חדשות  חדשות בארץ  כללי
בערב החג: שלושה הרוגים בתאונות דרכים
כתבי ynet
פורסם: 04.10.05, 11:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 213 תגובות ב-213 דיונים
91. רוכב r 750 לשעבר ואפנוע זה רוצח ( כנסו )
ע.ע.   (04.10.05)
רכבתי די הרבה זמן ולמזלי אני עדיין חי ומי שרוכב יודע שהמשפט לי זה לא יקרה תמיד נכון כל אחד לעצמו. אבל לא תמיד זה קורה לך זה קורה לחברים טובים שרוכבים איתך ( נהרגים בתאונה) לי זה קרה ואז אתה מבין מה זה רוצח ועוד רוצח עם כיף ואנדרלין , אז לכל החכמים שחושבים שלהם זה לא יקרה אז אולי זה נכון ואולי לא ( אז עדיף שלא ) תמכרו את הבייבי שלכם ותיקנו רכב זה יותר בטוח ויש מזגן ומוזיקה שתהיה שנה טובה...
92. דם הרוכבים אדום יותר - סיפור הרוכב ההרוג
רוכב מתמיד ,   מרכז   (04.10.05)
הוא 1/3 מהכתבה. הרוכב המת הוא 1 מתוך 3 עליהם נכתב בכתבה. יש 91 תגובות , בערך 80% מהן מתייחסות לרוכב האופנוע. שלא תהיה אי הבנה: הרוכב תמיד אחראי לגורלו. ההחלטה הראשונית לרכב בכביש , בין נהגים עוורים ובתוך מכשולים אין סופיים, בדרך כלל כשלרוכב הכשרה בלתי מספקת - כל אלה קובעים במידה רבה מסלול סיכון. חשבו על העובדה הבאה: אלפי רוכבים רוכבים כל שנה בשדות וביערות , בשבילים ובמדבריות - אף לא הרוג אחד. מדוע? על הרוכב בכביש לשנות את גישתו ולהבין כי רכיבה בכביש בישראל מהווה, כל פעם מחדש , מסע המחייב הכנה מדוקדקת וביצוע מקצועי. שנה טובה
93. תגובה ל-83 שלא יודע היכן התרחשה התאונה
stam1   (04.10.05)
מה עניין מחט לתחת. התאונה התרחשה בכביש 77 בקטע המוביל מרמת ישי לצומת המוביל, לא הרחק מהמחלף המשופץ המוביל לישוב הבדואי זרזיר (והמשכו צומת נהלל). הכביש הנ"ל ישר בלי עקומות עם שוליים רחבים, טווח ראיה סביר בהחלט. הבעיה שהוא אינו דו מסלולי, וע"פ נפח התנועה שם חובה להרחיבו. ע"פ מצב הכביש לא הייתה שום סיבה לתאונה להוציא טעות אנוש, למיטב הבנתי. תעשו טובה אתם שם במרכז, אל תאשימו את הכביש, הוא לא אשם במקרה הזה. יתרה מזו גם לצומת המוביל אין יד ורגל לתאונה.
94. הלחץ של החגים , לחוקק חוק נגד יומים שבתון
(04.10.05)
95. תאונות הדרכים
אריק שרון הבדואי ,   תל שבע   (04.10.05)
יא אללה די תרחמו על עצמכם
96. קוראי ynet אל תיכנסו
אורח לרגע   (04.10.05)
אני מקווה שהרבה מגיבים קוראים את זה אני כרגע באוסטרליה ואני באמת שוקל אם לחזור לארץ או להישאר פה אחרי שאני קורא את התגובות פה, קודם כל תנחומיי הכנים למשפחות בתקווה שלא תדעו עוד צער, חלק מהמגיבים פה כנראה לא הבינו שמדובר על תאונות דרכים שגבו חיי אדם אני רואה פה כל מיני דיונים עמוקים על אוכל קובות ועל שמות של רחובות וכמו כן מגיבה מס, 1 שמשתפת אותנו בפחדיה , מה הקשר??? אני מאוד מקווה שאנשים אלה לא מהווים מדגם מיצג של ישראל כי אחרת המצב שלנו קשה לתשומת לבכם מערכת ynet נ.ב אם מישהו נפגע ממני אז כנראה שהוא היה אמור להיפגע, שנה טובה.
97. הוראת הנהיגה לוקה בחסר! זהו ההסבר לרוב הבעיות
אם לתלמידה   (04.10.05)
לא ברור כיצד יתכן שחבר'ה שרק קיבלו רשיון משתוללים ללא עכבות ופחדים על הכבישים! חלק מההוראה חייב לכלול הפנמה של חוקים והתנהגות נאותה על הכבישים.
98. הישראלי המכוער
חיפאי ,   חיפה   (04.10.05)
לפני חודש הייתי בתאילנד.בין השאר בבגנקוק עיר ענקית ועמוסה.נסעתי למשך כשעה והנהגים מנומסים אין עקיפות.בכלל! אין צפירות.אולי 2 צפירות בשעה.רק אצלנו יש את כל הבלאגן של צפירות עקיפות קללות ותאונות בכביש. וזה לעולם לא ישתנה .הישראלי המכוער. מה לעשות מכוער גם בכביש .
99. מס. 12 גם התגובה שלך ל-6 ו-8 מטומטמת מאד ! נמאסת !
רחל עונה למס. 12 ,   איש משעמם וטיפש   (04.10.05)
כל פעם אותן ה"בדיחות". למה שלא תספר בדיחות לחברים שלך, במקום לזבל כאן את המוח? פשוט נמאסת !!!!
100. ע"ש פואד? שיקראו רחוב על שם הבלשן יצחק אבינרי !!!
מנהל בית ספר ,   תל אביב   (04.10.05)
חוץ מאליעזר בן יהודה היה עוד בלשן לא פחות חשוב ממנו והוא יצחק אבינרי, ז"ל. האיש שהמציא את המילה תפוז, ועוד, והתווכח בשעתו עם בן גוריון שרצה להשמיט את המילה "את" וכו'. אבינרי היה בלשן חשוב מאד וחיבר את "יד הלשון" ספר חובה לכל מורה בישראל. אז לקרוא על שמו של פואד רחוב? שיקראו רחוב על שם יצחק אבינרי, שהיה אישיות הרבה יותר גדולה וחשובה מפואד.
101. למה אין בתל אביב רחוב על שם המציל אמיל????
תחנת הצלה ,   תל-אביב   (04.10.05)
היה המציל הראשון בחוף פרישמן. (ובכלל מהמצילים הראשונים בישראל !) מתאגרף שהקים את מועדון האיגרוף הראשון בישראל. מה פתאום רחוב על שם פואד ??? מחר יקראו רחוב על שם דליה איציק??
102. lekol amitlahamim
yakov   (04.10.05)
omrim arbe arugim vamedina lo osa klum. az bevakasha:"rohev ofanoa akaf miyamin itnagesh bemaake vemet,lamshih? vatem yodim kama kaele yesh,anahagim ametorafim ashemim velo akvish o amedina
103. יפה :) איך שישראלים נוהגים מה הפלא חחח מפגרים
נכשל בטסט ראשון   (04.10.05)
אין לי שמץ רחמים לאף אחד מההרוגים, זה כזה ברור שהם אנשים שהם פושעים, ובגלל אנשים מטומטמים כאלה נכשלתי בטסט ראשון לפני יומיים.
104. תגידו אתם נורמאלים
אביגיל   (04.10.05)
ויכוח על כן פואד לא פואד - מישהו טרח לקרוא? שם הרחוב על פי הכתבה הוא אליעזר בן יהודה - מחיה השפה העברית - זה שבזכותו אתם קוראים כותבים כאן את השטויות שלכם - אולי אם הייתם קוראים טוב יותר - הייתם מבינים כמה הזוי לדבר על שמות רחובות כאשר הכתבה המצמררת היא על קטל שלא נגמר. צר לי על כל הדם שנשפך לשווא, וכאופנוענית - מבקשת - תשמרו על עצמכם.
105. אני חושב שהדגשת אי ההצלחה במלחמה בקטל היא משגה.
יוסי ,   תל אביב   (04.10.05)
כל "מומחה" למלחמה בתאונות, שלא לדבר על כל שדרן או כתב, פותח תמיד את סקירתו על כך שכל מה שעושים לא מצליח, ואנחנו חייבים להמשיך "לחיות" עם הקטל המשתולל בדרכים. זוהי גישה מרפת ידיים. אין שום תמריץ או עידוד לנהג שיוצא לכביש לנהוג בזהירות ולשמור על אחרים ועל עצמו. ממילא, כפי שקובעים המומחים, שום דבר לא יעזור... אני מציע להפוך את הגישה: יש להדגיש שבשנה האחרונה היו פחות הרוגים מבשנה הקודמת לה, על אף העליה במספר המכוניות. יש להדגיש כי יש שכר למאמץ, ואנחנו בדרך הנכונה. יש להציב יעד של פחות תאונות בשנה הנוכחית, יעד שהרוב המכריע של הנהגים השפויים יפנים וירצה שיתממש, וינהג בהתאם. כשרוצים להניע אנשים להשיג מטרה, צריך לעודד ולהצביע גם על הצלחות. הצבעה אינסופית רק על הכשלונות לא תניע אף אחד.
106. פלסטינאים שבו בשקט
דני תגובתי ,   מרכז   (04.10.05)
פלסטינאים, חמאס, שונאי ישראל, שבו בשקט, אל תעשו כלום, אנחנו עושים את זה לבד.
107. למה האנשים לא חוגגים בביתם, לשם מה הנסיעות האלה..?
סוקרטס ,   תא   (04.10.05)
108. 1 נאוה מור. גם לי. את חכמה. לא צריך להתגרות במוות..
עודד ,   תא   (04.10.05)
109. למה?
איציק ,   ת"א   (04.10.05)
למה לא לחשוב צעד אחד קדימה ,מה יהיה עם משפחות ההרוגים
110. גם אני נפצעתי בתאונת אופנוע קשה לפני
אביהו ,   גן יבנה   (04.10.05)
מספר שנים. פגעה בי מכונית שהנהג פשוט נכנס לצומת בפראות ובלי להסתכל. הבעיה במדינה שלנו היא גם תשתית כבישים גרועה וגם אכיפה בעיתית. כמה מאיתנו מכירים נהגים שלא כשירים לנהיגה ובכל זאת נוהגים. אנשים שלא שומעים, אנשים עם עוורון לילה, אנשים ששתו ואלכוהול אפילו מעט ונוהגים וכו'. נהגים שפשוט מופרעים בנפשם וחושבים שהכביש זה מסלול מרוצים ועוד. היום ממש מסוכן לנהוג בכבישי ישראל גם ברכב ובמיוחד באופנוע. אין דין ואין דיין
111. ל-86 הבעיה זה לא רק צפיפות
שולי ,   ב"ש   (04.10.05)
אין ספק שכמות כלי הרכב שיש על הכביש גדלה משנה לשנה וזה לא עומד ביחס ישר לפיתוח תשתיות וסלילת כבישים שכל ממשלות ישראל לדורותיהן לא עשו שום דבר בנידון ומה שאיכפת להם זה הכנסות המדינה ממסים שאנו האזרחים משלמים ובתמורה לא מקבלים שום דבר ראה כביש הערבה שיש בו מסלול אחד לכל כיוון כבר למעלה מ-40 שנה ויש בו תאונות קטלניות ואין מחשבה לסלול עוד לפחות נתיב אחד לכל כיוון או כביש ב"ש דימונה שנחשב כביש אדום וסלילתו נמשכה 25 שנה ויש עוד כל מיני דברים שנובעים ממניעים אינטרסנטיים של אותם עשירים שהזכרת שמחזיקים את המדינה מהביצים וקובעים מה יהיה במדינה .המכוניות של היום הם יותר חזקות ויותר מהירות מאשר מלפני 30 שנה וזה דורש הרבה מיומנות וניסיון בנהיגה שאין לנו והמדינה לא משקיעה בפתיחת קורסים לנהיגה נכונה במצבי חירום ומעבר לזה שאין לנו תרבות נהיגה הדבר הכי גרוע שאין לנו כבוד אחד לשני על הכביש וזה מתבטא גם בחיי היום יום כלומר הבעיה למעשה היא חינוך.הייתי גם באיטליה ברומא וגם בכרתים ביוון שם הנהגים נוסעים כמו מטורפים איך שנדלק הרמזור הם פותחים ברייס כאילו שהם בגרנד פרי אך כשהם רואים מישהו שמנסה להשתלב בתנועה הם נותנים לו להיכנס ולא מנהלים מלחמה על הכביש וזה למעשה ההבדל בינינו לבינם ודרך אגב לא ראיתי שם תאונה אחת ודבר אחד לסיום בסיני לא יותר בטוח
112. ל: נאוה מור ,מרמת-גן ולכל שאר המתלבטים על נסיעה על 2 גלגלים
YYY   (04.10.05)
באמת חבל על הרוכב, איך בשנייה של חוסר תשומת לב כל החיים הנהדהרים האלה הולכים להם. בשניה אחת!!! אם הוא היה נוסע על ארבעה גלגלים והיתה לו שוב שנייה של חוסר תשומת לב שבעיקבותיה הוא סוטה ומתנגש במעה הבטיחות, חגורת הבטיחות, כריות האוויר, וגם כל הברזלים של האוטו, כנראה היו מצילים את חייו. כל הדברים האלו אינם בכלי 4 גלגלים, לכן סטטיסטית כמות ההרוגים או הפצועים קשה/אנוש ביחס לכל התאונות על כלי זה כה רב. לתשומת לב כל הנוהגים על כלי נוראי זה. עדיף לקחת אקדח או רובה ולשים כדור בראש ולחסוך ממך ומכל הקרובים שלך את הסיוט והכאב הנורא במיקרה של תאונה קשה כשהתוצאה היא פציעה קשה!!!!
113. עקיפות מימין-חולרע של הישראלים !!!
אבי   (04.10.05)
איפה המשטה בכאשר זה קורה!
114. ********תגובה לאמריקאי 45 *********
משה ,   גבעתיים   (04.10.05)
מאופי תגובתך עולה שיש בך מאפיינים די "ישראלים" כהגדרתך . קודם כל לבקר לתקוף להשמיץ לפגוע ...בטוקבק בערב חג . לתשומת לבך , תרבות הנהיגה בישראל אולי לא משהו אבל כמי שמבקר לא אחת בארה"ב , גם לכם שם יש מה ללמוד , למשל בנוגע לתרבות הנהיגה תחת השפעת אלכוהול או אופי נהיגה של ה"לבנים הצ'חצ'חים " אם אתה מכיר אותם. אני אכבד אותך ואניח שאינך בעל חנות מכשירי חשמל כמו הרבה "ישראלים" בניו יורק שכשאני רואה אותם אני מתבייש לדבר עברית . בקיצור . שלא תהיה לך טעות , גם אני חושב שצריך לשפר כאן בארץ הרבה אבל איננו זקוקים לך - יורד או מה שלא תהיה כדי שתלמד אותנו . שנה נהדרת גם לך חמוד .
115. ל-11 : יש פי 3 תאונות עם אופנועים ביחס למספרם על הכביש
סעו בזהירות   (04.10.05)
וכמעט כל תאונה עם אופנוע מסתיימת במוות, ולא כך בכלי רכב. דיוק היא לא מילה גסה.
116. ל-56: למה אתה אכול שנאה? השוטרים עובדים קשה ודי להשמיץ
דנה ,   מרכז   (04.10.05)
אין מספיק שוטרי תנועה ביחס לנפח המכוניות על הכביש וזאת עובדה, ובכל שנה נוספות עוד מכוניות. אופנוענים אי אפשר לעצרו בכלל. כאשר נוסעים 200 קמ"ש שום שוטר לא מסוגל להתמודד עם תופעה כזאת. יש הוראה לשוטרים שלא לעצור מי שנוסע במהירות גבוהה בצד שמאל של הכביש כדי שלא לגרום לתאונת שרשרת. והנהגים המתפרעים בדרך כלל נוסעים בצד שמאל, ואם מפריעים להם הם חותכים לימין. הדרך להתמודד עם עבריינות כביש היא להסמיך נהגים אזרחים להיות פקחי תנועה כשהם נוסעים על הכביש ולרשום מספרי כלי רכב שעברו עבירות שמסכנות את התנועה בכביש. תלונות כאלה ייחשבו כדו"חות לכל דבר וייפתח הליך נגד הנהגים המתפרעים. לצערי, המצב רק יילך ויחמיר כי הנהגים הישראלים הם נהגים גרועים ביותר , ביחוד הצעירים שבהם, ובכל שנה נכנסים לכביש אלפי צעירים ומאות מכוניות חדשות . כבישי ישראל במצב לא טוב ו-3 הנתונים האלה הם מתכון בטוח לתאונה קטלנית. שנה טובה לכל הנהגים ולכל בית ישראל. סעו כחוק.
117. שמתם לב שכולם מתו בגלל רשלנות וחוסר אכפתיות ?
נהג   (04.10.05)
בתאונה הראשונה - הנהג סטה מהדרך- בטח היה שיכור או נרדם בתאונה השניה - הנהג נסע מהר מידי והתהפך בפניה בתאונה השלישית- האופנואן פשוט מטומטם , ז"ל
118. תחבורה ציבורית
נטע ,   ישראל   (04.10.05)
מתי יבינו פה שתחבורה ציבורית, עם עדיפות לרכבות, יותר חשובה מאשר שמירת שבת/חג!!! פחות פקקים, פחות רכבים, פחות זיהום, פחות תאונות!!!! אבל כנראה שמישהו בכל זאת מרוויח מכל המצב הקיים
119. לכל האנאלפביתים כאן!!!!
אלי ,   צפון   (04.10.05)
תגידו, אתם לא יודעים מי זה אליעזר בן יהודה - מחיה השפה העברית?! מה הקשר בינו ובין פואד בן אליעזר??? איזה בורות!!!!
120. דארווין בפעולה
(04.10.05)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה