רכב  חדשות  בארץ
הטריק המסריח של רישום הבעלות
צביקה בורג
פורסם: 16.12.05, 12:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 432 תגובות ב-432 דיונים
1. אין אפשרות להסביר את התנהלות משרד התחבורה
מיקי   (16.12.05)
אין אפשרות להסביר את התנהלות משרד התחבורה אלא אם למישהו יש רווח כלכלי מההוראות , תקנות וחוקים. טובת הציבור היא מכשול רציני בדרך.
2. מעולם לא ייחסו חשיבות,
מור   (16.12.05)
לכיסו הפרטי של האיש הפשוט בארץ, חברות הליסינג יחגגו מעתה והלאה - וכן גם סוחרי רכב יורקי להבות מפיהם. וכמו שנאמר בכתבה,מי יסבול? שוב - אנחנו. אם כבר מכניסים חוק כזה,צריכים להוריד את מס הקנייה בארץ שמממן את הממשלה העקומה. אם מס הקנייה היה יורד בכ-20% ,רבים היו מתקדמים למכוניות חדשות יותר,דהיינו בין היתר בטיחותיות יותר,בעלות בקרות יציבות ושליטה והתהפכות וכו'. לפי כל הממצאים האלו,יכלו להלחם בתאונות מזוויעות שקורות בגלל חוסר בכל הפיצ'רים החדשים שנוספו בשוק - אה וכמובן גם כריות אוויר טובות ורבות יותר בכל רכב. אם המס היה זול יותר,והיה חוק שכזה,אולי - אבל רק אולי,כולנו היינו יוצאים נשכרים יותר מכל נושא הקטל בדרכים,עשיקת המדינה את האדם הפשוט.
3. --- ערך המשומשות יקרוס מאוד --כנסו----
לירון ,   תל אביב   (16.12.05)
אם יבטלו את הבעלים הקודמים - כל מכונית תהייה חשודה כלימון כרכב מקולקל ובעייתי כרכב של ליסינג שחוט או מסוחר וכד'. מה שאומר שרכב משומש אחרי שנה מחירו יקרוס ב 50 אחוז. וכל שנה ימשיך לרדת ב 20 - 30 נוספים.
4. ההגונים והשומרים על רכב שנים רבות יפסידו
גד ,   דימונה   (16.12.05)
בעלים הגונים ששומרים רכב למספר רב של שנים ובד"כ קונים חדש ומוכרים יד ראשונה הם אלא שיפסדו הרמאים ירוויחו
5. זה יהיה טוב רק לחברות הליסינג
פרטי   (16.12.05)
6. נו באמת?
משרד התחבולה   (16.12.05)
אתם חושבים שאנחנו כל כך מטומטמים? יש לי הפתעה וגם הצעה. אני מוכן לתת לכם 150 בעיות הנוגעות לטיפולכם ובין הייתר גם יחסכן חיי אדם. כרגיל אתכם זה לא מענייו. מה שחסר לנו באמת?רישום הבעלות ברכב. הצחקתם אותי!
7. leyeda klali
Yakov ,   Finalnd   (16.12.05)
befinland lo roshmim barishayon ayze yad aoto,po aoto muarah lefi amazav shelo,leumat zot im hu aya beshimush shel hevra o monit yesh mishbezet berishayon arehev shemora al kah,aval leorid at hayad baaretz zot tiye otopia amitit,ki tiru lema domot baaretz amehoniot ameshumashot,baaretz model 2000 memuzaat niret kmo po model 90 300000 al askala. vebekesher lakilometraz,af paam lo itpaletem lama baaretz ayn mehoniot im 300000 kilometer? ani lo harey benigud lepo lo roshmim berishayon arehev bezman atest kama aoto avar,vekah kol haper nihnas el toh luah ashoanim vebheynef makdeha haoto avar rak 90000km vaya rak ezel rofim tahshevu al ze
8. זו תהיה חגיגה לסוחרים- ביום אחד כל המכוניות בארץ
ניר ,   Lead Oxide   (16.12.05)
יהפכו ליד ראשונה פרטית. התנהלות משרד התחבורה אינה מפתיעה לאור הליצן העומד בראש המערכת .
9. טוב מאד
מ ,   חדרה   (16.12.05)
אני חושב שהמדינה צריכה להמשיך לדפוק אותנו כמה שהיא יכולה כי זה מגיע לנו-דופקים אותנו כל הזמן ואנחנו מתבכיינים ומקבלים את רוע הגזירה במקום לעשות משהו!!!
10. הכל קומבינות
חייל ,   ירושלים   (16.12.05)
ביזיון, המדינה עושה הכל כדי שחברות הליסינג ירוויחו (בינואר צה"ל יעבור לרכבי ליסינג), מעניין כמה חברות הליסינג נותנות למדינה... (לא כולל מה שניתן "מתחת לשולחן")
11. בעלות רכב
אייל   (16.12.05)
אני מוכן לקבל מהדודה מכונית בירושה ולהפסיד עקב רישום בעלות משרד הרישוי נפלתם על הראש.
12. חוק מצויין מתאים לי מאוד
סוחר רכב ,   נוכלויות בע"מ   (16.12.05)
13. מה הבעיה?
אני   (16.12.05)
בסופו של דבר הרכב עובר בדיקה לפני קניה. וזה מה שחשוב. המצב של הרכב. ולדעתי החוק לא משנה כלום. פעם אתה קונה רכב מבלי לדעת כמה ידיים, ופעם אתה מוכר את אותו רכב.
14. אין וולוו בליסינג- אז לא לדאוג
Ilan ,   tlv   (16.12.05)
אין וולוו בליסינג, אז לא צריך לדאוג לשר התחבורה- הכל בסדר.
15. אווי מה יהיה פה בסוף???כנסו חובה!!!
דני   (16.12.05)
מי האידיוט שחשב על הרעיון הזה??? אני מוכן לדבר זה רק בתנאיש : שירשמו כול שנה בטסט את הקילומטרז של האוטו ונראה אם לזה משרד התחבורה יסכים(בטוח שלא...) מדינה מושחתת כבר אמרנו??
16. בעלים קודמים
הגיון פשוט !!!!!!!!! ,   דרום   (16.12.05)
יש הרבה הגיון בעיניין הורדת סעיף זה מרישיון הרכב ,ואין ממש קשר בינו ובין סעיף רישום קודם(מקוריות הרכב ביד הראשונה)לחברות הליסינג וההשכרה שהרי הם בדרך כלל היד הראשונה .נכון שעבור סוחרים למיניהם יהיה קל יותר למכור רכב שעבר מספר ידיים רב ,אבל עדיין הקונים לא פריירים ויבדקו את הרכב כמקובל במכוני בדיקה ,ויבחינו במצבו מעבר למספר הידיים .צריך לזכור שיש מכונית יד ראשונה הרוסות לגמרי ויש מכוניות יד 5 מטופלות ושמורות!!!!!
17. טעות
יחזקאל שמש-הלוי ,   השרון   (16.12.05)
סבתא רבא ןלא סבתא רבה. א בסוף מילה הינה הא הידיעה בארמית. לדוגמא רבא פירושו הגדול(ה). אריכא הארוך. שבת שלום
18. יד ראשונה מרופא /סבתא
פרייר   (16.12.05)
זוכרים את המודעות האלה? למה לא לפרסם : יד ראשונה מירושה של דודה צילה? אם כבר משרד התחבורה נזעק לטובת היורשים את המתים,אזי מה עם החיים? השבוע בני קנה רכב קטן בכסף ישר ששולמו עליו כל המיסים. כמו כן , בני משלם ביטוח יקר של נהג צעיר . אבל.. איפה הבעיה? מדינת ישראל אינה מוכנה לרשום את הרכב על שמו כיוון שהוא רק בן 17 ו-9 חודשים. מה עושים ? רשמנו את הרכב על שמי. למה ככה עקום?
19. מה מעניין כמה ידים עברה המכונית?
קובי ,   חדרה   (16.12.05)
למעשה הם צודקים בכל העולם לא מתעניינים כמה ידים עברה המכונית, מה שכן מעניין הוא מצבה המכאני והחיצוני ,האם עברה תאונה? או האם המנוע והגיר תקינים, מעניין רק אם היתה בבעלות השכרה ,קיבוץ, מנהל הרכב הממשלתי, מעבר לכך זה נתון מיותר. לדוגמא!! אדם רכש רכב חדש, לאחר חודשיים נקלע למצב כספי קשה החליט למכור, השני לאחר חודשיים מתגרש צריך למכור, הרכב בן שנה יד שלישית, מה הוא לא שווה???
20. שוב הוכח כי שיטרית שר הכי דפוק ורע לציבור !!!!
אלי ,   תל-אביב   (16.12.05)
לא זכור לי שר תחבורה כזה אידיוט !!!! בגללו אנחנו משלמים יותר כסף כאשר טסים לחו"ל כי הוא שומר על שמיים סגורים. עכשיו הוא רוצה שנשלם יותר אגרת רישוי כדי לממן מלחמה בתאונות דרכים שהמדינה צריכה לממן. והינה הברקה חדשה, לבטל את רישום הבעלים כדי שחברות הליסינג וההשכרה ידפקו את האזרח הקטן. שיטרית אם חשבתי להצביע "קדימה" אתה הסיבה שלעולם לא הצביע לה כל עוד אתה שם.
21. כתבה מעולה ועניינית
בועז   (16.12.05)
22. כמה ק"מ וכמות הבעלים שטויות במיץ עגבניות
ענף הרכב   (16.12.05)
אין שום קשר בין הק"מ שעובר במכונית ומספר הבעלים לערכו האמיתי. יש יותר לבדוק את צורת הנסיעה של המכונית. האם ניתן להשוות בין רכב שנסע שעה ועבר 100 ק"מ.למכונית שנסע שעה בפקקים ועבר רק 10 ק"מ.הרי שתיהם המנוע עבד שעה.וזאת בפקקים עבד יותר קשה ב.האם רכב שהיה לו 3 עד 4 בעלים ששמרו על הרכב ניתן להשוות לבעל רכב אחד שלא שמר על הרכב. כמעט כל מי שקונה רכב לוקח אותו לבדיקה.שם בדרך כלל מגלים ליקוי שהקונה בדרך כלל מתקן.זאת אומרת רכבמ אם 4 בעלים קודמים נבדק במכון כ-3 פעמים רכב אם 2 בעלים רק פעם אחד כל הקביעות שהיו מיושנות. שאיזה שמאי חכם מוכר לקונים טפשים
23. ביפן בא אני חי רכב חברה/ליסינג לשעבר יופיע על רישיון הרכב...
ישראל ,   תל-אביב   (16.12.05)
אבל לא מיספר הבעלים הקודמים למעט חברה/ליסינג רכב כזה יסווג כ KAISHA על גבי הרישיון. בכל מיקרא אים ממש רוצים ניתן לבדוק במישרד הרישוי מיספר בעלים קודמים. כמו כן נרשמים על רישיון הרכב הקילומטרז מהטסט האחרון
24. יש!!!! תודה משרד התחבורה
סוחר רמאי   (16.12.05)
אנחנו המושחתים מסתדרים ביננו...
25. עוד אחת מהקומבינות של חברי הכנסת שלנו
יעקב ,   נצרת עילית   (16.12.05)
כפי הנראה מישהוא במשרד התחבורה או מישהו שדוחף את החוק מקבל תמורה מאחת ענקיות הליסינג שלהן באמת דואג החוק הזה ותוך כדי רומס בגסות את האזרח התמים שרוצה לרכוש רכש משומש ושרוצה לדעת את מצבו. מדוע לא אכפת למשרד התחבורה מכל אותם האנשים שיעלצו לרכוש חתול בשק בבאום לרכוש רכב משומש. כמו כן החוק הזה טוב לכל הקומבינטורים שגם כך עושים קומבינות על גבו של האזרח הפשוט. אבל אל נא לך שר התחבורה אנחנו מזכור לך את החוק הפופוליסטי והמושחת הזה
26. אין משמעות ליד ראשונה!!!!
רמי ,   אור יהודה   (16.12.05)
ראיתי הרבה מכוניות יד ראשונה שנהגו בהם ההורים הילדים (שרבו בינהם והרכב לא נח) דבר שהפך את המכונית למעין מונית. ומשמה התגלגלה לבני המשפחה הקרובה מבלי להעביר בעלות כך שהרכב הזה בפועל בעצם עבר הרבה ידיים שאין להם כל איזכור. כשבאים לקנות רכב צריך לבדוק מי עשה בו שימוש ולא "איזה יד". לעומת זאת רכב שעבר מספר ידיים וטופל בנאמנות על ידי הבעלים שווה הרבה יותר! למעשה רק המצב של הרכב קובע ולא כל מיני סטראוטיפים!!!!
27. *** ומה על רישום הקילומטרז?
אחינו ,   הנהג   (16.12.05)
בעולם הנאור מקובל לרשום את הקילומטראז בזמן הטסט השנתי ואז לא ניתן לזייף את הנתון הזה שהוא אחד החשובים ביותר בקביעת ערך הרכב.
28. ירידת ערך בגלל מספר בעלים קודמים... המצאה של לוי יצחק
גילו ומצבו בלבד   (17.12.05)
ערכו של רכב צריך להקבע על פי גיל הרכב ומצב הרכב בלבד, אין כל סיבה שרכב שעבר ידים יירד ערכו, יש בשוק לא מעט רכבים שמשפחות שלמות נוהגים בהם אך הרכב על שם אחד... מה זה, לא מספר משתמשים ? ואם כן למה שלא יירמו הנוהגים ברכב ברשיון, אבסורד לא ? אני קורא למשרד התחבורה להוריד את הנתון הזה מהרשיון ויפה שעה אחת קודם
29. למכירה יד ראשונה מרופא.. שמעולם לא בדק שמן מנוע
פיליפס המברג   (17.12.05)
30. איך בודקים מנוע בשמן ?
רופא   (17.12.05)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה