צרכנות  טורים אישיים  יעל אונגר / האותיות הקטנות
היזהרו מיבוא מקביל
יעל אונגר
פורסם: 02.10.03, 09:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 85 תגובות ב-84 דיונים
1. שרות לדוגמא
קונה נבון ,   תל אביב   (02.10.03)
חבל שאנשים נופלים כל פעם ולא קונים מוצרים ממקומות אם "אבא ואמא" שניתן לקבל בהם שירות טוב אני קניתי ברשת סקאל כבר כמה פעמים ורמת שירות הלקוחות שלהם השתפרה מאד
2. ". שלום", רשמנו ונזכור.
משה   (02.10.03)
3. יבוא מקביל
מאיר   (02.10.03)
"הכל עושים למען האזרח " כולל הפקרתו , צריך לבדוק אם יש גם דרך להפריט את האזרח ודיינו.
4. גם אני עברתי מסכת ייסורים בגלל..
עוד מתלונן! ,   ראו הוזהרתם!!   (02.10.03)
זוג רמקולים של פירליס, שהתקלקלו אחרי חודש וחצי, רק אחרי חודש וחצי קיבלתי אותם, וגם עדיין מקולקלים, פניתי למועצה לצרכנות קיבלתי תשובה מהם אחרי 3 חודשים, אבל כעבור חודשיים וחצי קיבלתי זוג חדש - וכל זאת אחרי שעברתי טרטורים בטלפון וניתוקים וגם אחרי שאמרתי שפניתי למועצה לצרכנות, כנראה שרק ככה הם מבינים! השירות גרוע ביותר באמת מומלץ לראות מהתחלה מי היבוא המקביל!!!
5. תודה רבה - בדיוק הייתי על סף קניית טלביזיה של סוני אצלם
איתי ,   ירושלים   (02.10.03)
הם את הכסף שלי כבר לא יראו.
6. בלי להתייחס למקרה ספציפי
ספי   (02.10.03)
ריבוי יבואנים גורם לתחרות ולהורדת מחירים לטובת הציבור. יבואן מורשה אחד נוגד את חופש העיסוק וגורם לתופעת מונופול. נראה לי שהכתבה מוזמנת. אני זוכר מיקרים בהם קיבלתי שירות דפוק ע"י יבואנים מורשים וגדולים.
7. איזה מזל יש לי
יואל   (02.10.03)
בימים אלו אני בודק מחירים לגבי טלויזיה מדגם זה . כעת אני אבדוק גם מי היבואן למרות שמחירו אני מאמין גבוה יותר. דברים כאלו ושמות נותני השרות צריכים להתפרסם ברבים.
8. תשובה ל-1 : שירות סקאל - נורא!
לקוח סקאל מאוכזב ,   ת"א   (02.10.03)
אני קניתי מסקאל מייבש כביסה, פאר תוצרת גרמניה, ולאחר חודש התקלקל בו כפתור, ולאחר חמישה ביקורי "טכנאים" שלא הצליחו לתקן את הכפתור, וכמובן לא החליפו אותו, שכן לא טרחו להביא חלק חילוף, ולאחר דין ודברים אינסופי עם נציגי השירות, נלקח המייבש למעבדה, ושם הוחלף לבסוף הכפתור. עכשיו תחשבו כמה ימי עבודה בוזבזו בהמתנה לטכנאים... אל תקנו מסקאל !!!
9. זהירות!
מ. ,   גליל   (02.10.03)
"במכרז של המדינה" מס' 111 (האחרון) יש מספר מוצרים רב ומגוון של חב' "SONY" שמשום מה מיובאים ע"י חב' י. שלום. ראו הוזהרתם! חברה זו אינה(!) מורשית לייבא מוצרים אלו לארץ. היבואן הרשמי הוא "ישפאר". חב' "המכרז של המדינה" מוזמנת להגיב, ואף לתקן את המצב
10. גם עלי הם עבדו!
רפי   (02.10.03)
לפני כ-4 שנים רכשתי מגבר למערכת סטריאו של harman-kardon באמצעות המכרז (לא זוכר איזה מהם). לא ייחסתי חשיבות לשם הספק ובסופו של דבר קיבלתי מגבר לא תקין. למחרת התייצבתי במשרדם של י. שלום וקיבלתי מגבר אחר שלימים התגלה כלא תקין גם כן (חלק מהכפתורים ה"פחות פופולאריים עובדים רק דרך השלט אך לא ע"ג המכשיר עצמו). עברה עלי אותה מסכת טלפונים ובסוף נשברתי וויתרתי. לא להתעסק עם י. שלום..............ר מ א י ם !
11. השירות של סקאל תמיד אכזב
b ,   v   (02.10.03)
משלמים זול מקבלים זול
12. חברים תוציאו עוד כמה מאות שקלים
שווה כל שקל   (02.10.03)
ותקבלו שקט נפשי ! יש לי גם מוצרים של סוני, אומנם שילמתי עליהם כמה מאות שקלים יותר, אבל קיבלתי אחריות של ישפאר לשלוש שנים ולא של י. שלום לשנה אחת. תוציאו עוד עוד כמה מאות שקלים גם ככה אתם מוציאים אלפי שקלים על המוצר. השקט הנפשי שווה את זה.
13. נא לא לשכוח ולא להתבלבל !!
FUFFCV   (02.10.03)
לא מדובר ביבואן הרשמי של סוני בישראל שהוא יפשאר, אלא ביבואן אחר ולא מורשה י.שלום. לא לשכוח !!!!!!!!
14. אכן, "י. שלום" - נזכור, ועוד איך!
אהוד   (02.10.03)
צריך לדעת שיש מחיר לזלזול!
15. מי קונה באינטרנט?
ט   (02.10.03)
תאמינו לי לא שווה לקנות באינטרנט בארץ זה לא ברמה של חו"ל ולא מגיע לרמה של חו"ל גם אם אמרו לכם שזה יותר זול זה קישקוש אם תחפשו בחנויות כמו שצריך תמצאו יותר זול מהאינטרנט בהרבה אולי עדיף לקנות באתר כמו אמזון באר"הב אתר כזה בחיים לא ירמה אותכם ראשית בגלל שזה בחו"ל שנית בגלל שהוא ענק אז קניה טובה
16. מסכים עם כול מילה
קדוש   (02.10.03)
17. מנסיון העבר שרות גרוע לי שלום, לרכוש רק מקורי ראו הוזהרתם !
יעקב ,   ראשל"צ   (02.10.03)
18. גם אני נפלתי עם סקאל
רן   (02.10.03)
גם אני קניתי טלויזיה כזאת ואחרי 3 חודשים היא שכבה 3 שבועות במעבדות סקאל השונות לתיקון במעבדה מרכזית -תזהרו מקניות בסקאל
19. המכרז הישיר עובד עם חאפרים
צרכן מאוכזב ,   ירושלים   (02.10.03)
לפני כחודשיים קניתי מחשב דרך המכרז הישיר ואז התחילו הצרות המוכר ממורי מחשבים לא עמד בזמן האספקה ואני הייתי צריך את המחשב מאד דחוף לבסוף ממורי מחשבים דחו את האספקה של המחשב כל יום אמרו לי עוד יום עוד יומיים ובסוף כשניסיתי לבטל את ההזמנה כדי לקנות ממישהו אחר " המכרז הישיר " אמרו לי שאני לא יכול לבטל את ההזמנה , כיום ידוע לי בבירור שעל פי החוק אם המוכר לא עומד בזמן האספקה הלקוח יכול לבטל את ההזמנה אך חברת המכרז הישיר הטעתה אותי כדי שהעסקה תבוצע והם יקבלו את האחוזים שלהם בעסקה לסיכום : אני לא אקנה יותר שום דבר לא דרך המכרז הישיר לא דרך ממורי מחשבים ולא דרך חברת שלום ולצרכנים אני קורא להזהר מהמכרז הישיר הם לא עובדים עם ישפאר ועם היבואנים הרגילים והם עובדים עם כל מיני חאפרים " זהירות "
20. אני מבסוט מ"אולסייל"
אנטון ,   ירושלים   (02.10.03)
קניתי שם: - מגבר ורמקולים של ימאהה - די וי די של טושיבה - טלוויזיה של טושיבה 43" - 3 מיקסרים של קיטשן אייד (לכל משפחה, כל פעם מישהו אחר ביקש שאזמין לו) השירות היה מהיר ויעיל למעט מיקסר אחד שביקשנו צבע מסויים וזה לקח למעלה מחודש. מאז ייתכן והם השתנו אין לי מושג אז לא תבדקו בעצמיכם.
21. המכרז הישיר " לא ישרים "
הלקוח לא שוכח ,   רמת השרון   (02.10.03)
הם עובדים עם כל מיני חברות לא מקצועיות למה הם לדוגמה לא עובדים עם ישפאר והם כן עובדים עם איזה נוכל שקוראים לו " שלום "???
22. רק יבואן מורשה!!!
שלי   (02.10.03)
ישפאר היא היחידה שמסוגלת לתת שירות כמו שצריך. מנסיון...
23. " שלום " נזכור בפעם הבאה כשנקנה
אבי ,   זכרון יעקב   (02.10.03)
ולחברת המכרז הישיר תפסיקו לעבוד עם "שלום " ועם נוכלים אחרים ותתחילו להיות יותר מודעים לשרות " הצרכן לא טיפש " !!!
24. אסור לשתוק
אסור לשתף פעולה עם סוחרים מהסוג של י. שלום, כל הכבוד שאת פועלת כאזרחית למופת, בהצלחה
25. " שלום " נזכור ולא נשכח את הגנבים האלה
המכרז הישיר ,   רימו אותי   (02.10.03)
ואני תוהה למה המכרז הישיר עובדים ביחד עם שלום ולא עם ישפאר איפה האחריות שלהם גם אני אכלתי אותה בקנייה דרך המכרז הישיר " כי הם עובדים עם החברות הכי לא ישרות בארץ ( חברות כמו שלום)
26. שלום ולא להתראות לשלום
אילן ,   רעננה   (02.10.03)
27. ישפאר - לא צדיקים תמימים
יובל   (02.10.03)
אח היבות שבגגלם אני לא אקנה בארץ "סוני" הם חב' ישפאר. השירות שלהם מקצועי - אבל גרוע מבחינת השירות (המתנה) והמחירים המטורפים שהם גובים עבור תיקון שלא במסגרת האחריות. האם מישהו ניסה להחליף אצלם מכשיר חדש עם תקלה חוזרת? כמעט אף יבואן לא מסכים לזה - וזו מכת מדינה. צריך שיהיה חוק בעניין - שאם מוצר חדש מתקלקל 3 פעמים ויותר במהלך 3 החודשים הראשונים - או יותר מ-5 פעמים במשך השנה הראשונה - היבואן חייב להחליף אותו בחדש.
28. " המכרז הישיר , ושלום " רשמתי לפני
ראובן ,   ראש העין   (02.10.03)
עם נוכלים כמוכם אני לא אעשה עסקים ולקונים דרך המכרז הישיר " אל תשימו את כספכם על קרן הצבי " " עדיף לחשוב " רגע " לפני שעושים עסקה עם המכרז הישיר ועם שלום מאשר להצטער כל " רגע " אחרי העסקה " יום נעים לכל עם ישראל
29. קניה באינטרנט - רק באולסייל
אחד שבדק   (02.10.03)
קנית ואקנה רק באולסייל ודוקא בגלל שכאשר קרה שקיבלתי מוצר שלא תאם את הציפיות שלי - העיסקה בוטלה בעזרתם תוך יום אחד ועוד לפני שלקחו את המוצר מביתי. השירות הוא הדבר החשוב ביותר - לגבי יבואנים כדאי תמיד לבדוק מפני שבדרך כלל יבואנים קטנים שמייבאין ייבוא מקביל מביאים דגמים מעט יותר מיושנים והשירות אצלם פחות מסודר מאצל היבואן העיקרי.
30. 1+1
אמיר ,   חיפה   (02.10.03)
תבדקו ותגלו שזו הכתבה השניה בשבוע האחרון שעוסקת במכרז הישיר. הכתבה הקודמת עוסקת באתרי האינטרנט של IWIN ו THEBID. אני למדתי את הלקח.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה