חדשות  פוליטי מדיני  צבא וביטחון
שכם: המבוקשים פתחו באש - קצין שייטת נהרג
אפרת וייס ועלי ואקד
פורסם: 06.07.04, 12:25
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 196 תגובות ב-196 דיונים
1. בתור אחד שנפצע בג'נין...
א   (06.07.04)
גם אם אומרים "חייל נפצע קל", זה לא קל בכלל. התרגלנו
2. אם תהיה התנתקות, לא יהיה מי שיגלה וימנע פיגועים כאלו
שמואל ,   חיפה   (06.07.04)
3. פעולות אויריות בלבד
מכללת אורט כ"ח אביש ,   ירושלים   (06.07.04)
חיי החילים מעל הכל
4. אלוהים עזור לחיילים שנפצעו ולכל חיילי צה"ל
Almog   (06.07.04)
5. לא לסכן לוחמים למען העורף(התומך) שלהם
משה מ,,, ,   בת ים   (06.07.04)
6. לחיילים אין בררה
(06.07.04)
7. לא שווה את הפעולה
(06.07.04)
8. פעולה מיותרת
(06.07.04)
9. אין מה לחפש שם
מוחמד   (06.07.04)
אין מה לחפש שם. אם ממש מגרד - רק מהאוויר
10. דם בנינו זול!!!!!
עוה"ד דוד צימרמן ,   רעננה   (06.07.04)
במקום להפציץ מבנה ואח"כ ( אולי,לא בטוח כלל) לשלוח חיילים לטיהור,הממשלה עושה ההפך: שולחת חיילים למות,ואחר שמתים או נפצעים,שולחים מסוקים..!!!!!!! כך גם נרצח בני אייל ז"ל+12 מחבריו בג'נין במבצע "חומת-חארטאת"( סליחה: "חומת-מגן"). שלחו אותן להלחם מבית לבית מצוידים בפטישים 5 ק"ג...
11. למה מסכנים את חיי חיילי צהל??? אפשר גם מהאויר!!!
(06.07.04)
12. עד מתי ????
אחת שכואב לה ,   צפון   (06.07.04)
13. רפואה שלמה והחלמה מהירה לפצועים
דפי   (06.07.04)
14. אולי נתעורר קצת ונשים קץ לכל שפיכות הדמימ המיותרת
(06.07.04)
15. ל 12
(06.07.04)
זה הפתרון שלך ? תגידו כבר די לכיבוש די לשפיכת הדמים די די..
16. אני מסכים איתכם כי צריך
(06.07.04)
להפציץ מהאוויר אך עמדת הממשלה(כל ממשלות ישראל) הייתה שאם יש חשש שיש "חפים מפשע"(אז למה הטרוריסט בבית שלו) בבניין אז לוקחים שיריון וחי"ר. מכיוון שאי אפשר לפרוץ לבית עם שיריון לוקחים חי"ר בגיבוי שיריון
17. לעוה'ד צימרמן בוקר טוב.
שמואל   (06.07.04)
אתה אכן צודק אבל מקבלי ההחלטות עסוקים בדברים אחרים , בו במקום לפעול בדרכים פשוטות יותר, ועוד לא דיברנו על כך שחילים משדרגים את נשקם האישי בעלויות עצומות , כי מקבלי ההחלטות עסוקים בדברים חשובים.......................... יותר . האם זו הכוונה שילדינו ברווזים?????????
18. תגובה עו"ד צימרמן
אילן ,   השרון   (06.07.04)
התגובה שלך לא מוסיפה כבוד לך או לנופלים. אתה גורם לזילות זכרם של הנופלים וחבל. אם יש עדיין משהו שמאחד כאן זה הכבוד לחיילים הנופלים. אל תגרום לכך שגם זה ייעלם.
19. תנחומים למשפחה והחלמה לפצועים
ירון ,   אשדוד   (06.07.04)
20. כל הכבוד, לעצור אותם שם
אהרון   (06.07.04)
כל הכבוד לצה"ל ןלשב"כ שעושים עבודת קודש ... יש לרדוף ולפגוע במחבלים עד חורמה וצריך לעשות את זה בשטחם כל עוד הם נרדפים ומתגוננים. ןלכל התבוסתנים והבוכיים, המציאות מראה שגם לאחר ארבה שנים של רצח חפים מפשע בצידנו אתם עדיין לא מבינים שרק מלחמת חורמה תביא אותם לרצות שלום אמיתי.האם אי פעם תבינו או שזה יגיע לפתחיכם אתם..
21. איזה אסון! יהי זכרו ברוך! להפציץ מהאוויר חבל על הלוחמים שלנו
לוחם במיל   (06.07.04)
22. נכון
ממ ,   פ"ת   (06.07.04)
דוד - כמה שאתה צודק ! ליבי ליבי לך.
23. תגובה לאילן
משה ,   מרכז   (06.07.04)
עו"ד צימרמן צודק ב- 100% . אתה כנראה לא מכיר את העובדות בשטח.
24. יהי זכרו ברוך
עובדיה   (06.07.04)
25. עו"הד צימרמן צודק ב100 אחוזים
עידו ,   ירושלים   (06.07.04)
שלחו אותנו להילחם עם אמ 16 מיושן ומחסניות עקומות שאנשי מפקדה וטבחים התהדרו בגלילונים וב אמ 16 מקוצר. בושה וחרפה. שלא לדבר על העליבות המבצעית וחוסר בעבודת מטה ומודיעין מסודר לפני כניסה לקרב.
26. למה לא פוגעים מהאוויר?
תושבת גוש קטיף   (06.07.04)
כל פעולה כזו יכולה להתבצע מהאוויר , כואב על כל חייל / קצין שנהרגים בפעולות מן הקרקע. אנא , חסכו בהרוגים , אנחנו רוויים. קשה מאוד לקבור עוד קורבן ועוד קורבן .
27. מספיק ודי!!!!
רינה ,   חדרה   (06.07.04)
השתתפותי בצער המשפחה והחלמה מהירה לפצעוים. עד מתי ישלחו את ילדנו להירג???!!! כמה דם עוד צריך להישפך עד שהטירוף יגמר!!! לצאת ולחזור לעצמנו - ויפה שעה אחת קודם.
28. תגובה ל-19
מילי   (06.07.04)
קראת את תגובתו של עו"ד צימרמן? אולי אתה צריך קורס בהבנת הנקרא?
29. ל-צ-א-ת מ-ש-ם !!!!!!!!!
איציק   (06.07.04)
די כבר דם בנינו הפך להפקר
30. ל- 19 ולע"וד צימרמן
לזכרו של מפקדי הנערץ ,   קובי אזולאי ז"ל   (06.07.04)
כלוחם בסדיר ומילואים, אינך חושב ברגע קבלת הפקודה מהו המחיר האישי אותו הנך עלול לשלם. זוהי גבורתם של בנינו ואחינו הגיבורים. כאזרחים - נכון עשה עו"ד צימרמן שהעלה תהיות לגבי הטקטיקה, הצורך , דרכי הפעולה וכו', זוהי חובתינו כאזרחים למען הלוחמים. אין בדבריו של עו"ד צימרמן מלגרוע בגבורתם/הקרבתם של הלוחמים.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה