רכב  מבחני דרכים והשקות
רנו מגאן - ועכשיו לחסכן
אלי שאולי
פורסם: 04.10.04, 12:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 84 תגובות ב-83 דיונים
61. נסה למכור רובר
איש ,   דהיישה   (05.10.04)
62. 59- אתה חמור קופץ בראש
זוהר ,   ליד מוסך רנו   (05.10.04)
לפני שאתה קופץ על 8 ועונה לתגובות על מנועי דיזל- לך תעשה קצת שיעורי בית.סליל הצתה במנוע דיזל זה לא אותו "קויל" במנוע הבנזין אלא סליל להט שמסייע לחימום הבעירה שפרק זמן הקצר מאוד בעת התנעת מנוע קר. אז למה אתה מחפש סתם?
63. ליגאל -38- כל הכבוד לך! אין
ברוריה מקרית חיים   (05.10.04)
על רנו ועל השרות במרכז המרכזי במפרץ. יש לי רנו קליאו 1997 וזה פשוט אוטו נפלא.. אין איתו בעייות כמעט ואם יש משהו השרות במוסך במפרץ יוצא מן הכלל..ואחרי נסיעה של כמה שעות, אני יורדת מהאוטו כאילו שישבתי על כרית אוויר כי המושבים מצויינים..אז שלא יבלבלו את המוח עם שטויות...בכל מכונית יש תקלה זו או אחרת אבל כשהשרות טוב כמו במוסך הזה לא מרגישים את התקלה...
64. יש סליל הצתה במנוע דיזל, לי יש רנו דיזל
בעל רנו דיזל ,   יש סליל הצתה   (05.10.04)
וכבר החלפתי פעמיים את סלילי ההצתה, מדובר באלמנטים שמחממים את הסולר לפני שהוא מוזרק לצילינדר ( "קדם הצתה" ) . כדאי להבין - כאשר הסולר קר - קשה למנוע הדיזל להצית אותו - והבעירה שלו אינה מיטבית
65. למס' 32 - חבל שאין לך מושג במה שאתה כותב
ראש דיזל ,   רמת גן   (05.10.04)
לפני שאתה כותב תגובות כדאי שתלמד את העובדות. מנוע דיזל מודרני מזהם הרבה פחות את האוויר, ותורם באופן משמעותי פחות להתחממות האטמוספירה מאשר מנוע בנזין. לידיעתך, במדינה לא חשובה שקוראים לה אנגליה.. המיסוי על רכב מהעבודה (מה שנקרא בארץ שווי מס) נקבע לא לפי מחיר או נפח המנוע, אלא לפי כמות זיהום האוויר, והמס על הדיזל הוא הנמוך ביותר, בדיוק מסיבה זו. תבדוק אם אתה לא מאמין, ואם עתיד כדור הארץ חשוב לך תמכור את הרכב שלך ורוץ לקנות דיזל.
66. יפני מול אירופאי
(05.10.04)
"כל המבינים הגדולים" במכוניות כנראה נסעו רק על עדלות יפניות. כמי שמחזיק גם מזדה 0מהעבודה) וגם רנו סניק דגם 2, (לאחר שהיה לי רנו סניק 1) אין בכלל מה להשוות. דרך אגב, את הרנו סניק מכרתי בקלי קלות.
67. שאלה
יעל ,   מרכז   (05.10.04)
במושב האחורי מצוי באמצע מין כיסא כזה. האם זהו כיסא בטיחות לילדים?
68. בעל רנו מגיב ...
גיא   (05.10.04)
בבעלותי היה מגאן RXT ידני 1.6 2001, אוטו נהדר, אפס תקלות. לאחרונה רכשתי מגאן סדאן 1.6 2005 בנזין, האוטו פשוט מדהים ! שווה כל שקל .. אז לכל משמיצי רנו למיניהם אני מציע לחשוב קצת לפני שהם מדברים . . המגאן נוח, אמין, נוסע שקט.. מדהים ! למרות שלטעמי הוא קצת יקר (125 אלף)
69. לא לגעת ברנו !!!
נפלתי עם מגאן   (05.10.04)
יש לי מגאן 98 אוט', יד ראשונה, שעשה 65,000 ק"מ בלבד! סטנדרט היצור של המכללים נמוך מאוד במתכוון. תיבת ההילוכים האוטומטית קרסה בפעם הראשונה 3 שבועות אחרי שהאוטו עלה לכביש, ובפעם השניה אחרי 56,000 ק"מ. רק אחרי איומים חריפים בתביעות משפטיות וסחבת וטרטורים שנמשכו מס' חודשים, הסכימו בקרסו לתת לי 50% הנחה על שיפוץ ת"ה - מה שבכל זאת השאיר אותי עם חור של 6000 ש"ח בכיס. מלבד זה הוחלף האגזוז פעמיים, המעבה של המזגן נאכל מעצבו בקורוזיה בגלל יצור מאלומיניום באיכות זיבלית. המזגנאים אמרו שהבעיה מוכרת בכל המגאנים - חור של 1700 ש"ח בכיס. המנועים של החלון החשמלי והמתזים הוחלפו גם הם. התקלות עם האגזוז ומנגנון החלון החשמלי גם היא בעיה מוכרת של המגאנים. אני גמרתי עם רנו! המסקנה המתבקשת: יצרן רכב שמרשה לעצמו במודע להפיל את לקוחותיו עם מוצר באיכות נמוכה ולא לוקח אחריות, למרות שידוע לו היטב שמדובר בתקלות סידרתיות, אינו ראוי יותר לאמון. אפילו אם דגמים אחרים שלו טובים יותר, מדוע לקחת צ'אנס עם נוכלים כשיש כל כך הרבה מתחרים שיתנו תמורה טובה בהרבה עבור מיטב כספכם.
70. כנסו , לי יש את האוטו!!
גיל האליל   (05.10.04)
לי יש סוסיתא רום כרמל כבר 20 שנה, חוץ מפעמיים במוסך להחליף נורה ולהחליף צמיגים לא רואה מוסך. עשיתי עליה כבר 750,000 ק"מ. סוחבת בעליות כמו פנתר , לא להאמין. לא אוכלת שמן לא דלק , שום דבר. עולה 2000 שקל בשנה לתחזק. גם הילדים משוויצים , ובימי שישי נוסעים להרצליה פיתוח להתחרות. יש גם שלט גדול מאחורה "לא מוכר!!" כי כולם מציקים לי ברמזור. בקיצור רק סוסיתא.
71. שרות כזה .............
גם אני   (05.10.04)
ל - 60 גם אני מטפל במרכזי ת"א והשירות מצויין אין מילים......... לאחר מה שעברתי בפולקספגן. (פליקס גנבים)
72. יש סלילי הצתה!
אחד שלא מ....ן את המ   (07.10.04)
במנועי דיזל של רנו יש סלילי חימום שפועלים בהתנעה שהמנוע קר במוסכים קוראים להם סלילי הצתה מנסיוני ברנו הם באמת דורשים החלפה כל 50 אלף ק"מ תהיו רציניים ואל תכתבו שטויות שאתם לא מבינים חג שמח
73. תקנו חלקי חילוף זולים- לא לקנות מהיבואן!
ערו ,   תל אביב   (11.10.04)
יש אפשרות לרכןש חלקי חילוף מקוריים בזול מחו"ל. אל תשלמו ליבואן- זו ממש שחיטה
74. רכב שיש לו סיכוי טוב
מיכאל אברם++++ ,   הרצליה(ב.א.ארג.)   (12.10.04)
אני כאיש רנו יכול לומר שזה רכב מעולה עם כל ההמצאים הבטיחוטיים , עם מנוע חיסכוני
75. מי יקנה אח"כ אוטו עם מנוע 1.5
יוסי ,   ירושלים   (15.10.04)
הישראלי הממוצע שרק מחפש גודל לא יסכים לקנות רכב עם מנוע 1.5 ולא משנה כמה כ"ס יש לו, אנשים פשוט יתקעו עם הרכב לכל החיים
76. לא לקנות רנו
(17.10.04)
לא ממולץ לקנות רנו שירות ויבואן על הפנים לקנות רק יפניות
77. המגאן דיזל אוטו נהדר - המחיר לאוטומטי מופרז ברמות
גוזון ,   תל אביב   (18.10.04)
קיבלתי מהעבודה מגאן II סדאן דיזל לפני כשלושה חודשים. האמת? בהתחלה חששתי מהמנוע הקטן יחסית, אבל כמי שנוסע יום יום לירושלים, נוכחתי שהאוטו סוחב כמו גדול. גם הצריכת דלק מדהימה (20 ק"מ לליטר בממוצע), ועל נוחות ואיכות הנהיגה אין מה לדבר. בעבר הייתה לי מגאן 1 אוטומטית (בנזין) 1600, ועל אף שגם זה דגם נוח, בטיחותי ומהיר - הוא קצת רגיש באזור הגיר. למיטב ידיעתי, במגאן II סידרו את זה. רציתי את המגאן דיזל אוטומטית, אולם למרות הבונוס של עוד 20 כ"ס והתיבה האוטומטית - תג המחיר שלה מוגזם בעיני, ולא נראה לי שתוכל להיות תחרותית בשוק הדיזל עם המחיר הזה.
78. מגאן II רכב מלא תקלות, חייבים מוסך שרות
דני   (20.11.04)
מי שקונה מגאן II שידאג למוסך שרות ליד הבית. כל יום שני וחמישי בעייה שדורשת מוסך. אפילו להחליף נורה קשמית צריך מוסך. אם איתרע מזלך ואיבדת את מפתח הרכב תאלץ לשלם לא פחות מ- 1820 ש"ח.
79. רנו מגאן דיזל
חיים ,   תל אביב   (05.04.05)
בתור משתמש של .3. שנים בדגם דיזל אוטומט הרכב פשוט מכה >> טיפולים יקרים >> הגבלה למוסכי החברה והכי חשוב הגיר אוטמט שבק חיים פעמיים ב- 90000 ו 120000 כאשר התיקון יקר ואין חלקי חילוף בשוק לאחר פירוק .
80. רנו דיזל ידני- התרשמות
אבי ,   אור יהודה   (04.10.06)
שכרנו רכב רנו דיזל ידני סטיישן 1600 לשבוע. 4 מזוודות נכנסו מאחור בלי בעיה. האוטו נוח מאוד בנסיעה. לא מרגישים מהמורות. המרחב ליושבים מאחור גדול. האוטו חסכוני מאוד. יש לו הילוך שישי. יש לו בקרת טמ' דיגיטלית המפעילה מזגן רק כשצריך. האוטו סוחב מצוין גם בעליות. לאוטו יש שטויות האופיניות לצרפתים. האוטו מניע בלחיצת כפתור רק אם לחצת על הקלץ'. להגיע לחגורת הנהג צריך גמישות של בובת גומי. מנורת אזהרה המראה מפתח, דלקה כל הזמן- לא ברור לי מה זה אך מההשכרה אמרו שזה בסדר. האוטו משמיע בכיבוי והצתה צילצול הדומה לצילצול טלפון, וכל פעם חיפשתי את הסלולרי.
81. רנו מגאן-2005 מן המצויינות במכוניות רנו.
אריק ,   תל אביב   (07.02.08)
קניתי את המכונית ב-יוני 2004 ,ועד היום חלפו למעלה מ-3.5 שנים . עשיתי כבר 78000 ק"מ ,מלבד הטיפולים השיגרתיים ,לא היו לי כל תקלות . המכונית מרווחת נוחה מאד לנהיגה וגם גבוהה ,לעומת המכוניות שהיו לי .
82. רנו מגאן דיזל
דודו ,   תל אביב   (23.10.08)
הנהג הישראלי מובל כמו עדר סוסים עיוורים אחרי המכוניות היפניות ע"י שמאי הרכב אני יכול להגיד לכולם שיש לי רנו מגאן דיזל לעבודה ולאישתי קניתי רנו סניק ואין הנאה בנוחות הישיבה והמרחב הפנימי הגדול שיש לרכבים ה"נל
83. מגאן דיזל = הנאה צרופה
יוני   (13.03.10)
אני נוהג עם מגאן דיזל שגמעה כבר 230,000 מבלי לצייץ. מרווחה, בטוחה, נעמה לנהיגה, מאיצה כמו פנתרה. פשוט סוס עבודה. ואני הייתי ממתנגדיה... הבעיה שהשוק שלה על הפנים והיא מתרסקת במחירונים.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה