבת... בקיצור. קודם שרכבת ישראל תבוא לקראת הנוסעים בה ואז אולי נתחיל ליסוע בה יותר.
17. לוחות זמנים חדשים?
רבקה ,   תל אביב   (07.04.03)
רכבת ישראל לא עומדת בלוחות הזמנים הקיימים ובעומס הנוסעים בקווים הקיימים . כדאי מאד לשפר את נושא העמידה בלוחות הזמנים של הרכבות היוצאות והמגיעות ממקום למקום לפני שמרחיבים ומוסיפים קווים חדשים וכדאי מאד גם להוסיף קרונות על מנת למנוע את הצפיפות הרבה השוררת ברכבות. אולי אז הנסיעה היומיומית ברכבת תהיה מושלמת ולא בלתי נסבלת.
18. מישהו יכול להסביר את האבסורד?
בני   (07.04.03)
אני נוסע ותיק וקבוע מבאר שבע לבני ברק. ע"פ הלו"ז הנוכחי, אני צריך לחכות בתל אביב במשך כ25 דקות להחליף רכבות. זמן הנסיעה בכל כיוון הוא כיום 1:55 שעות (לא מזהיר אבל נסבל). ע"פ הלו"ז החדש, אצטרך לחכות כשעה (!!!) בתל אביב להחליף רכבות וזמן הנסיעה הכולל יהיה כשעתיים וחצי לכל כיוון (!!!). האבסורד הוא שמשך זמן הנסיעה מבאר שבע לנהריה הוא כשלוש שעות. כלומר ע"מ להגיע מבאר שבע לנהריה יקח 25 דקות יותר מאשר להגיע מבאר שבע לקניון רמת גן לחכמי חלם ברכבת ישראל, פתרונים
19. הפתרון לתאונות
שונא כבישים ,   יחי הרכבת   (07.04.03)
להחרים את כביש שש ולנסוע ברכבת!!!!!!!!!
20. תגובה ל 15
יוסי ,   ראשלצ   (07.04.03)
ברצוני להביא לידיעתך כי כיום הולכת ונשלמת תחנה מפוארת בראשון לציון. כידוע לך ראשון לא היתה מעולם מחוברת לרשת הארצית.
21. דרכי גישה לתחנות
בתשי ,   ר.העין   (07.04.03)
הגישה לתחנות הרכבת מסורבלת מאד וחבל שלא חושבים על דרכי גישה נוחות, גשרים וכו' כדי שאפשר יהיה להנות מקווי הרכבות הקיימים והנוספים.
22. 22 בתאוריה תאכלס 28 דקות במקום 14 דקות מרמלה 18 -19 דקות
ארז   (07.04.03)
23. סתם קונספירציה לקנות את ספר לוח הזמנים החדש ב-2ש"ח
מוטי   (07.04.03)
טוב שהטורקים היו פה אחרת גם רכבת לא היתה
24. תגובה ל-15
גל   (07.04.03)
הקו לכפר סבא הוא חדש. בראשון בונים תחנה חדשה. לאורך איילון דרום בין חולון לבת ים מתוכננות שלוש תחנות חדשות. הקו מכפר סבא צפוי להימשך דרך רעננה עד שפיים. בנתב"ג מסיימים לבנות תחנה, במודיעין יהיו שתיים, ובירושלים גם. ובנוסף, יש תנון לרכבת לאירביד, ירדן (רכבת משא). אז אל תלכלך על הרכבת
25. חבל שאין שום שימוש לרכבת עד שיארגנו פתרון לאופניים.
רוכב אופניים (גם)   (07.04.03)
26. גר בצפון, עובד במרכז
המותש ,   עמק יזרעאל   (07.04.03)
אני קם בבוקר. נוסע ברכב 40 דקות עד לתחנת הרכבת (מה עם רכבת העמק?) בלב המפרץ. מגיע בזמן ! לרכבת ונוסע לת"א-אוניברסיטה כדי להגיע לבני-ברק. אבסורד: כל פעם שהרכבת מאחרת ב-10 דקות, אני מאחר לעבודה בשעה שלמה, למרות שקמתי בזמן ועליתי על הרכבת הנכונה! ומי יחזיר לי את הכסף האבוד על השעה האבודה? מה אני צריך לעשות? לקום בארבע בבוקר כדי להגיע ב-9 ? (ארבע שעות נסיעה !!)
27. גר בצפון, עובד במרכז, 2
המותש ,   עמק יזרעאל   (07.04.03)
למה כל התחנות מתוכננות ככה שבחורף קופאים למוות מרוחות וגשם ובקיץ מתים מחום. למה התחנות לא סגורות? למה לא הושקעה קצת מחשבה בתכנון? למה לזרוק זין על ציבור הנוסעים?
28. גר בצפון, עובד במרכז, 3
המותש ,   עמק יזרעאל   (07.04.03)
יום ראשון בבוקר, הזמן הכי סיוטי של השבוע. רכבת של 07:30 מלב המפרץ. בערך 159% מכלל הנוסעים הם חיילים, כל השאר גם ויש גם כמה אזרחים בודדים. אבל כולם בני אדם !!! למה מתייחסים אלינו כמו חיות? מה, אי אפשר להוסיף עוד רכבת? אי אפשר להוסיף לרכבת עוד קרונות? למה צריך להידחס כמו סרדינים בטוסטר אובן אחרי ששאבו מתוכו את כל החמצן? מה, הם לא יודעים שיום ראשון יש עומס מיוחד? אי אפשר לתכנן במיוחד לאותו יום? חייבים להיות אטומים, מטומטמים ורעים?
29. הפגנה וחסימת מסילת רכבת ביום א עד לסיום פיתוח סופי
גדי   (07.04.03)
למה מעבירים תחנה לכפר סבא כל עוד אין דרכי גישה ולוח זמנים מפורסם לאובוס דן לראש העין אני מציע הפגנה וחסימת מסילת רכבת ביום א עד לסיום פיתוח סופי
30. למה לפגוע בנוסעים הקבועים
נוסעת בקו פ"ת - ת"א   (07.04.03)
חבל שעל מנת לשפר שירות ולהוסיף תחנות פוגעים בלקוחות הקבועים של רכבת ישראל. הרכבת מפ"ת יורדת לתדירות של אחת לשעה - ועוד בשעות שפוגעות ביום העבודה של כולם. ועוד מורידים את האפשרות לקנות חופשי חודשי בקו זה!!!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה