רכב  משפט וצרכנות
כך תרכשו רכב משומש מליסינג
בני ברק
פורסם: 05.08.05, 13:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 136 תגובות ב-135 דיונים
1. Can anybody explain please
Doron ,   Las Vegas   (05.08.05)
I still dont understand how leasing works in Israel, and why its not the same cars as everyone else buys, like in USA
2. ממליץ לקנות מאויס - טיפולים במוסך מורשה
yuvalal   (05.08.05)
מחיר היה הכי אטרקטיבי ולא פחות חשוב יחס אישי שקבלתי גם לאחר שנה מקניית הרכב.
3. תורה רבה
thme ,   תל אביב   (05.08.05)
תודהה רבה אני עכשיו מבין טוב יותר בליסניג ואני הראשון חחח
4. שטויות!!!
momo   (05.08.05)
שכחתם לספר שרכב ליסינג "טוחן" סלעים כל סוף שבוע בטיולי המשפחה... שכחתם לציין שעל רכב הליסינג לומד לנהוג הבן של המשתמש ברכב... ושכחתם את החשוב מכל: רכב ליסינג לעולם לא יוחזק ויטופל כמו בעלות פרטית שמחזיקה את הרכב ביד אוהבת...אחרי הכל זה רכב שלאיש לא באמת איכפת ממנו... שבת שלום!
5. כתבה מבלבלת ולא תמציתית.
אדיר   (05.08.05)
בעקרון כדאי לקנות כל רכב ,לא משנה מה מקורו.לליסינג אין שום עדיפות. כדאי לקנות מליסינג בתנאי... א. המחיר נמוך ממחיר המחירון לפחות ב15% אל תאמינו לנציג מי נסע על הרכב,אין כל אפשרות להוכיח.לכן בידקו את ברכב לגופו של עיניין.האם הוא תקין,האם הק"מ סביר,היסטוריית טיפולים ושקללו את הכל. אין להסתמך על כל המלצה אחרת כולל מחיר שיש לשלם.תתוכחו עם החברות ואל תשלמו יותר ממחיר מחירון מינוס 15% כאשר המלצתי היא לשלם פחות. צא וראה,חברת הליסינג משלמת לדוגמא 120 אלף שקל על רכישת רכב.במשך תקופת הליסינג היא מקבלת בממוצע כ-2500 עד 3000 ש"ח.דהיינו במשך 3 שנים היא קיבלה 3000x36=ש"ח108000. המסקנה שיש מרווח תימרון גדול במחיר גם אם ניקח בחשבון את ההוצאות של חב' הליסינג במשך 3 שנים. מסקנה!לבדוק לגופו של עניין את הרכב ולעמוד על שהמחיר יהיה נמוך משמעותית מהמחירון.
6. קניתי מליסינג והגיר הלך אחרי 7 חודשים
מ"צ   (06.08.05)
קניתי מליסינג והגיר האוטומטי הלך אחרי 7 חודשים, כאשר הרכב עשה לפי מד האוץ כ800000 ק"מ, התברר שלמרות שהיה רשום שהוחלף שמן הגיר ב50000 ק"מ כנדרש לא כך היה הדבר לאחר בדיקת מעבדה בטכניון, בית משפט לטביעות קטנות חייב את הליסינג ב70% מערך חשבונית ובמחיר מלא של הבדיקה שהוצגה בבית המשפט לתקון הדבר במוסך מאזדה.
7. To 1
High Tech   (05.08.05)
when you arrive to israel "please ask the meaning of "KOMBINA
8. רכבי ליסינג
נהג ליסינג לשעבר   (06.08.05)
לעולם לא יכילו 6 כריות אויר. יש סוגים של רכב איכותי ומאובזר שלעולם לא יהיה בליסינג (למשל 5 דלתות, סטישן, רכבי יוקרה קטנים, צבעים מסויימים, יצרנים מסויימים...) אלו נרכשים רק ע"י פרטיים ובגלל מיוחדותם (היחסית) יקבלו טיפול נאמן יותר. כבעלים של רכבי ליסינג עלי לציין שמעולם לא הרמתי את מכסה המנוע (אפילו כשביקשו ממני בתחנות הדלק לבדוק שמנים). לסיום, המחירון של יצחק לוי מושפע מחברות הליסינג והביטוח ומוריד את הערך של המכוניות שמיועדות לרכישה פרטית. למשל אמינות הוא פרמטר חשוב מידי לעומת עליות תחזוקה וביטוח בגלל שזה מה שמעניין את חברות הליסינג- כל עוד המכונית ברשותם.
9. מספר 4 - כמה אתה צודק !!!!!!
ארתור   (06.08.05)
10. עדיף לקנות מליסינג ולא מישראלים נכלוליים.
(06.08.05)
11. שכחתם את הפרשה עם החזרת הק"מ בשעון?
יואב   (06.08.05)
אחת צחברות הליסינג ה"בטוחות" האלה נהגה להחזיר קילומטראז' בשעון עד שבלש פרטי שרצה לקנות לעצמו עלה על זה. מי יודע איזה עוד רמאויות רצות שם. ובכלל, תנסו אחרי למכור רכב שאחת הידיים הייתה חברה.
12. תשובה ל-5: 15% מתחת למחירון מקובל גם בשוק הפרטי
מכרתי פעם   (06.08.05)
5% מתחת למחירון נחשבת עסקה טובה מאד. 10% מתחת זה ממוצע ובדגמים מסויימים 15% מתחת למחירון זה הנורמה. היתרון היחיד של הליסינג שהם נותנים אחריות מסויימת (לא יודע אם היא שווה משהו) ובד"כ גם תשלומים.
13. תיזהרו מכתבות מוזמנות!
  (06.08.05)
ואל תחשבו לקנות מיליסינג, כי רק תסתבכו.
14. קניה מליסיג - תלוי גם מאישה חברה.
יעקב   (06.08.05)
כתבה טובה מאד - ברצוני להדגיש מספר נקודות שהתנסיתי אתם בעבר (לעולם לא אקנה יותר מליסיג...) - בדיקת הרכב (לקנות) - כנראה נבנית במיוחד עבור חברות הליסיג. לא שמישהו משקר - פשוט מעלימים נושאים. כגון תיקוני צבע ופחחות "קטנים" אבל מעצבנים - TRADEIN בחזרה - מוכנים לקנות אבל בתנאי שתתבצע בדיקה וכאן מתחילה "העבודה בעינים" חברת ליסינג מסוימת מעניקה קופון הנחה לבדיקה למכון - (כמובן עם חותמת) ההנחה 150 ש"ח - וראה זה פלא - בתוצאות בדיקה עם הנחה הליקויים נמצאו "משמעותיים" וללא הנחה במכון אחר מאותה רשת - ללא הנחה - הליקויים הפכו לפתע -"לא משמעותיים" עם הנחה - תיבת הילוכים - "דפיקות החלקות - "נדרש תיקון" ללא הנחה - תיבת הילוכים - "נדרש כיוון..." אז איפה בכל זאת רוכשים מכונית משומשת?? אצל היבואן - מספר גודל של יבואנים מןכנים כיום לקלוט מכוניות משומשות בתנאי TRADE IN בהפחתה של עד 15% מהמחירון לרכישת רכב חדש. (הפחתה נמוכה בהרבה ממה שיתקבל בחברות הליסינג (הבדיקה....) ומכונית משומשת מסוג המיובא על ידי היבואן - במחיר הוגן - ובאחריות מלאה של היבואן. שיהיה לכם במזל טוב...
15. טיפולים תקופתיים
השואל   (06.08.05)
האם יש חברות שידועות בכך שהן פחות מזייפות מהאחרות בביצוע טיפולים תקופתיים הנדרשים בהוראות יצרן הרכב ? או שכולן כבר מזמן עברו ל"טיפולי שמש", לוקחות את הרכב מחב' ההיי-טק, מעמידות אותו במגרש חניה בשמש, וחוזרים בשעה 16:30 עם סיפורים איך הצליחו לבצע טיפול גדול ולהוציא את הרכב באותו היום מהמוסך ?? (לפעמים עושים ספריי ריח בפנים, בשביל ההרגשה הטובה של הפרייאר התורן . . . )
16. 13 הוא אחד האנשים ש-10 מדבר עליהם.
(06.08.05)
17. קשקוש
יניב   (06.08.05)
לא לקנות מחברות ליסינג המכוניות שם גמורות. לקנות רק מפרטי. לא חסר מכוניות בשוק.
18. לא רע לקנות בליסינג- קראו ולמדו
אפי ,   דרום   (06.08.05)
רכשתי לפני 3 שנים רכב מאוויס ברחובות מסוג יונדאי לנטרה סטיישן. אמנם עם 100,000 ק"מ אולם גם לאחר 70,000 ק"מ שעשיתי המכונית לא רואה מוסך פרט לטיפולים. אוויס היא חברה טובה ואמינה, ועסקת הליסינג השתלמה לי מאד. בחורף אחליף את הרכב ותנחשו היכן אלך לקנות?... נ.ב אני לא עובד של אוויס
19. תגובה ל 13
(06.08.05)
הכותרת נכונה לגבי כל התחומים.
20. תובנה
אלי ,   נהריה   (06.08.05)
את הכתבה ותוכנה הבנתי מהתגובות. עכשיו אני יודע אם וכיצד לקנות רכב מחברת ליסינג.תודה רבה למגיבים.
21. עדיף פמה
מנחם שקש ,   ת"א   (06.08.05)
לכל מי שרוצה אוטו כמו שרצה כל החיים עדיף לקחת הלוואת מימון לבדוק לבד את הרכב ולשבור עיסקה מתי שרוצים ללא קנס( קחו בחשבון)
22. מי המשוגע שקונה רכב מליסינג בכלל.?
שי   (06.08.05)
23. ל 1 - שונה לגמרי מהשוק האמריקאי
עונה   (06.08.05)
בארץ משיקולי מיסוי ורישום הוצאות הליסינג כדאי ומקובל העיקר בחברות ועסקים והרבה פחות אטרקטיבי לפרטיים. לפרטיים זה בעצם הסדר מימון די יקר ולא כדאי ולכן לא נפוץ כמו באמריקה. מכיוון שכך מרבית ריכבי הליסינג לשעבר באים מחברות, מאידך חלק גדול מרכבים אלו היו צמודים לעובדים בחברות כרכב אישי ושימשו כרכב פרטי/משפחתי. כשמוצאים רכב כזה שמחזיקו גם התיחס אליו יפה זו בדרך כלל קניה לא רעה כיד שניה.
24. קניתי מאלבר
מ.ס ,   דרום   (06.08.05)
קניתי לפני שבועים באלבר ואני לא מצטער הרכב ברמה גבוהה לקחתי לבדיקה ובבדיקה מופיעה מה שאלבר נתנה לי בבדיקה שלהם
25. אזהרה נוספת
avi   (06.08.05)
במציאות יש להוריד על רכבי ליסינג בין 10 ל 20 אחוז לפחות . זכרו כי בזמן המכירה יורידו לכם לפחות 20 אחוז, יש לבצע בדיקה במכון מהימן עליכם ולא ליסמוך על בדיקה שתינתן לכם מהחברה,זכרו רכבי ליסיג אינם מטופלים כראוי בחלפים מקוריים ,רובם עוברים היתעללות על ידי הנהגים,היזהרו ממגרשים כאילו של ליסינג .
26. ל- 15 רכשתי מבדג'ט והיה בסדר גמור
חנן   (06.08.05)
קניתי מגאן וגם אני לא האמנתי למידע שנתנו לי, בדקתי עם המוסכים וכל המידע היה נכון. המחיר היה נמוך מאד, עברו כבר שמונה חודשים ובינתיים אין לי שום בעייה
27. מה אים רכב לסינג שרשום על הסוכנות היהודית
טל ,   ת"א   (06.08.05)
רשום על הסוכנות היהודית ולמעשה הרכב בשימוש המישטרה עד לקלומטרז מסוים ומוחזר לחברת הלסינג (אור ירוק) למה חברות הבטוח במיקרה של טוטלוס משלמות פחות ממה שעלה הרכב באחוזים ומפחיתות לדוגמה 20% ?הכל קומבינה בנהם והאזרח נדפק
28. קניתי מאלבר והם היום בסדר גמור
TB ,   ת"א   (06.08.05)
29. עוד אינפורמציה למי ששוקל לקנות רכב מליסינג!
Goofy   (06.08.05)
רק מי שעובד בחברה שבה למרבית העובדים רכב ליסינג, יכול לדעת באיזה זלזול וחוסר איכפתיות מתנהגים לרכב גם הנוהג בו וגם חברת הליסינג שמטפלת ברכב במוסכים עלובים ללא ידע וחלקים,ועד חלק גדול מן הנהגים ש"קורע" לאוטו את הצורה. אני לא הייתי קונה אוטו מהם אלא אם הייתי יודע בדיוק מי נהג בו ואיך! וגם אז הטיפול החסכוני של חברת הליסינג מרתיע מאד.
30. סכנת נפשות ! בידקו טיפולים בפועל, לא רק בצג במחשב של המוכר
צחי ,   חיפה   (06.08.05)
גם אני קניתי רכב ישירות מליסינג ! היה נחמד במשך שנה אחת.. עד שיום אחד באמצע נסיעה התפרק לגמרי המנוע (רעש אדיר ועשן מהאגזוז) ומדובר ברכב שנת 2003 !! עם 80 אלף קילומטר. הרכב היה באחריות היבואן (במקרה שלי היה לרכב ארבע שנים אחריות). אבל כדי לממש את האחריות ולקבל מנוע חדש ההיתי צריך להשיג את החשבוניות על הטיפולים ברכב. ומה רבה היתה הפתעתי.. טיפולים נעשו ברכב בזמן אבל במוסכי מדרכה. טיפולים ברכב כל 15000 קילומטר. מחיר הטיפולים היה כל כך נמוך 100-250 ש"ח שלפי דעתי, החסכון של חברת הליסנג עלה לי במנוע. כי מוסך שדורש עבור טיפול 15000 רק 200 שקל לא תמיד מבצע בפועל על מה שהוא מחייב. בכל מקרה ההיתי חודש בלי רכב וההיתי צריך לשכור על חשבוני רכב למשך חודש. להילחם עם הבירוקרטיה הישראלית כדי להשיג את החשבוניות (יותר מחמישה ימים של טלפונים ופקסים, גם מעורך דיני). קיבלתי מנוע חדש אבל כאב הראש היה אדיר. בידקו טוב טוב את הרכב. וזיכרו. הטעם הרע של ביקור במוסכים נשאר הרבה אחרי ה20 אחוזים פחות שתשלמו בפועל על הרכב. אני את הלקח למדתי. לעולם לא אקנה רכב מליסינג.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה