דיגיטל  מגזין
איך לקנות מחשב חדש ולא לצאת פראיירים
שוקי גלילי
פורסם: 03.08.04, 10:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 134 תגובות ב-133 דיונים
1. רק לא מרדנית
נפגע מרדנית   (03.08.04)
הם יודעים רק למכור. על לתת שירות נורמאלי הם לא שמעו!!! אל תתרשמו מהאתר המושקע או מהמודעות בעיתונות לפיהן ה"שירות מעל לכל" זה בולשיט אטומי... ראו הוזהרתם!!!
2. www.noacomp.com
עומר ,   המלצה לחנות   (03.08.04)
קניתי אצלם ואני מאוד מרוצה ממוקמים בנשר ומשרתים את אזור חיפה והקריות (יש גם משלוחים לכל מקום אחר), אני מת"א. שירות מעולה, מקצוענים ואדיבים וממש לא הייתי מחשיב אתום לשאר הגנבים בשוק.
3. אולי תעשו השוואה של ספקים?
רוני   (03.08.04)
4. המלצה חמה
טלי ,   ראשל"צ   (03.08.04)
אני ממליצה בחום לקנות באקסס טכנולוגיות. קניתי שם כבר את מחשב השני שלי וכמו תמיד, המחשב מצויין, היחס אדיב והשרות מצויין. הם חבר'ה ממש מקצוענים וזו הסיבה שאני כל כך מרוצה. האתר- www.accesstech.co.il בהצלחה...
5. כדאי לנסות ב EXCELLNET.CO.IL
דינה   (03.08.04)
6. בנוגע לפרייריות של הלקוח הישראלי-
רונן   (03.08.04)
יש לכם רעיון איך לדבר עם לקוחות שמוכנים לחסוך 50 ש"ח (שברור שלא חסרים להם), העיקר שמחיר החבילה ירד, למרות שברור לשני הצדדים שזה יפגע בביצועים שחשובים להם?
7. איבורי
Yan   (03.08.04)
איך ניתן להסביר שהמחיר באיבורי נמוך ב 1000 שקל בממוצע באותו מפרט שהחנויות שנמצעות בכתבה ??? מפרט הכי יקר שמופיע בפרסומת בעיתון מחיר של 3100 + מסך !
8. חפשו בפורומי צרכנות חוויות של לקוחות
אור   (03.08.04)
לפני שאתם קונים ברשת. לא תאמינו איזה שרות גרוע אפשר לקבל גם בחנויות הגדולות והוותיקות ביותר באינטרנט (ואני בכוונה לא מציין שמות). יש פורומים בכל פורטל גדול, כולל פה בYNET.
9. רק לא פנדה !
(03.08.04)
קניתי בפנדה ונכון שהמחירים שם הכי זולים אבל השירות פשוט גרוע ! וגרוע זה עוד לא מילה ! לוקח להם חודשיים לתקן משהו שהיה לוקח שבוע למעבדה רגילה . אל תקנו !
10. לא התייחסתם לחומרה מזויפת...
אמיר ,   תל אביב   (03.08.04)
לא התייחסתם למעבדים שמהירותם זויפה, לוחות אם שנפסלו ונמכרו כסוג ב', והתווית שלהם שונתה. לא התייחסתם לזכרונות פגומים הנמכרים כטובים, לכרטיסי מסך מזויפים. חבל
11. שטויות, מרדנית בסדר גמור
(03.08.04)
12. "שותק בקול רם"
אורי מלאכי   (03.08.04)
תהיו חברי כנסת, ותקחו, כנהוג, את המחשב הביתה (יחד עם הוידאו והטלויזיה).
13. אחריות
אלי   (03.08.04)
"רק כדאי להביא בחשבון שבדרך-כלל תאבדו את האחריות על המחשב ברגע שתפתחו את המארז." אף אחד לם יכול לדעת אם פתחת את המארז או לא. אין שום בעיה להוסיף דברים כגון זיכרון, ובימקרה של תקלה פשוט להוציא אותו.
14. לא להתקרב לאייבורי - רק KSP
(03.08.04)
אייבורי מוכרים זבל בזול. זה נחמד כשמשלמים, אבל מייאש כשצריך לחזור עם המחשב אליהם. KSP מצויינים וזולים!
15. תגובה ל-7- אייבורי
דן   (03.08.04)
עוד לא למדת שאין דבר כזה זול? או איך שסבתא שלי אומרת" על הזול משלמים ביוקר". הם מוכרים חרא של סחורה מה שנותן לך מחשב לא מתפקד ומלא בבעיות. כמו בכל דבר במיוחד במחשבים - עדיף לשלם עוד כמה שקלים אבל לקבל סחורה טובה!!!
16. הטיפ שלי: אחריות אחריות אחריות...
ליברטי   (03.08.04)
בתור אחד שכבר את ה 10 מחשבים שקנה והרכיב... אני יכול להגיד שאחריות זה אחד הפאקטורים החשובים! כמעט כל רכיב ניתן למצוא עם שלוש ואפילו חמש שנים אחריות. (אני כבר לא מדבר על שנה אחריות שזה המינימום). חלק אם אחריות יפה בדר"כ מבטיח גם איכות תואמת... רק בימים אלו אני הולך לעקור את הלוח אם שלי ולהחליפו באחר (לא חייב להיות חדש) לאחר שנתיים שהוא עבד יופי... מזל שיש שלוש שנים אחריות... אישית בשנים האחרונות אני עובד בעיקר עם pchardware מהרשימה שהציאו למעלה... ולמרות שכזה נוגע לשירות הם קצת מבורדקים ואדם יכול לקבוע טיפול ל 10:00 ועדיין למצוא את עצמו מחכה בחנות עד 12:00. סה"כ הם הגונים, מחירים תחרותיים, רכיבים איכותיים וצוות המעבדה בדר"כ יודע על מה הוא מדבר...
17. בקיצור, אם אתם לא באמת מבינים
גיא   (03.08.04)
מה הולך מתחת ל"מכסה המנוע" של המחשב, אז יש לכם מעט מאד סיכוי לדעת אם עבדו עליכם או לא.
18. קניתי ממוטקום והייתי מאוד מרוצה !
גליה, ,   פ"ת   (03.08.04)
קניתי מחשב מבחור בשם מוטי מ"מוטקום" והייתי מאוד מרוצה. הוא הביא לי את המחשב עד הבית ומחיר המחשב היה ממש בסדר. כמו כן הוא הציע לי את המחשב שהכי מתאים לצרכים שלי ותמיד אדיב. כשיש לי בעיה אני מתקשרת אליו, הוא תמיד זמין, תמיד עונה בנימוס ובאדיבות וכשצריך מגיע מהר וזה מה שחשוב. הוא עובד בכל אזור המרכז. ממש ממליצה. גליה.
19. לקנות רק אצל חנות קרובה אליכם !!!!!!!!!
משה לב ,   רעננה   (03.08.04)
אני קניתי כבר 4 מחשבים וציוד נלווה בחנות ניורון סטור הקרובה לביתי. נכון שזה עולה קצת יותר אבל:.. אני מקבל יחס אישי מרוני הבעלים, אני יודע מה מכרו לי, זמן התגובה במקרה של תקלה הוא מהיר ואין אני צריך לבזבז זמן וכסף על נסיעות,אין כמו בעל מקצוע אשר אותו אתה מכיר ויודע שהוא יהיה שם לאורך זמן לתת לך שירות ויעוץ. בסופו של דבר מה שזול עולה ביוקר וחייבים להבין שאין מציאות. מחשב במחיר זול = חלקים מזוייפים/סוג ב' ואפילו גנובים או מיצרנים שתלכו לחפש אותם ואת הדרייברים שלהם באינטרנט לשוא.
20. העצה הכי טובה היא להתייעץ בפורומים של חומרה
ארז ,   ר"ג   (03.08.04)
ואם אתם לא יודעים מה זה פורומים ולא מכירים מישהו שמבין מספיק כדי לעזור לכם בקניה אז לא יעזור כלום.
21. גל מחשבים בעכו
student   (03.08.04)
קיים 15 שנה,אמין,שירות בחינם גם אחרי שנתיים,לא מרמה,ושירות טוב מומלץ
22. http://www.i-com-it.com
G-String   (03.08.04)
חברת אייקום מספקים מחשבים מצויינים במחירים חבל"ז . קניתי אצליהם מחשב סוף הדרך P4 3.0 , 1Giga Ram Memory Graphics Card Radeon 9600 Pro במחיר מצויין . תדברו עם אילן ilan@i-com-it.com
23. מה אומרים החברים על הספקים
דורי (חי)   (03.08.04)
א. PC Hardware - זולים ומקצועיים ב. איבורי - תחמנים ג. KSP - זולים אך בלגניסטים ד. אקסלנט - יודעים לבנות מחשב אבל לא יודעים לתת שרות ה. מרדנית - כנ"ל אבל הגונים ו. למיר - חבר'ה טובים ויסודיים
24. לא להתקרב ל - EXCELLNET
אחד שנכווה   (03.08.04)
הם אולי זולים מהיתר אבל השרות שלהם על הפנים. אני קניתי מהם מחשב חדש עם זכרון (RAM) שהתקלקל אחרי 3-4 שבועות ולקח לי כחודשיים להבין שכדאי לקנות לבד זיכרון חדש במקום אחר (למרות האחריות). במשך החודשיים האלה נאלצתי להשאיר להם את המחשב פעמיים (יותר משבוע בכל פעם) לצורך תיקונו במהלכם הוחלף הזכרון (שגם הוא התקלקל).
25. comment for KSP shop
dan ,   haifa   (03.08.04)
if your buying a pc.. then try BUG computers.. at least there u got sERVICe something unheard of in KSP/IVORY or all this cheap networks that sell products and won't speak to you after it...
26. אתם טועים, הלקוח לא חשדן ולא נודניק. והוא לא טיפש
ירון   (03.08.04)
אתם הנודניקים
27. אקסלנט מצויינים
דני ,   מרכז   (03.08.04)
החנות הכי טובה, כבר מחשב שלישי ואני מרוצה
28. רק אקסלנט!!!
(03.08.04)
29. שרות הכי חשוב
אהוד ,   רמהש   (03.08.04)
טיטניום ברהמש שרות 100% הלקוח הכי חשוב להם לא מתוכחים מיד מחליפים לחדש השרות הכי טוב לאחר הקניה פותרים גם בעיות בתוכנה והכל עם חיוך והרגשה טובהללקוח
30. פרייר מי שקונה מחשב - חבל על הכסף, חבל
פרולו   (03.08.04)
על הזמן, חבל על העצבים
תגובות נוספות
חזרה לכתבה