צרכנות  שיווק ופרסום  חדשות הפרסום
הסלוגן החדש של סלקום: ככה זה כשאוהבים
שלומי דונר
פורסם: 20.10.04, 09:20
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות ב-35 דיונים
31. השיווק של סלקום נרדם בשמירה.
משועממת ,   שרון   (23.10.04)
חברים... שום דבר חדש. משעמם, מוכר, דביק, לא שונה בכלום. אז הורידו את הצל מהלוגו. אז מה? זו המהפכה? שטויות. מערך השיווק של סלקום מתבקש להתעורר!! עובדים עליכם- אתם לא רואים? זו ההוכחה שלמקאן לא היה פתרון אמיתי לפלאפון. מזלם של פלאפון. שם ממש רואים את השינוי.
32. תגובה ל- 4
אורן ,   מרכז   (23.10.04)
אומנותית? מדובר במכנה המשותף הכי נמוך שיש. מביך. זו המילה. פרסומות מלפני 200 שנה. מותגים שמכבדים את עצמם לא היו מעיזים לבחור פתרון כזה לא אמין. אהבה - נו באמת, הם אוהבים רק את הכסף שלנו. סלקום, עכשיו יש לכם הרבה יותר מה לתקן. לא רק מחירים.
33. מעורר בחילה
איתן   (23.10.04)
נמאס כבר מכל ההתחנחנויות האמוציונאליות המטומטמות האלה. סלקום זו חברה עיסקית למטרות רווח קר וברור, אל תמכרו לנו אהבות ופרצופים מחייכים כאילו הכל בעולם ורוד. ויותר חשוב - מי נתן לכם את הרשות לקחת בעלות על אהבות? ככה זה שאוהבים !?, תעשו לי טובה - עופו לי מהטלויזיה!!
34. תגובה ל 32 ו 33
שובב ,   ת"א   (24.10.04)
אתם מסוג האנשים שלא משנה מה - תמיד ידברו רק על הדברים הרעים והמגעילים שיש !! כי מה לעשות -אתם כאלה !!! ולגבי הפרסומת - אחלה רעיון !!! מה רע באהבה ??!! או שחבר'ה כמוכם לא יודעים מהי אהבה ! ברור שסלקום רוצה להרוויח - זו חברה פרטית וכל חברה רוצה להרוויח ומי שאומר אחרת אז כנראה שהוא לא בעל עסק ! קח את כוונת הפרסומת לכיוון אחר ולא לכיוון שסלקום אוהבת אותך - אלא על הקשר עם הסביבה האוהבת שלך ( למרות שכנראה אין לך , לפי התגובה ! )
35. בפרסום מכנים זאת ESP, יצירת מכירה על ידי פנייה לרגש...
BOB   (24.10.04)
אבל אם לאמר את האמת, מישהו כאן, מלבד כל עובדי סלקום שמעבירים שעות נוספות בכתיבת תגובות כאן, מאמין שכוונת סלקום לדאוג לנפשינו העדינה??? או לכיסם התופח???
תגובות קודמות
חזרה לכתבה