בריאות  אלטרנטיבי
הומאופתיה: מתי זה כן עובד?
איתי גל
פורסם: 26.12.05, 09:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 244 תגובות ב-233 דיונים
31. שאלה ל 11
אבי   (26.12.05)
באיזה תכשיר הומאופתי השתמשת לדלקת האוזניים
32. וודקהאופטיה.
ד"ר וסילי   (26.12.05)
אני מטפל בבעיות שינה בשיטה רוסית עתיקה שנקראת וודקאופטיה- מי שלא מצליח לישון לוקח שני שלוקים וודקה ונרדם כמו תינוק קווקזי!
33. 5-בטח עלית לחללית והחייזרים עזרו לך להוריד 3 ק"ג
חחחחחחחחחח   (26.12.05)
והחזירו אותך לכדור הארץ.רק דבר אחד מאוד חשוב שכחת-הם גם שאבו לך את כל התאים במוח....
34. תוספות לכתבה
הומיאופת   (26.12.05)
כל הכבוד לכתבה ההוגנת ברצוני להוסיף להומיאופתיה עוזרת מאוד למחלות אוטואימוניות שלהן אין תשובה ברפואה הקונבנציונלית (כמובן בלי הפסקת הטיפול הקונוונציונלי שרק עוזר להקלת הסימפטומים) גם לסרטן ומחלות מעיים דלקתיות ההומיאופתיה בהחלט יכולה לעזור. מוכרים לי אישית כמה מקרי קרוהן שנרפאו ע"י ההומיאופתיה
35. משהומיצין CH25 סולפורט
11   (26.12.05)
36. הפושעים הגדולים הם קופות החולים
BA   (26.12.05)
אשר בשל תאוות בצע הכניסו את רפואות האליל לסל השירותים אשר הם מספקים. מרבית האנשים אינם מדענים וחסרי יכולות חשיבה ביקורתית ולכן נופלים בפח וחושבים - אם קופות החולים מספקות שירותי בריאות שכאלה הרי שבוודאי שזה עובד.
37. הומיאופתיה היא הריפוי היחיד - השאר בזבוז זמן
מוטי ,   חדרה   (26.12.05)
רק הומיאופתיה שנוגעת במקום מאוד עמוק באוגניזם יכולה לחולל שינויים אמיתיים במצב הבריאות של האנשים - מהסיבה הפשוטה שהא תופסת את הקשר שבין הגוף לנפש במקום הגבוה ביותר. מי שחושב שהוא יכול להבריא בעזרת טיפול בכדורים כימיים - שיבושם לו. מי שמספר למישהו שהוא יכול לרפא בעזרת טיפול כימי הוא רמאי ברישיון. טיפול כימי יכול במקרה הטוב לעצור בעיות, להקל, לעזור במצבי חירום - אבל לעולם לא לרפא במובן העמוק, כלומר להסיר את התופעות לחלוטין. ודברים כאלה קורים בהומיאופתיה יום יום. לרוב האנשים שלועגים כאן להומיאופתיה אין מושג קלוש בכלל לגבי השיטה. אפילו מי שכתב את הכתבה הזאת טועה בשמות ("היינמן") ובמושגים ("תכשיר שמינונו 30ch" ) רופאים מתוסכלים מגיבים כאן וצווחים "שרלטנים, שרלטנים". והאמת היחידה היא שאם כבר שרלטנות אז צריך לבדוק את עצמו היטב היטב מי שפותר את המטופלים שלו באקמולים, באנטיביוטיקות ובסטירואידים שלא לצורך ועוד קורא לעצמו רופא. אנשים שמתנסים בשיטה לאורך זמן רואים תוצאות מדהימות באיכותן - ולעולם לא יחזרו לרפואה הקונוונציונאלית שמתאימה למצבי חירום ותו לא. למרבה השמחה יותר ויותר רופאים מתחילים כיום לתפוס את העניין, ולשתף פעולה עם הומיאופתים מורשים. שיתוף הפעולה הזה, כשהוא נעשה במיטבו, מוביל לתוצאות יפהפיות. נכון שאי אפשר עדיין להסביר את ההומיאופתיה בכלים מדעיים, אבל כמה מהרופאים רושמים תרופות למטופלים שלהם רק כשהם יודעים בדיוק כיצד התרופה עובדת? הם יודעים שהיא עובדת, וזהו. כמה מכם יודעים בדיוק איך המכשירים החשמליים והמכוניות שלכם עובדות - מעטים. וזה לא מונע מאף אחד להשתמש בהם. צריך לדעת איך להפעיל, מה נכון ומה לא נכון לעשות, וכך עובד הומיאופת מוכשר.
38. הצלחה אדירה
ארז רזניק ,   פרדס חנה   (26.12.05)
בני סבל רבות מדלקת בגרון שנגרמה מחיידק.טיפול ע"י הומאופט של קופת חולים מאוחדת פתר את הבעיה. הילד קיבל 5 פעמים אנטיביוטיקה בחורף .
39. משרד הבריאות מחויב לקדם חקיקת חוק שיציין על תרופות הופמאופטי
גל   (26.12.05)
משרד הבריאות מחויב לקדם חקיקת חוק שיציין על תרופות הופמאופטי שלא הוכח שהן עוזרות (בדיוק כמו האזהרות על קופסאות הסיגריות)
40. שאלה ל-27 - מי זה ההומאופת?
(26.12.05)
41. גילוי נאות, מודה- הומאופתיה עובדת
(26.12.05)
אחרי הכתבות הקודמות נראה שהנושא מאוד רגיש בציבור אודות לאלפי המגיבים, אני גם השתתפתי בדיונים הקודמים והציאו שם לקחת תרופה הומאופתית 1m הייתי מאוד סקפטי עד כדי גיחוך מההומאופתיה אבל הייתי חייב לנסות גם כדי להוכיח לי ולאחרים שזה שטויות. אני חייב לומר לכם - זה עושה משהו אני לא יודע עדיין אם זה מרפא אנשים אבל אחרי שלקחתי את הרמדי הופיעו לי כאבי ראש חזקים שנמשכו יומיים בנוסף היו לי סיוטים בלילה. אולי זה היה במקרה (לא סביר) אבל זה מה שקרה. לכן כרגע אני נוטה להאמין להומאופתיה - למרות שזה עדיין מוזר לי בטירוף
42. הבסיס של הכתבה מוטעה
רונן פרץ ,   חיפה   (26.12.05)
אין שום ספק שהומיאופתיה יעילה לא פחות מרפואה רגילה (ולטעמי אפילו הרבה-הרבה יותר). גם הרופאים יודעים את זה היטב. הבעיה עם הכתבה הזאת היא שהיא מנסה לקבוע באילו מחלות הומיאופתיה יכולה לטפל ובאילו לא, וזה מלמד על חוסר הבנה בסיסי של הכותב. ההומיאופתיה לא מטפלת במחלה, אלא באדם. זה יופיה. אם לאדם יש פוטנציאל לריפוי עצמי (ולכל אחד יש במידה כזאת או אחרת) ההומיאופתיה תמקסם את הפוטנציאל הזה, וזה לא משנה באיזו מחלה מדובר. במצבים חמורים אפשר לשלב הומיאופתיה עם טיפול קונוונציונאלי עד שעם הזמן הולך ופוחת הצורך בתרופות הכימיות. יש המון דוגמאות לכך. בטיפול רגיל אי אפשר להגיע לסיבה העמוקה שממנה התחילה המחלה ולכן המטופלים חוזרים שוב ושוב אל המחלה או צריכים כל הזמן לטפל בתופעות הלוואי של תופעות הלוואי של תופעות הלוואי של התרופות ובטווח הארוך בריאותם מתדרדרת והולכת, עד שהם מוחזקים בכוח באופן מלאכותי לגמרי על ידי תרופות, כשכושר הריפוי הטבעי שלהם מורדם ומדוכא. אנשים נטולי חירות. אנשם שגדלים עם הומיאופתיה הולכים ונעשים בריאים וחופשיים יותר עם הזמן - גם בזקנתם. אלה שפיתחו את התלות ההרסנית בכימיה אולי יאריכו חיים יותר במקרים מסוימים, אבל איזה חיים יש להם ולבני משפחותיהם? אתם מוזמנים לראות אותם במחלקות הגריאטריות, לא מצליחים להכניס את שקיק התה לכוס, אבל מעלים את הסטטיסטיקה של תוחלת החיים. תחליטו בעצמכם איפה אתם רוצים להיות ואיך חייכם הולכים להיראות. ההומיאופתיה היא-היא הרפואה האמיתית.
43. איך זה עובד? במילה אחת: פלאסיבו.
אורי ,   ירושלים   (26.12.05)
ולמי שלא מכיר את משמעות המילה - שיקרא את תשובה מס' 30. מדובר בשרלטנים מוכשרים שמצליחים לגרום לקהל ה"פתי" להאמין בשטויות שלהם. ואז - הפלא ופלא - יש שיפור מה לפרק זמן קצר. באופן כללי ה"תרופות" האלה לא עומדים בשום מבחן מדעי כמעט (אם הם היו - זה לא היה נקרא הומאופתיה אלא רפואה ממש)
44. רק עוד עובדה מדעית קטנה...
מעוז ,   חיפה   (26.12.05)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3133545,00.html אתם אמרתם...
45. בקיצור - הומאופתיה זה סתם חרטה. ידעתי.
אראל   (26.12.05)
46. הומאופתיה - עוד דרך להוציא מאנשים תמימים כסף
רופא בכיר בי-ם ,   ים   (26.12.05)
47. למס' 4 - יש הרבה דברים שאפשר לעשות
הורים ,   מנוסים   (26.12.05)
את מוזמנת להשאיר פה דרך להתקשרות, ונשמח לחלוק איתך את נסיוננו עם הבת שלנו
48. בקרוב בקופ"חים:גירוש שדים ע"י מומחים וסדנאות הכנת בובות וודו
א   (26.12.05)
נמאס מאנשים חסרי אידאולוגיה ומצפון ששולטים בתחומים כה רבים ולא רק בפוליטיקה
49. שנה וחצי של נזלת נון סטופ חוסלה בחודש
(26.12.05)
וחצי אצל בתי כשהייתה קטנה ( מגיל שנה ועד גיל שנתיים וחצי סבלה מנזלת כרונית יום יום , קיץ וחורף....אז איך זה פתאום שאחרי חודש של מתן טיפות הומיאופתיות לפה - הכל עבר , ומאז חלפו 6 שנים !! מצד שני, במחלה כרונית אחרת לגמרי - אצל בני השני זה לא עזר. אבל עובדה שכן (!) העלים לחלוטין נזלת ממושכת מאוד (שנה וחצי) תוך 4 שבועות......
50. ל- 27 ו-49
תקוה ,   כפר-סבא   (26.12.05)
אודה לכם מאד מאד אם תתנו לי שם וכתובת של אותו הומואופט. ניסיתי עם משפחתי באותם תחומים-לא עזר, ואני מאלה שדווקא מאד מאמינים.כנראה הבעיה היתה אצל המטפל.
51. תגובה ל- 4
אמא   (26.12.05)
את צודקת התרופות האלה הן קשקוש בלאבוש אני מתנחמת בכך שלי זה עלה רק 500 ש"ח וכנראה שנפלתי עם רופא או איך שלא לקרוא לו ואז הוא התחיל לחפש איתי במחשב שלו איזה תרופה תתאים לבן שלי לרפא את הדלקת דרמטטיס - ניסיתי תרופה חזרתי אליו ואמר טוב בואי ננסה משהו אחר ואז הבנתי שזה חארטה בארטה - לנסות על הבן שלי עד שנקלע בול איזה תרופה תשפיע עליו. בכל מקרה עם הגיל זה עובר - מסתבר שהקרם הרגיל (הירוק)לעור יבש הכי עוזר כי שהעור שלהם יבש אז קשה לפצעים להגליד היום הוא בן 5 יש לו עדיין עור יבש ומדי פעם מגרד לו - אבל לפחות השתפר ב- 90% - כמובן לבד עם הגיל
52. דויד איפרגן? האם הוא אמין??
מישהו מכיר מטפל בשם   (26.12.05)
53. כל אחד יכול
(26.12.05)
להיות הומופאתי - כאשר במקרה אפשר לקלוע בול איזה תרופה (מתוך מאגר של אלפי טיפות של נוזלים ) תשפיע על הבן אדם - וכמובן שאי אפשר לקלוע אלא אם כן ניסה עשרות או בפוקס
54. ל18, ויוקס דוגמה לרפואה מודרנית מסוכנת.
ע.מ   (26.12.05)
55. שתשובה לשאלה שבכותרת...
ד"ר בן בשט   (26.12.05)
אף פעם !
56. תת פעילות ב. התריס
idit ,   tel aviv   (26.12.05)
תרופה רגילה ששמה אלטרוקסין עוזרת אסור לזלזל וצריך טיפול
57. בעניין בלוטת התריס
סיגל גלזר ,   גבעת שמואל   (26.12.05)
אני סבלתי מפעילות יתר של בלוטת התריס הערכים בבדיקת הדם הגיעו עד 220 שהערכים התקינים הם עד 5. פניתי לטיפול הומאופתי שעזר לי רבות והחזיר את הערכים למצב תקין. ההמאופתית שטיפלה בי שמה טלי לוי ואני ממליצה עליה בחום. היא גם גרה בגבעת שמואל. סיגל גלזר
58. תעשיית התרופות לא תומכת בגלל פחד מאובדן הכנסות
הם מפחדים   (26.12.05)
59. חרטה רמאות ואחיזת עיניים עוזר רק
לכיסו של ,   המטפל   (26.12.05)
כל חכמי ההומאחרטה מתי תמצאו פתרון לבעיות לב לדוגמא ?
60. להומאופאתים מ-37 ו-42 - כולם לקרוא!
אורן   (26.12.05)
אתם אף פעם לא מפסיקים לשעשע אותי - אבל הנה צרור תשובות מלומדות לטענותיכם הבוטות- לתת אנטיביוטיקה וסטרואידים זו לא רפואה? - חח פעם האדם מת מכל דלקת ריאות פשוטה , כל יולדת מזיהום, וילדים מאבצס- אנטיביוטיקה היא אולי הגורם מספר אחד לעלייה האדירה בתוחלת החיים בעולם בנוסף להגיינה. אני אשמח פעם הבאה הומאופאתים יקרים שלאחד מכם וילדיכם תהיה דלקת ריאות - שלא יבוא לקבל אנטיביוטיקה אלא ישאר בבית עם "רמדי"- לפחות כך לא תפיצו את זרעכם כלכך... סטרואידים? פעם ממחלות אוטואימוניות כמו לופוס או סקלרודרמה או סרקואידוזיס החולים היו מתי בשנה שנתיים לאחר האבחנה - היום הם חיים חיים שלמים עקב סטרואידים - ללא ספק יש הרבה תופעות לואי אך איך אתה מעז לאמר שזה לא רפואה? ומה יש לכם נגד כימיה? חח כל התגובות הביולוגיות הם כימיות בעצם, כל החומרים ה"טבעיים" בגוף הם כימיקאלים בעצם והתרופות מחקות את החומרים האלו ויוצרות אפקט מבוקר פיזיולוגי - כזה שקל ופשוט להדגים בכל מעבדה - אז אל תבלבלו את הצייבור עם דיבור על "כימיקאלים" חח... ודבר אחרון - הרופאים יודעים היטב שזה עובד?? כשאנחנו נותנים תרופות שמנגנון הפעולה שלהם לא ברור - עדיין הוכח בצורה מובהקת בשורה רבה של ניסויים שזה עובד למחלה כזו או אחרת אל מול פלאסבו - כשהטענות המופרכות שלכם אף פעם לא הוכחו - וההיפך - הופרכו בכל מחקר אמיתי ואף אחד אפילו לא הצליח לקחת מיליון דולר להראות שזה עובד... אם זו הרפואה האמיתית אז למה אף ניסוי שנעשה במטרה להראות שזה עובד לא הצליח?? הדבר היחיד שאתם עוזרים לרפואה היא בחולים נודניקים עם כל מיני כאבים ותחלואים שמקורם בראש ולא בגוף וצריכים בעיקר תשומת לב - ואז אנחנו שמחים להפנות אליכם - גם להוריד אותם מהגב שלנו וגם כי להם אתם באמת עוזרים - אבל מעבר לכך? עדיף שתהיו בשקט עם הצהרות הכזב שלכם...
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה