תרבות ובידור  כללי
נרצח במאי הולנדי שביקר את האיסלאם
אי.פי
פורסם: 02.11.04, 13:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 101 תגובות ב-101 דיונים
61. מאז רושדי חי בפחד, במסתור עם סוללת מאבטחים והוא מוסלמי
(02.11.04)
62. איסלאם דת קיצונית, רצחנית ואם לא ירסנו אותם ישתלטו בעולם
(02.11.04)
63. מגיע למע שמתערב בעסק לא שלו
ואליד ,   משולש   (02.11.04)
פעם הבאה שיכתוב על איאקס או על תחנות רוח ושלא יתעסק בענייני האיסלאם . לו כבר לא תהיה פעם הבאה אבל זה מופנה לכל הבימאים והחכמים הגדולים האחרים.
64. תיאו ואן גוך - זה לא היה השם של אח של וינסנט ורן גוך?
תום   (02.11.04)
65. איסלאםהוא סרטן ,הוא יותר גרוע מכת השטן
נשבר מהאסלאם   (02.11.04)
66. הבעיה איננה הדת, אלו הקיצוניים שמאמינים בה...
סתם ,   אחד   (02.11.04)
בכל דת בעולם ישנם קיצוניים, והאנשים הללו הם הסכנה האמיתית. רק לפני כמה ימים היה טקס לזכרו של ראש ממשלה מסויים שנרצח גם הוא ע"י דתי-קיצוני, אבל כנראה שהתזכורת הזאת לא עוזרת לאף-אחד אם אנשים ממשיכים להאשים את הדת. אך בכל זאת חייבים להפריד ענייני דת ומדינה, כדי שפוליטיקאים יפסיקו כבר לנצל את זה.
67. אוהו, 56 - כמה שאתה טועה!!! לאירופים לא תהיה בעיה לדחוף את
המוסלמים לתאי גזים ,   הם רק נראים פראיירים   (02.11.04)
56, אתה טועה ובענק!!! האירופים רק נראים ונשמעים כמו חתלתולים עדינים. הם היו ונשארו חיות. אם הם ירגישו שהמוסלמים דוחקים אותם עם הגב לקיר, הם לא יהססו לרגע לפני שהם ידחפו אותם לתאי גזים. שלא יהיו לך אשליות בעניין הזה.
68. מדור מאד תרבותי
מיושן ,   טעון שדרוג   (02.11.04)
מצאתם לנכון לפרסם את הרצח של הבמאי ההולנדי ע'י מוסלמים קיצונים, דוקא במדור תרבות. לתומי חיפשתי את הכתבה במדור פלילים אך לכם יש גישה שונה לגבי מה זה רצח. אולי אני טועה ורצח פשוט שודרג ואני ישנתי ולא שמתי לב לכך
69. היכן שיש מוסלמים יש טרור. (אבל יש להם נפט).
יוסי ,   רחובות   (02.11.04)
70. "קורבן - שלום"
י. מגן   (02.11.04)
יש להסביר להולנדים: הוא קורבן ראשון של ה"שלום" - שלום לתרבות המערב ,אותה רוצה למחוק האסלאם הפנאטי.
71. ההולנדים הנאורים לא יודעים לחיות בדו קיום?
הפרוטוקולים של ,   זיקני האיסלם   (02.11.04)
72. לפנות את הולנד
אזרח ,   ישראל   (02.11.04)
לצאת מהשטחים ההולנדים די לכיבוש הנוצרי
73. יש משהו דפוק וחולני בחברה המוסלמית אבל הם מתכחשים
ואן חאראטן   (02.11.04)
יחסם לאישה מביש, יחסם לחיים - אין דבר כזה. דמוקרטיה? הצחקת אותי. צריך להביא זאת אל העולם הנאור ולהכות בברזל הזה כל עוד הוא חם. לתשומת לב משרד החוץ.
74. ל47 גם למוסלמים אפשר להצמיד רשימות ענק מההסטוריה,לא זה הנושא
קצת מהנושא בפנים   (02.11.04)
במערב הנוצרי נשבו כל מיני רוחות במאות האחרונות-חילונות דמוקרטיה קומוניזם ליברליזם הומניזם פלורליזם "האחר" פטריוט-לאומי-לאומני והמבדיל ביניהם ועוד וכו' בחברות המוסלמיות לא באגליה הקולוניאליסטית התנהלו ויכוחים נגד בתוך הפרלמנט האנגלי. את הנאצים מיגרו מערביים אחרים. הולנד ובלגיה הרי פתחו תפישות אחרות. הישוב היהודי לפני המדינה נקרע מויכוח פנימי. בקורת פנימית בימינו במדינה מוכר. בקיצור בעולם המוסלמי לא קורים שינויים ודיונים פנימיים שבעולם הלא מוסלמי כן קרו וקורים
75. מוסלמים בארץ נאורה,
בא לגן   (02.11.04)
הולנדי מוסלמי, או מוסלמי הולנדי, איך נכנה מוסלמי רוצח בעל נתינות הולנדית?
76. תרבות סגורה ששקועה בעבר עם תגובות אנכרוניסטיות על מה שמאיים
מאיים כביכול   (02.11.04)
77. 8 הוא ציני או מטומטם?
עקב אכילס   (02.11.04)
78. הרצח התאפשר כי הם לא בנו גדר
המגדר   (02.11.04)
שתשאיר את המהגרים בחוץ
79. ההולנדים "האהבלים" אכלו אותה עם המוסלמים
סלאח אדין אל איובי ,   קרני חיטין   (02.11.04)
הם היו שטופים בתאוריות לברליות על אחוות עמים וסיוע לנידכאים ופליטים ומילאו את ארצם עם ערבים ומוסלמים ולא הבינו שהכניסו סוס טרויאני. עכשיו מגיע לפרעון הצ"ק הראשון ועוד יהיו עוד הרבה כאלה. שישאלו אותנו מה לעשות אולי ניתן להם שעור פרטי.
80. משום מה אני לא מרגיש צער...
ראובן   (02.11.04)
בדרך כלל אני ממש עצוב לשמוע על אדם שנרצח... במקרה של האירופאים ממש לא מזיז לי... אני מאחל להם שיילחמו עם המוסלמים שנים, שיקיזו אלו את דמם של אלה. לא רציתם את היהודים - קבלו בששון ובשמחה את המוסלמים - שיהיה לכם בתיאבון ולבריאות.
81. ל23- מוטי- המוסלמים לא התקדמו כבר 1400 שנה. אתה מאמין שבדור
אחד הם יסגרו פיגור כ ,   ל כך גדול במנטליות   (02.11.04)
שלהם לעומת כל העולם הנורמלי והשפוי? נראה כאילו בינתיים הפער המנטלי הזה גדל והולך.
82. לגיא-27- הלואי שאתה צודק ויום יבוא והם יבינו את זה. בינתיים
עקב אכילס   (02.11.04)
נראה שהם אפילו לא מתקרבים להבנה. להיפך- הם מתרחקים ממנה.
83. אירופה עוברת תהליך איסלום
גיל ,   ירושלים   (02.11.04)
בסופו של התהליך זה אירופה כולה תהפוך ליבשת של איסלאם לדוגמא בצרפת הערבים מתחתנים עם נשים צרפתיות ומאסלמים אותן וכך הדור הבא הוא מוסלמי אותו הדבר באנגליה והולנד וגרמניה ואיפה שלא תירקו באירופה תמצאו שהערבים המוסלמים בשקט בשקט משתלטים על אירופה וכובשים אותה בזקפה ובזרע לצערי התהליך שמתחולל בארופה נמצא אצלנו בשלב קצת יותר מתקדם ותוך 20 שנה ישראל תאבד את הצביון היהודי עצוב לא ?
84. המוסלמים כבשו את ארופה התמימה שרק עכשיו מתעוררת
רמברנדט ,   אמרספורט הולנד   (02.11.04)
חייבים לעצור את האיסלם דת מסוכנת וקיצונית לפני שיהיה מאוחר מידי ראו ערך 9.11
85. זוהי תודת המוסלמים לתמיכת הארופאים בהם
מתנחל מהערבה ,   ערבה תיכונה   (02.11.04)
86. רוצחים. על מה בדיוק יש לדבר איתם? על מוסר?
די לפסטיבל עארפאת ,   די לדי   (02.11.04)
87. ימני שונא ערבים. מגיע לו
(02.11.04)
88. ל56 ה"כנעני"- צר לי עליך בן דודי זוליץ-אתה כנראה אינטליגנטי
עקב אכילס   (02.11.04)
ולכן מתוסכל ומלא רגש נחיתות. דבריך מלאי סתירות. אתה מתגאה באיסלם, אבל במה? 1. שהוא מגלם ברובו את העקרונות המופיעים בספרי הקודש היהודיים!!!! 2. שהוא דת ענקית. אבל לנצרות ולדתות של המזרח יש הרבה יותר מאמינים- אז הן יותר מוצלחות מהאיסלם? בזהירות רבה עלי לומר לך שאם תטרח לקרוא את התורה, כפי שאני טרחתי לקרוא את הקוראן- תראה עד כמב גרוע הוא החיקוי של שתי הדתות המונותאיסטיות האחרות לתורה וליהדות. וחוץ מכל זה תדע לך שמה שקובע בכל דבר הוא האיכות ולא הכמות. שלך - בתקוה שתחשוב יותר.
89. כנראה שצדק לפי מה שעשו
(02.11.04)
אם חס וחלילה היינו כמוהם, והיינו רוצחים כל אחד שביקר אותנו, האוכלוסיה בעולם היתה די מדוללת..
90. יש לי שאלה
אני ,   תל אביב   (02.11.04)
יש לי שאלה והיא לא רטורית ואני לא גזענית, אני באמת מחפשת תשובה מדעית. הרי ידוע שכאשר קרובי משפחה מתרבים (בני דודים בעיקר), יש סכנה למומים בילד. עכשיו שאלתי היא כזו: מכיוון שנישואין בתוך המשפחה ובתוך חמולות הוא מנהג ותיק בתרבות האיסלמית, האם ייתכן שהמגוון הגנטי של המוסלמים הוא דליל יותר ולכן ישנה תופעה של אוכלוסיה שלמה שיש לה, אנסח זאת בעדינות - אולי בעיות גנטיות שכליות המתבטאות בהתנהגות שכזו? כלומר האם ישנה אפשרות שכפי שבזיווג בני דודים יש סכנה לולד אוטיסט, אולי גם ישנה סכנה לדרגות מתקדמות פחות של רפיון שכלל אשר אינן זוכות להכלל תחת מונח רפואי?
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה